Zotyavfr köszi az infókat és várjuk a tavaszt... bár itt lenne már nemigaz ?
Kár hogy Egertől minden messze van.. Ez a pálya is 150km de hát komolyan mondom a Mátrán kívül itt semmi sincs a gyorsaságiaknak.. Az lenne a legjobb ha sokan össze tudnánk csapódni 125-tel a Kecskeméti Gokart pályán és együtt tudnánk egy picit pályázni.. Sokkal jobb ha van ismerős a pályán..
Vgvg Neked mi az MSN címed mert valszeg a router nem enged be ha inviteoltál szóval csak én tudlak felvenni.. de így is tökéletes..
Persze gyere!
Ha jössz mindenképpen beszélj velem és akkor megyünk együtt!
A pálya nem poros mivel a gokartokat tesztelik rajta, meg talán vannak is gokart versenyek! Ha egy napra akarod kibérelni akkor szerintem érdemes a Tibi bácsival beszélni, De ilyen félórékat órákat bármikor tud adni! Nincs időponthoz kötve a pályán motorozás, csak szabad legyen a pálya, vagy amikor pont nem mennek rajta! Tehát délelőtt, délután, hétvégén, hétközbe lehet jönni! De az apriliával gyere, mert a gixxernek kicsi!!!!! Tényleg nagyon sokan dobták már el rajta a motort. mert besokaltak a nagy motorral! A pálya tapad mint az állat, csak már lassan ráférne egy felújítás! De még élvezhető (VFR-em FAZER-em volt rajta minden bej nélkül) Csak a VFR-rel majdnem besokaltam egy párszor és kimentem "legelni", de nem lett szerencsére semmi baj!
Mito Ez egy Kék-fehér Suzuki GSX-R750 K4.. azaz 2004-es.
Remélem neked is összejön és akkor gurulhatnánk együtt is. SRAD is Király..
Vgvg Azért kell felbakolni mert a kerék (gumi) a sok állástól deformálódhat.. azaz minimálisan de előfordulhat hogy ütni fog.. És ez pályán nagyon kellemetlen.. mert hamar megismerteti az emberrel a frissen nyírott fű illatát közvetlen közelről..
Az én motoromon és a tiéden is vagy a váz alján 1 nagy lyuk.. ez kitűnően alkalmas arra hogy egy szép fémrudat átdugj rajta és vagy valamit heggesztesz hozzá. vagy keresel valami tuti polcolót.. vagy veszel.. a lényeg hogy stabil legyen..
Az enyém itt van megemelve kb 15cm-el.. és várja a tavaszt..
Mint márkatárs.. javaslom a követketőket melegen az RS-ednél pajtás:
a Hűtővizet ENGEDD LE mert szétrepeszti a hengered falát a fizika.
Leengedni 1xű ha nem megy írj.. És vedd ki az Akksi-t mert az sem teleti a 0 alatti fokokat.. vidd be a házba és töltsd fel.. aztán tedd szekrénybe..
a tankban haggy benzint kb 3-4 litert.. Ez is fontos..
a benzincsapot zárd el.. bár az RS-en is tutik ezek az elemek..
Dióhéjban ennyi.. természetesen fékbetétek/dugó/kábelek állapota /olajcsere..
alap ellenőrzési feltételek ennél a motornál.. Hidd el tapasztalatból beszélek..
Egyébként akármelyik évjáratot választottad gratula hozzá.. jó választás volt..
Ha érdekel bármi vele kapcsolatban írjatok bátran.. Testvérmotor szóval ismerem jól..
Van egy kisöreg az ürömi elágazásnál üröm felé fordulsz a 10-es útról és kb a jobb oldalon a 7. ház, de ki van írva. Sajna a telószámát és a nevét most nem tudom megadni, majd otthonról elő kell kerítenem. Egyenlőre csak ennyi, remélem segítettem!
Üdv.
Galaxirider irtad hogy felálványoztad az apriliát,mit kell tél elött csinálni vele?Én felbakolásra gondoltam de ahhoz le kell szednem a kipufogot,vagy csináltatok hozzá elöre meg hátulra támasztékot,szted meiket kéne?
Én nem nagyon értek hozzá, de pollini az biztos, mert ott van a motor alján a kis matrica is .Hogy mennyivel lett jobb ettől a teljesítménye azt nem tudom, mert már eleve így vettük. A karburátor is talán nagyobb mint az eredeti.
viktor : te meg végre már motorosnak nézel ki bőrcucc, bicegő járás, reszketés a fagy miatt, lerombolt idomok a szrítfájter gépeden
najó majd visszaolvasok aztán nekem is kiderül hogy miről van szó... de most indulok PZH-ázni
Kár hogy Egertől minden messze van.. Ez a pálya is 150km de hát komolyan mondom a Mátrán kívül itt semmi sincs a gyorsaságiaknak.. Az lenne a legjobb ha sokan össze tudnánk csapódni 125-tel a Kecskeméti Gokart pályán és együtt tudnánk egy picit pályázni.. Sokkal jobb ha van ismerős a pályán..
Vgvg Neked mi az MSN címed mert valszeg a router nem enged be ha inviteoltál szóval csak én tudlak felvenni.. de így is tökéletes..
Ha jössz mindenképpen beszélj velem és akkor megyünk együtt!
A pálya nem poros mivel a gokartokat tesztelik rajta, meg talán vannak is gokart versenyek! Ha egy napra akarod kibérelni akkor szerintem érdemes a Tibi bácsival beszélni, De ilyen félórékat órákat bármikor tud adni! Nincs időponthoz kötve a pályán motorozás, csak szabad legyen a pálya, vagy amikor pont nem mennek rajta! Tehát délelőtt, délután, hétvégén, hétközbe lehet jönni! De az apriliával gyere, mert a gixxernek kicsi!!!!! Tényleg nagyon sokan dobták már el rajta a motort. mert besokaltak a nagy motorral! A pálya tapad mint az állat, csak már lassan ráférne egy felújítás! De még élvezhető (VFR-em FAZER-em volt rajta minden bej nélkül) Csak a VFR-rel majdnem besokaltam egy párszor és kimentem "legelni", de nem lett szerencsére semmi baj!
GalaxRRider@hotmail.com
e-mail-re a galaxrider@freemail.hu-t használom. (nagyobb tárhely)
Msn cimed megadnád lécci?
Remélem neked is összejön és akkor gurulhatnánk együtt is. SRAD is Király..
Vgvg Azért kell felbakolni mert a kerék (gumi) a sok állástól deformálódhat.. azaz minimálisan de előfordulhat hogy ütni fog.. És ez pályán nagyon kellemetlen.. mert hamar megismerteti az emberrel a frissen nyírott fű illatát közvetlen közelről..
Az én motoromon és a tiéden is vagy a váz alján 1 nagy lyuk.. ez kitűnően alkalmas arra hogy egy szép fémrudat átdugj rajta és vagy valamit heggesztesz hozzá. vagy keresel valami tuti polcolót.. vagy veszel.. a lényeg hogy stabil legyen..
Az enyém itt van megemelve kb 15cm-el.. és várja a tavaszt..
Mint márkatárs.. javaslom a követketőket melegen az RS-ednél pajtás:
a Hűtővizet ENGEDD LE mert szétrepeszti a hengered falát a fizika.
Leengedni 1xű ha nem megy írj.. És vedd ki az Akksi-t mert az sem teleti a 0 alatti fokokat.. vidd be a házba és töltsd fel.. aztán tedd szekrénybe..
a tankban haggy benzint kb 3-4 litert.. Ez is fontos..
a benzincsapot zárd el.. bár az RS-en is tutik ezek az elemek..
Dióhéjban ennyi.. természetesen fékbetétek/dugó/kábelek állapota /olajcsere..
alap ellenőrzési feltételek ennél a motornál.. Hidd el tapasztalatból beszélek..
Egyébként akármelyik évjáratot választottad gratula hozzá.. jó választás volt..
Ha érdekel bármi vele kapcsolatban írjatok bátran.. Testvérmotor szóval ismerem jól..
By R
Üdv.
Felni és vázat ha lehet árat is
ha meglesz a gépem gurulhatnánk 1et!
üdv!!
csinálni se nehéz, de olyan 10 ropi körül van db ja az meg nem olyan vészes.
lehet, hogy hülyeséget kérdezek---
ott a névjegykártyádban a Cagiva mito evo után mi az a 170