Ha ebbe beleolvasnának a rendőörök néhányunkat tuti lecsuknának.. élen velem...
Mondjuk engem már ismernek az itteniekk.. de csak motorról és sisakról... meg még nem álltam
nem tudsz valami egyszerűbb dologról , mert nekem már rég megvan az eredetiségvizsga meg már gég átvan íratva! Vagy inkább hagyjam a pcsába azt ne foglalkozzak vele?
Mindenképp átírás előtt kell megtennetek.. (pénzügyi okai vannak..)
A dolgot össze lehet hozni.. Ha valakinek mond valamit az "Illegal StreetRacing" az tudja melyik garázsba kell beállnia hogy segítsenek.. motorosok... kreativitás..
versenyzők előnyben..
Akkor a következőt próbáljátok meg.. Keressetek egy eredetvizsgáztatót.. lehetőleg (ismerős) és tegyétek a következőt..
Logikus hogy ha már egyszer besorolták 1 osztályba akkor onnan a legnehezebb lefelé menni..
Kellene mindeképp egy gyári papír mely említi a motorotok típusában (AF-1 NSR, MITO..RS)
Hogy gyártottak belőle 11Kw/15le -s modellt.. Ezzel a gond meg is oldódna.. hiszen ez bizonyít fedezetet annak aki az ÁLLÁSÁVAL FELEL hiszen erre tud hivatkozni.. a műszaki osztály meg halljátok... finoman szólva fin*juk sincs hány LE 1 X típusú motor kivéve ha nem MZ ... (bocs.. Mz -sek ezzel nem azt mondtam hogy rosssz hanem hogy ismert)
Mindenképp kell hozzá hivatalos papír /gyárigazolás valahonnan..
Sok sikert..
én most megyeg átíratni majd nevemre, akkor azt ajánlod hogy egy ismeős eredetiségvizygáshoz menjek el, és kérjek igazolást a motorról, hogy pl 10kw?és azzal az igazolással menjek az okmányirodába?
Sok r*hadék van az országban még néhány rendőrön kívül.... tisztelet a kivételnek..
Gondolok itt ezekre a rohadt öntelt hivatalnokokra. Állítom hogy élvezik hogy elveszik a kedved mindentől.. Ha nincs ismeről és papír sincs.. akkor szarjatok rá és amint lehet csináljatok AK/A-t, Szarjatok rá hogy böfögnek hogy "túl erős".. de SOHA ne merj meglépni előle 125 speed-el.. Annyira azért nem hülyék és ha utánad megy megfog.
Ne feledd. a Skoda RS-nek nem 150 a vége és a többi és a többi.. nem beszélve a rendszámodról meg arról az aprócska tényről hogy lecsuknak ha bebukod a Getaway-t.
Nekem 23 KW volt eredetileg a forgalmiban.. szerencsém volt...
A forgalmival baromi nagy fába vágtátok a fejeteket.. hiába hogy 28 Le.. meg nem a legerősebb stb.. Ez nagyon nem hatja meg a KPM-et..
ilyen adatot csak hivatalok dokumentum alapján lehet megváltoztatni.. Ez lehet gyári igazolás motorszámból+hengerszámból.. Ami ugye a ti esetetekben szívás..
Kiskapu lehet a kapcsolataitok kihasztnálása..
Én is eljátszottam a 38 lovas 160-as Futura R -el. .. jó játék volt.. Mostmár leszarom őket.. de ha tudnátok a milyen kárörvendően mondta az a rohadék hogy
"hát sajnos ez nem lehet 11KW sehogy se... el kell adni.. és másikat venni.."
mondtam neki hogy annyával szórakozzon.. de meg is b*szhatja ha gondolja..
És megoldottam: Rendeltem 12ezerért egy Francia!! Aprilia Racing szervízkönyvet melyben a Suzuki GSX-R1100 és az AF-1 Futura R van.. Ebben ugye értelemszerűen minden francia .. Namármost.. átíratás előtt elmentem egy eredtiségvizsgáztatóhoz elmagyaráztam neki hogy franciául itt a kép alatt az áll hogy a 125 ös F R az 8 KW !!!! és nem több.. elhitte .. kaptam egy papírt róla .. átírták és azóta 8 Kw-os papíron a 38 lovas vadálat..
(Azóta A-s jogsim van... ugye K5750)
Lényeg hogy nem tudok franciál még káromkodni sem és ott valójában az volt írva.. :
"Az 50ccm-es AF-1 Sintesi (sima) 8 KW-os... na ezt adjátok össze
A kedves kiszasszony a KPM-nél meg nem akart hinni a szemének mikor leb*sztal elé a papírt hogy dugja fel magának... (k***a anyját még egyszer)
Hát én úgy szívtam meg hogy a rendőrség indított ellenem egy szabájsértési eljárást , mert nem a kategóriámnak megfelelő gépet vezettem! De ez érdekes dolog mert mikor igazoltattak akkor nem volt baj , de mikor a balaeset volt akkor egyből az volt a baja a zsekának!
Hát még azt én sem tudom hogy , hogy lehet átíratni de szerintem az okmányirodában ha faszagyerek vagy akkor átírják neked ( de nem tudom)!
Az indexek meg csak majd akkor kellenek miután fizetett a biztosító és azt nem tudom mikor lessz még!
De ez a gondolatmenet nekem is átfutotta már az agyamat hogy nem az adatok számítanak hanem az érzés!!
hogy érted hogy megszívtad?
Amúgy én igazából most jöttem rá, mennyire is felesleges arról beszélni hogy 28 vagy 30Le egy motor, vagy arról h 160at vagy 170et megy!Szerintem annyira mind1, hisz én most hogy NSR-re ültem egyszerűen a fellegekben járok akár 80al akár 120al megye, szerintem semmit nem számít ez a pár adat...
Viktor!Nem tudom, mennyiért adnám, csak most kiötlöttem ezt, majd utánanézegetek, és megalkudunk!
Amúgy hol lehet visszairatni 11-re?átírásnál esetleg lehet?mert ha én most átíratom vmelyik nep nem lehet a foralmiba 11-et kérni, vhogy?!
2. Mondom Sportmotoros garázs STREETRACING Senki nem vágja mire gondolok bazz?
Mondjuk engem már ismernek az itteniekk.. de csak motorról és sisakról... meg még nem álltam
...de úgyis gyorsabb vagyok.. hehe
A dolgot össze lehet hozni.. Ha valakinek mond valamit az "Illegal StreetRacing" az tudja melyik garázsba kell beállnia hogy segítsenek.. motorosok... kreativitás..
versenyzők előnyben..
Logikus hogy ha már egyszer besorolták 1 osztályba akkor onnan a legnehezebb lefelé menni..
Kellene mindeképp egy gyári papír mely említi a motorotok típusában (AF-1 NSR, MITO..RS)
Hogy gyártottak belőle 11Kw/15le -s modellt.. Ezzel a gond meg is oldódna.. hiszen ez bizonyít fedezetet annak aki az ÁLLÁSÁVAL FELEL hiszen erre tud hivatkozni.. a műszaki osztály meg halljátok... finoman szólva fin*juk sincs hány LE 1 X típusú motor kivéve ha nem MZ ... (bocs.. Mz -sek ezzel nem azt mondtam hogy rosssz hanem hogy ismert)
Mindenképp kell hozzá hivatalos papír /gyárigazolás valahonnan..
Sok sikert..
De ha ez igaz lenne egy olyan Aprillia nekem is jol jönne.
Szánalom
Üdv.:cbr
Ezt pontosítanád ha lehet...?mert érdekelne igencsak
Nekem a mitonál 20Kw volt és a eredetiségvizsgánál volt egy katalogus és abba az volt hogy 99től gyártottak 11Kw gépet szal az enyém nem felel meg
Jovan , kerestünk egy kiskaput és 30 rongyból megoldották, szal én is a 11kw os papirosok körébe tartozom
Gondolok itt ezekre a rohadt öntelt hivatalnokokra. Állítom hogy élvezik hogy elveszik a kedved mindentől.. Ha nincs ismeről és papír sincs.. akkor szarjatok rá és amint lehet csináljatok AK/A-t, Szarjatok rá hogy böfögnek hogy "túl erős".. de SOHA ne merj meglépni előle 125 speed-el.. Annyira azért nem hülyék és ha utánad megy megfog.
Ne feledd. a Skoda RS-nek nem 150 a vége és a többi és a többi.. nem beszélve a rendszámodról meg arról az aprócska tényről hogy lecsuknak ha bebukod a Getaway-t.
Nekem 23 KW volt eredetileg a forgalmiban.. szerencsém volt...
ilyen adatot csak hivatalok dokumentum alapján lehet megváltoztatni.. Ez lehet gyári igazolás motorszámból+hengerszámból.. Ami ugye a ti esetetekben szívás..
Kiskapu lehet a kapcsolataitok kihasztnálása..
Én is eljátszottam a 38 lovas 160-as Futura R -el. .. jó játék volt.. Mostmár leszarom őket.. de ha tudnátok a milyen kárörvendően mondta az a rohadék hogy
"hát sajnos ez nem lehet 11KW sehogy se... el kell adni.. és másikat venni.."
mondtam neki hogy annyával szórakozzon.. de meg is b*szhatja ha gondolja..
És megoldottam: Rendeltem 12ezerért egy Francia!! Aprilia Racing szervízkönyvet melyben a Suzuki GSX-R1100 és az AF-1 Futura R van.. Ebben ugye értelemszerűen minden francia .. Namármost.. átíratás előtt elmentem egy eredtiségvizsgáztatóhoz elmagyaráztam neki hogy franciául itt a kép alatt az áll hogy a 125 ös F R az 8 KW !!!! és nem több.. elhitte .. kaptam egy papírt róla .. átírták és azóta 8 Kw-os papíron a 38 lovas vadálat..
(Azóta A-s jogsim van... ugye K5750)
Lényeg hogy nem tudok franciál még káromkodni sem és ott valójában az volt írva.. :
"Az 50ccm-es AF-1 Sintesi (sima) 8 KW-os... na ezt adjátok össze
A kedves kiszasszony a KPM-nél meg nem akart hinni a szemének mikor leb*sztal elé a papírt hogy dugja fel magának... (k***a anyját még egyszer)
Szóval sok sikert hozzá.. k***a nehéz ügy
Mert meg tudnánk beszélni egy csomó dolgot, tapasztalatot!
Hát még azt én sem tudom hogy , hogy lehet átíratni de szerintem az okmányirodában ha faszagyerek vagy akkor átírják neked ( de nem tudom)!
Az indexek meg csak majd akkor kellenek miután fizetett a biztosító és azt nem tudom mikor lessz még!
De ez a gondolatmenet nekem is átfutotta már az agyamat hogy nem az adatok számítanak hanem az érzés!!
Amúgy én igazából most jöttem rá, mennyire is felesleges arról beszélni hogy 28 vagy 30Le egy motor, vagy arról h 160at vagy 170et megy!Szerintem annyira mind1, hisz én most hogy NSR-re ültem egyszerűen a fellegekben járok akár 80al akár 120al megye, szerintem semmit nem számít ez a pár adat...
Viktor!Nem tudom, mennyiért adnám, csak most kiötlöttem ezt, majd utánanézegetek, és megalkudunk!
Amúgy hol lehet visszairatni 11-re?átírásnál esetleg lehet?mert ha én most átíratom vmelyik nep nem lehet a foralmiba 11-et kérni, vhogy?!
-Krasy! Érdekelnek az indexek ! Mennyiért adnád oda?