Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

atisrace ha fönt van írhatna hogy meg van-e még az a blokk?
és hogy fogod megoldani
van itt vki aki fejér megyébe lakik?
nekem is fenn ál ez a probléma hogy a forgalmiba 22 kw van!De még nincs átiratva!
de várom már a közös gurulásokat
igazán köszönöm
A tiéd is, remélem egyszer hasonló gépem lesz
Lehet hogy mégsem vagy kölyök
ok, belátom, bunkó dolog volt! vedd úgy mintha nem írtam volna!
és bocs!!!!!
az a lényeg h mosolyogj a mocidon meg szeresd hajtani! /kezdek már olyan lenni mint Mr2t :((((( /
a stoppie tudásom meg remélem lesz alkalmam fitogtatni élőben! :)

na szóval visszaszívtam!! tekintséteg meg nem történtnek!
Én is szívesen beszálnék a klubba, csak hát még hiányzik egy apróság a motoromról
, a blokk.Megszánhatnátok egy szerencsétlen szegény embert egy ilyen aprósággal.
A közösség érdekében.Hogy megmutassátok összetartását ennek a társaságnak.
Kösz.
Ez így igaz! Nem az számít hogy kinek van jobb vagy ujjabb motorja , hanem az számít hogy van! Örüljünk hogy ez megadatik nekünk és élvezzük akármilyen motorunk van , ne egymást tiporjátok a sárba!
Álljatok már le! Egy klub-ba fogunk tartozni és együtt fogunk jövőre motorozni. Most mire jó az ha ezzel kezdjük a barátságunkat? "Neked szar a motorod!!!" ez mi a f.szra jó?
Tyt, neked pedig jövőre lesz éppen elég alkalmad megmutatni a stoppizó tudásodat a club-találkozókon, szóval ezen most ne verdd magad!
.arrol a storyrol van szó amikor 2személylel kivágta a kilo60at? v amikor 2személylel stoppieztál?:)
Hello.
Nincs valakinek rg 125ös blokkja(89)?
30 körül.
De azért nem ártana ha nem fojna orrán-száján az olaj, és
talán még be is indul.
atisrace-nek volt egy.
Tyt!
És ki a búbánat kíváncsi rá h. szted a szánalmas a kis CBR...
Ha egy kicsit értelmesebb ember lennél akkor megtartanád magadnak az ilyen véleményeket..
Tyt : Milyen storyról van szó?
krasy10 : Szep az NSR-ed, gratula hozzá!
Tanulómotornak tökéletes ,söt....
Az endózós storyt meg télleg haggyuk a fenébe.
És megkérlek ne fikázd a kis cbr-t.
Beképzelt kölyök.....

Üdv.:cbr
arról meg ne is beszéljünk hogy nekem a cbr125 a szánalmas...

de ez már egy lezárt vita, csak véleményt nyilvánítottam...
Manókám, ha hiszed ha nem, ez tényleg igaz story.
Bebizonyítani nem tudom /max ha havert meghívom a fórumra/, meg nem is tartom fontosnak. miért lenne hihetetlen?
...bár ha ez segít valamit, fém fékcső volt az aprilián.

tisz.
thx
Ciao!

Gratulálok az új gép állathoz!!!
Mior faternak felhoztam, hogy menjünk át a szomszédba, itt van az ismerős eredetiségvizsgás csávó, és tegyük amit tenni kéne, azt mondta, hogy a srác úgyse megy bele, mert nem játszik az állásával, de azt mondod, hogha szerezek egy gyári adatlapot vagy hasonlót az nsr-ről amiben le van írva, és pl le van pecsételve eg honda cég által, hogy 11kw(15le)-s a gép akkor megcsinálja, és később ha baj van, erre hivatkozva semmi baja nem lenne ebből?
én már láttam 200ccm es NSR hengert is
az sem lehetett egy utolsó valami...
ez az ami nem biztos.. de ezt kell állítanod... én csak a pályáról ismerem az NSR-ta macsesz -t ahogy becézgetem a haverokkal.. asszem 2 féle hengerrel szerelték..
1=15le ha belehalszakkoris..
2=nyitható.. max 28LE-ig.. (széria állapotban persze )

Jótanács.. NSR-re pollini 160-at csak hozzávalófőtengellyel vegyetek.. mert egyébként b*szhatjátok... ez 1 jótanács..
hát gondolom az enyém is az volt addig míg ki nem vették belőle valamelyik szervíznél a folytást!
arról kell szervízkönyv... megmutatod a KPM-nek .. böfögnek 1 sort.. utána forgalmi..
Ez a legolcsóbb és legreálisabb mindközül.. és a legolcsóbb is..