Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen igazatok van...itt a mi szervízünkben forgattak...meg itt ment a tuning meg az ökörködés
Nekem nagyon úgy tűnik
Ganxsta Gergö az also képen nem a fodor donát GSXR-én ülsz véletlen
Ja ..Dennym nem vágom hogy most ez ellenem szólt amit írtál.. de egyébként sosem volt Simsonom kezdő koromban.. Jawa Mustang volt skac... még most is megvan..
Lassú és fordított váltós... az alapokat megtanultam rajta.. Miért nem vettem Simot?
Mert azon szerencsések közé tartozom akik megengedhetnek maguknak akár egy Aprilia sportmotort is hozzátartozó nem "lehajtom aztjóvannmegyez" stílusban is.
Ha nem lenne pénz vagy nem lenne kedvem motorozni ..akkor valszeg most szimó vagy MZ lenne. Egyébként meg valaki mesélje már el nekem mikor megy 160-at egy széria nsr. de mindegy..

A GSXR meg gsxr.. arról nincs mit beszélni.. pontos mint az óramű és odabasz akárminek szinte ez a 750-es is pályán. abba kéne már hagyni a kötöszködést.
Nekem 16 éves koromban volt egy ETZ 125 (kicsit gyönge volt) de ennél szebbet az országban nem találtál volna...hibátlan gyári volt...amikor lementem hatvanba megnézni a taligát egy tyúkólból tolták ki...a srác mondta hogy itt ott rozsdás(na hát a rozsda kb 1 cm2 volt az egészen...kurvasokat használtam...alig evett, meg megbízható volt...szlovákiai túra meg sem kottyant neki...aztán egykerekeztem vele kéthétig...egész jól ment...a második hét végén lezúztam a jobb oldalát...de pár ezerből helyre állítottam...kicsit sajnálom, hogy eladtam....de utána nagyobbra ültem...Most egy 1.4-esem van...és erre is nagyon vigyázok...egykerekezni nem fogok vele...:) ez nem pár ezer lenne ha lezúznám....Szó ami szó:megbízható, igénytelen, gazdaságos....nekem még tetszett is
Nekem amikor első motorom meg lett egy MZ TS 125 (csörgőkígyó) 5000Ft-ért vettem. (de teszem hozzá, hogy szép állapotú volt) És a haveri társaságban mindenki mondta, hogy hajtsam szét aztán meg gyújtsam fel, mert ez CSAK egy szar TS MZ. De apukám mondta nekem, hogy:

...a szart azért kell megbescsülni, mert nem telik jobbra, a jót pedig azért kell megbecsülni, hogy sokáig jó legyen...

És én e szerint a mondás szerint használom a motorjaimat, a mik voltak, meg még amik lesznek ez lebeg a szemem előtt. Szerintem ez egy örök érvényű igazság! Az MZ még mindíg megvan csak teljesen szétszedtem és minden egyes porcikáját felújítottam. És nem is fogom eladni, mondjuk használni sem tudom mert nem volt átírva, de most pár ezresért nem adom oda senkinek. Kenyeret nem kér, a pincében meg elfér letakarva.
És egyébként eddig 53000 Ft volt a motor.
Egy dugó csere kell bele és megy.
És még egy + blokkom is van hozzá.
Nekem is megvolt 2 évig, a nyúzást tényleg szokta bírni, mi is terepeztünk vele egész napokat. Nekem mindíg a garázsban álltában ment tönkre(nem vicc tényleg).
A heveromnak is volt és NAGYON sokat költött rá, nem írom le mert nem hiszitek el.
Most apriliaja van az működik.
Az rg nem bontó szökevény, ha valami baja van azt sajnos én okoztam.
Régen mikor meglett az első "nyugati" mocim, egy NSR125-ös rögtön félrelöktem a jó öreg ETZ-t mert az ugye nem megy 160-at, meg hasonló hülyeségek. De amikor az NSR egy hét múlva beállt és kb egy évig kínlódtunk vele nagyon jó érzés volt elővenni az MZ-t és motorozni egy jót. Akkor jöttem rá hogy az olcsóbb gép néha többet ér a csicsa-micsa és "hűű de jól megy" gépeknél....Sajnálatos hogy akkor el kellett adnom az MZ-t hogy meg legyen csinálva az NSR.
Kb. 2 éve viszont vettem ismét egy ETZ-t ami elég leharcolt ugyan de lassan alakulgat és semmi baj sincs vele azóta sem...
amugy gondolkodok hogy megvegyem e tesomtol a simot,mer most akar venni 50es rs-t vagy vmi endurot..

ökörködni meg lightos terepre elsöosztályu a simo,inkább azon élem ki vadállatságom mint az rs-en(amivel a multkori kis csuszás is 30rugo volt )

Simson,mz esel vele,qrva nagyot,aztán csak szokásos NDK-s sérülés(lábtarto elgörbül,index,meg esetleg visszapill)azt mehet tovább a buli:D

Szal most vagy egy mz vagy egy simson mindenképp,mert azok jo gépek(majdnem jobban bizok benne mint az apriliába..)
a 2 közül lehet a simot kellet volna választani

Hát lehet inkább cserélek tesommal
nekem az rs elött 2évig volt egy simson endurom,70ezerért vettem,persze jol átbasztak(40ezrem ment rá)DE most 2éve senki nem nyult hozzá,és bizony miota megvettem az rs-t(majdnem egy éve)azota 10éves kistesom meg a kispöcs haverjai mennek a 125ös KTM exc-s haverom után kinn a picsába,még a krosszos csávok is 250es suzukikkal megjegyezték hogy"hü ez aztán a gép,kinn vagyunk egész nap,legalább 5en mentek a simoval,le se állt reggel ota és még mindig faszán pöfékel:D"

Szal az amennyit kapott nem semmi,és mot a javitása max egy uj dugo meg ez+az max 10-15ezer azt jo megint 1évig

U.I:és télleg jobb egy szép simo mint egy bontószökevény rg:D
Pontosan. Akinek nincs sok pénze, ámde tanulni szeretne motorozni, sőt szerelni, annak tökéletesen jó a simson! Végletekig megbízható egy szerkezet, tényleg sokat kibír, ennél fogva nem túl drága a fenntartás, sőt... remélem, észreveszitek, hogy nem fikázom, csupán azt mégiscsak túlzásnak tartom, hogy ezek miatt piedesztára állítsuk. A kezdeti lépésekhez tökéletes, de vmi oka biztos van, hogy galaxrider sem maradt a simson márkánál..
Miért is írtam faszságokat?? A simson igen is, nem egy mai technika, nem pályára született de mégcsak a közelébe se, és szerintem egy kicsit se lehet rá azt mondani hogy sportos, de ha szerinted az, akkor támaszd alá legalább egy olyan tulajdonságával. Én csupán ennyit írtam, igaz arra célozva, hogy a simson, mz és a többiek egy olyan motor-kategória, amin legtöbbünk fiatalkorában átesik, mint az oltáson, megtanul rajta ezt azt, de mégcsak véletlenül sem ejthető egy lapon a mai befecskendezős vagy éppen a karburátoros 50-es, 125-ös gépekkel. A "viszont nem is kerül annyiba" meg azt jelenti nálam, hogy nem többszázezer forint és ha szerelni kell, vagy alkatrészt cserélni, akkor olcsón, jól kijön belőle a motoros, így akinek sajnos nem futja GSXR-re, vékony a tárcája, de nemtud motorozás nélkül élni, annak átmenetileg jó megoldás a simson. A simson olyan, mint autóban annak idején azok a régi tipikus skodák. Motornak motor, de szerintem ne mondjunk róla olyan túlzott pozitív dolgokat, amik magukhoz, a korukhoz, az akkori technikához képest talán igazak, de ma már valljuk meg hiteltelenek, csupán azért mert egykettőnknek talán van még, esetleg sajnos csak ilyen van. Őket megértem, hogy dícsérik... na mindegy, nem akarok a simsonnal foglalkozni. Írd le miért írok faszságokat, és ha igazad van akkor megkövetlek.
Majd ha 125-ös MZ blokkal virítotok simson S51 vázban és túléled az első 2-300 méter egykereket 1 huzamban .. akkor lehet szarozni.. Nekünk megvolt.. meg is van a SimZ és senki se sziggya a kis csókát.. még a 750-esről sem fikázom.. pedig sosem volt nekem... de emberek.. hogy az a motor mit kibír... és mennyiért... az már említésreméltó.. Aki szarozza a kicsitket az LÚZER!! nagy nagy műmájer LÚZER!
Az egyik legjobb tanulómotor. annak aki nem csak díszelegni szeretne később motorral.
ÉS esetleg nincs 325423523 milliója. motorra. hetente.. ha csukja.. márpedig aki jó akar lenni az esik... főleg azelején...
"Aki a kicsit nem becsüli... a nagyot nem érdemli" Minden jót skacok
szerintem a maga módján a Simson is és minden hasonló motor, pl az MZ is egy jó kis szerkezet. Persze ha foglalkoznak vele is nam úgy használják ahogy nem igazán szereti, és amira nem való.
A max 80 as sebesség pedig szerintem nagyon jó tud lenni faluban városban, másra meg nem is való ugye....
Nekem és a haveroknak is van egy Simó vagy MZ a nagyvas mellett és megfelelő karbantartással nagyon sokat kibírnak.
..és én is csak idén szezonban fogok tudni megengedni magamnak egy 300körüli gépet.. fiatalabb mocirl meg amx diákhitel..v honvédelmi ösztöndij fejében reménykedhetek.. úgyh respect mindenkinek aki összespórolta arra amije van..
.nem akarok most erre kretén módon reagálni..de akkoris elég nagy faszságokat irtál le.. mint ahoyg Denymm is mondta a simson nem versenymotor..hanem 50cc occsó" könynen fenntartható kis tanulógép,amin megtanulsz váltani dönteni stb..szerelni..az h te 1 nagy kalap fost fogtál ki..az a saját balszerencséd. nekem si volt 1 nagyon megbízhatalan s51B-m.. 3hó alatt 25ezremet vitte el h tudjak vele menni folyamatosan...a mostani gépem miat pedig áldom a jó Istent h siekrült iylet kigofni.. mondhatod h szar fos simson..de ennyire költségmentes simoval még nem találkoztam.. igaz csak 3e km-t mentem vele a nyáron se sose állt le alattam.. minden állapot függvéyne..ami az előző gazditól ered...
..nem akarok személyeskedni..de lehet h ahelyett a bontószökevéyn rg helyett 1 fasza kis simsonnal csapatnék a városban..amig össze nem jön a zsé egy normális motorra...
Remélem nem is lesz, szerintem az összes rosz simsont az ismerőseim vették meg.
Nekem is volt sőt még van is. Én meg voltam vele elégedve, soha semmi baj nem volt vele. Itt a környékbe jó volt
Én is 15000ft ért vettem az enyémet(már nem), végülis megtanított jobban szerelni(elötte csak autót bütyköltünk), de elég veszélyes az a fék rajta, ha sportmotor, ha nem, az mzn sokkal jobb van.
De nagyon gyorsan meg lehet unni.
Inkább jobb várni, hogy gyüljön a pénz, bár tudom hogy ez lehetetlen , motor nélkül nem lehet élni.
Nem csodálom
A simson.hu is megírtam csak ott elég agresszívan reagáltak rá.
A simson nem egy mai motor, a simson nem egy pályamotor, a simson nem egy sportmotor.. viszont nem is kerül annyiba. Van aki szeretne motorozni, viszont csak 10forintja van rá. Annak szuper, egyébként szóra sem érdemes a szerkezet, de ezt mindenki tudja.
Akkor ezt most írd le a simson topicba is ha mered