levágta a végét
utána a két lemez lesz a lezáró azt előre hátra felhegeszted de először az egyiket h ki tudd tömni, majd beledugod a kipuf. csövet és azt a részt ami a dobra esik azt kiperforálod! majd összerakod és hegesztés... végén hegesztessz egy tartót és hadmenyjen.... rajz kell?
persze
előröl a hatásnövelőtöl jön a csőved felfelé(ugye 2t akkor van hatásnövelő) megméred a feljövő cső átmérőjét ami a hátsó dobhoz csatlakozik, és olyan csövet veszel-1... megnézem a mostani dob külső átmérőjét, felteszem hogy henger, és vagy veszel akkora csövet vagy hajtasz lemezből, de azt hegeszteni kell végig hátul-2... majd ha megvan az átmérője a dobodnak fogsz egy körzőt meg egy lemezt és felrajzolsz rá két akkora kört, amin kivágsz kozépen egy jukat
ja én de a vég volt csak meg a remus felirattal a lemezt körbe meg a csövezést én csináltam... meg ami előtte volt rajt, meg még a haverom 600as XTjére is csináltam már.. am egy üres nyitott hátsó dobot raknék rá vastag belsővel kiperforálva és jól kitömni jobb is lesz meg halk is valamennyire
OK, értelek!
Csak azt hittem olyan a kuplungja mint az ETZ125nek és 150nek. DE NEM!
(Nem láttam még DT-t szétszedve)
Olyan mint a 250TZ-é és neked akkor igazad volt.
nem mert a helyén marad a kosár, csak amikor behúzza a kuplungot akkor nagyobb erő kéne a rugók szétnyitásához, ezért inkább lenyomja egy picit a tengelyről, de attól még ugynugy a fogaskeréken marad és megy tovább a moci.. érted?
Szecska ott más gond van. Valoszinüleg meg vannak akadva a görgök. Olyan nincs hogy lassan gyorsul el, de utána nem megy mert szétpörgi magát. Ha a görgö suly kicsi akkor ugrik induláskor, de nem éri el a végsebességet, mert a centrifugális erö nem birja teljesen felnyomni, azaz az ékszij elöl is hátul is csak közép állásig megy. Ha a görgösuly tul nagy akkor lassan indul mert a centrifugális erö hamarabb nyomja felfelé, de utána eléri a végsebességet, mert elöl a legmagasabb, hátul a legalacsonyabb helyzetbe kerül a szij. Tehát vagy elöl vannak a görgök megakadva, esetleg azért mert kockás kikopott az utjuk, vagy a hátso tányér van megszorulva, esetleg akad, vagy a rugoja rossz, mert az kényszeriti a szijat a helyére alapjáratnál. Még az is lehet hogy a tárcsák a szij utjánál vannak kikopva és a szij egyszerüen meg van szorulva nem mozdul. (ilyet is láttam már) Ezeket nézzed meg még egyszer. Én dekni nélkül középállványon szoktam leprobálni. Alapjárat: elöl legmélyebb, hátul legmagasabb a szij helyzete. Emelem a fordulatot és fokozatosan kell a szijnak elöl egyre feljebb, hátul egyre lejjebb mennie. Itt láthatod azt is hogy magas fordulaton elöl teljesen feljön, illetve hátul teljesen lemegy e a szij!
Nem akarok belédkötni v valami, de sztem ha a kulungkosarat tartó anya lepördül akkor nem lesz ami a motor fordulatát a váltóval közölje. Nem fog menni a DT.
A DT-nek sztem más baja van. Nem lehet h elkopott a kuplung és nem emel ki? Rá kellene állítani a kuplungra. Holtjáték van?
Csak kérdem bocs a felesleges okoskodásért
köszi andris! a szij már megvolt be is van járatva! a rugokat is erösebbre lett cserélve!
ugyhogy egyértelmű hogy a görgökkel kell játszani.
Csak nem tudom pontosan milyen sulyu kéne...
köszi
A tarcsafekhez gumiharmonikat hol lehet kapni?
Koszi!
G