ok, belátom, bunkó dolog volt! vedd úgy mintha nem írtam volna!
és bocs!!!!!
az a lényeg h mosolyogj a mocidon meg szeresd hajtani! /kezdek már olyan lenni mint Mr2t :((((( /
a stoppie tudásom meg remélem lesz alkalmam fitogtatni élőben! :)
na szóval visszaszívtam!! tekintséteg meg nem történtnek!
Én is szívesen beszálnék a klubba, csak hát még hiányzik egy apróság a motoromról
, a blokk.Megszánhatnátok egy szerencsétlen szegény embert egy ilyen aprósággal.
A közösség érdekében.Hogy megmutassátok összetartását ennek a társaságnak.
Kösz.
Ez így igaz! Nem az számít hogy kinek van jobb vagy ujjabb motorja , hanem az számít hogy van! Örüljünk hogy ez megadatik nekünk és élvezzük akármilyen motorunk van , ne egymást tiporjátok a sárba!
Álljatok már le! Egy klub-ba fogunk tartozni és együtt fogunk jövőre motorozni. Most mire jó az ha ezzel kezdjük a barátságunkat? "Neked szar a motorod!!!" ez mi a f.szra jó?
Tyt, neked pedig jövőre lesz éppen elég alkalmad megmutatni a stoppizó tudásodat a club-találkozókon, szóval ezen most ne verdd magad!
Hello.
Nincs valakinek rg 125ös blokkja(89)?
30 körül.
De azért nem ártana ha nem fojna orrán-száján az olaj, és
talán még be is indul.
atisrace-nek volt egy.
Tyt!
És ki a búbánat kíváncsi rá h. szted a szánalmas a kis CBR...
Ha egy kicsit értelmesebb ember lennél akkor megtartanád magadnak az ilyen véleményeket..
Manókám, ha hiszed ha nem, ez tényleg igaz story.
Bebizonyítani nem tudom /max ha havert meghívom a fórumra/, meg nem is tartom fontosnak. miért lenne hihetetlen?
...bár ha ez segít valamit, fém fékcső volt az aprilián.
Mior faternak felhoztam, hogy menjünk át a szomszédba, itt van az ismerős eredetiségvizsgás csávó, és tegyük amit tenni kéne, azt mondta, hogy a srác úgyse megy bele, mert nem játszik az állásával, de azt mondod, hogha szerezek egy gyári adatlapot vagy hasonlót az nsr-ről amiben le van írva, és pl le van pecsételve eg honda cég által, hogy 11kw(15le)-s a gép akkor megcsinálja, és később ha baj van, erre hivatkozva semmi baja nem lenne ebből?
ez az ami nem biztos.. de ezt kell állítanod... én csak a pályáról ismerem az NSR-ta macsesz -t ahogy becézgetem a haverokkal.. asszem 2 féle hengerrel szerelték..
1=15le ha belehalszakkoris..
2=nyitható.. max 28LE-ig.. (széria állapotban persze )
Jótanács.. NSR-re pollini 160-at csak hozzávalófőtengellyel vegyetek.. mert egyébként b*szhatjátok... ez 1 jótanács..
nekem is fenn ál ez a probléma hogy a forgalmiba 22 kw van!De még nincs átiratva!
A tiéd is, remélem egyszer hasonló gépem lesz
és bocs!!!!!
az a lényeg h mosolyogj a mocidon meg szeresd hajtani! /kezdek már olyan lenni mint Mr2t :((((( /
a stoppie tudásom meg remélem lesz alkalmam fitogtatni élőben! :)
na szóval visszaszívtam!! tekintséteg meg nem történtnek!
, a blokk.Megszánhatnátok egy szerencsétlen szegény embert egy ilyen aprósággal.
A közösség érdekében.Hogy megmutassátok összetartását ennek a társaságnak.
Kösz.
Tyt, neked pedig jövőre lesz éppen elég alkalmad megmutatni a stoppizó tudásodat a club-találkozókon, szóval ezen most ne verdd magad!
Nincs valakinek rg 125ös blokkja(89)?
30 körül.
De azért nem ártana ha nem fojna orrán-száján az olaj, és
talán még be is indul.
atisrace-nek volt egy.
És ki a búbánat kíváncsi rá h. szted a szánalmas a kis CBR...
Ha egy kicsit értelmesebb ember lennél akkor megtartanád magadnak az ilyen véleményeket..
Az endózós storyt meg télleg haggyuk a fenébe.
És megkérlek ne fikázd a kis cbr-t.
Beképzelt kölyök.....
Üdv.:cbr
de ez már egy lezárt vita, csak véleményt nyilvánítottam...
Bebizonyítani nem tudom /max ha havert meghívom a fórumra/, meg nem is tartom fontosnak. miért lenne hihetetlen?
...bár ha ez segít valamit, fém fékcső volt az aprilián.
tisz.
Gratulálok az új gép állathoz!!!
az sem lehetett egy utolsó valami...
1=15le ha belehalszakkoris..
2=nyitható.. max 28LE-ig.. (széria állapotban persze )
Jótanács.. NSR-re pollini 160-at csak hozzávalófőtengellyel vegyetek.. mert egyébként b*szhatjátok... ez 1 jótanács..
Ez a legolcsóbb és legreálisabb mindközül.. és a legolcsóbb is..