Hello.
Nem akarok senkit megsérteni.De szerintem a simson egy szar, legalábbis amivel én eddig találkoztam(sok, túl sok), de lehet hogy csak nem volt szerencsém.
Meg aztán nagyon gyenge, a jobbak is max 80 körül mennek.
A kanyarodásról meg ne is beszéljünk, a lábtartó gyorsan leér, vagy még elötte elkezd csúszni a 3000ft-s gumi.
És szeret néha szétesni nekem 70 nél kanyarban esett le az enyik hátsó teló.
..anno 3éve én is pont u.ebben a szituban voltam..jogsi se volt semmiylen kat.ból...
én anno robogoval kezdtem..utána kifogtam 2 szar simsont és visszasírtam a kis suzit..de jött a mostani szinyó..gyári állapot..bontatlan blokk... a kopó alkatrészek cseréjén kívül mást nem kellett költenem rá.. 50körül találhatsz jó kis S51es simsonokat..az állapotra figyelj oda nagyon,mert sokat lehet szopni az olcsó gépekkel is..sok kicsi sokra megy..
3-4 seb.. menni is jól megy ha ok a blokk..a szétcseszett japó robokók helyett csak ajánlani tom..
Sziasztok! azt szeretnén kérdezni tőletek, hogy milyen motort vegyek. 17 éves vagyok és a motoros múltam kb anny, hogy a barátom simóján nyomultam kb 3szor. és a legnagyobb gond, hogy kb olyan 50 rongyom van rá. és mindenképp váltósat szeretnék,
segítsetek !
előre is köszi
chrismartin, én sr 125-ön tanultam, meg azon vizsgáztam meg......... szal azzal raktam le a jogsit. Én kb egyáltalán nem ültem azelőtt motoron, főleg váltóson de az sr-en simán megtanultam motorozni. Ez nem igaz hogy póóóstás motor...........nagyon jó a maga kategóriájába megbízható városba tökéletes mert azér jól megy gép. Viszont lassúmenetben állandóan leállt (bár lehet hogy csak az amotor volt szar) mer mivel léghűtésű így felmelegedett. Mondjuk a lassúmenetet a rutinpályára értettem.
Én már egyszer utánajártam de most elég rossz dolgokat hallottam... A lényeg, hogy az egész kb. 100 rugó! Én úgy tudtam, hogy a regadó 62000 Ft. De most azt olvastam, hogy 50 volt & 40%-al emelik! Ez az egész egy kurva nagy szemétség!!! Szerencsétlen motorost még az ág is húzza! Most utánajárok megegyszer komolyan & ha már majd minden tiszta akkor közzéteszem az infót!
2T közül, mindíg az a legerősebb, amilyenje van annak aki mondja!
Amúgy a Mitok és az RSek a nyerők, de ha itt tartunk, a Mitoba gyakorlatilag Freccia blokk, az RS be meg /nagyon pici változtatással/ AF1 blokk van!
Ha jól tudom az RG sem gyenge, a TZR már picit talán gyengébb, és ha minden igaz az NSR-ek a legkevésbé kihegyezettebbek... De konkrétat nem szabad mondani, minden az adott mocitól függ!
4t 125be erős? Eleve olyan túl sok 4t 125 nincs, CBR, CG, SR, Varadero, de hát ezek eléggé más tészták... Talán a CBR a legerősebb. /de az is gyenge ha úgynézzük :) /
Melyik a legerősebb? Relatív! A melyiket a legjobban megtuningolják. Csak ha nagyon kihegyezed akkor akár egy verseny után fel is lehet újítani mert szét esik.
125man.. itt van egy pöpec darab.
Aprilia AF1 Futura
125 34 le /11kw papír.
felújítva... stb..
ha érdekel kérdezz.. vagy akárki akit érdekel esetleg.
szervízkönyv is van.
Nem akarok senkit megsérteni.De szerintem a simson egy szar, legalábbis amivel én eddig találkoztam(sok, túl sok), de lehet hogy csak nem volt szerencsém.
Meg aztán nagyon gyenge, a jobbak is max 80 körül mennek.
A kanyarodásról meg ne is beszéljünk, a lábtartó gyorsan leér, vagy még elötte elkezd csúszni a 3000ft-s gumi.
És szeret néha szétesni nekem 70 nél kanyarban esett le az enyik hátsó teló.