Én is ugródeszkának használtam a 125ccm-et! De a sors úgy hozta, hogy ismét itt vagyok ebben a kategóriában! Hatalmas flesh egyébként egy ilyen 2T sport/cross motor szerintem.
Tulajdonképpen 125-ös motorja a tizenéveseknek van, akik most kezdik vagy az egyik lépcsőfok egy ilyen gép. Cserélődni fog, de ha egyszer elindul és normálisan megy akkor semmi baj nincs a cserélődéssel!
Én egy év múlva ilyenkor már 600-as tulajdonosa szeretnék lenni! Tulandonképpen nekem mind1... De szeretném ha lenne egy olyan társaság, közösség ahol össze tudnak verődni a zümmögők... Ezt hiányoltam én anno a 125világán is, hogy mindenkinek csak a szája járt a fórumon, aztán ha motorozásról volt szó már senki sehova (tisztelet a kivételnek).
de 3-4 év múlva, mikor már nem is 125-tel nyomulsz elmondhatod hogy motoros életed egyik fontos ugródeszkája egy klubhoz fűz...és ha ügyesek vagyunk akkor büszke leszel majd arra a pár évre mikor 125-ös volt...mert mekkorákat toltunk, mekkora nagy dumálésok, bulik voltak :) és lesz egy szép emléked, egy póló is akár, amit bármikor előveszel és szintén beugranak majd a szép 125ös évek...
Én amúgy valszeg holnap lemegyek Solbokra, megkuksizom újra az NSR-t és úgy néz ki, le is foglalózzuk
Igazad van, de ha így állna mindenki mindenhez akkor most egy lovasszekéren ülnénk.
Nem ciki átadni a helyedet másnak!!!
Az R6 is egy urodeszka ha igy veszed.
Akkor csak a Hayabusa topik lenne tele , deh onnan is fopgynának....
Szal sztem legyen egy 125 klub aztán várjuk a tagokat
_ csináltassunk polót
_ matricát
Menjünk mindenfelé csapatban.
Jó ötlet ez az egész, de ha belegondoltok akkor a 125öst sokan ugródeszkának használják, hogy utána nyugodtabb szívvel vehessenek nagyobbat. Nem olyan sokáig tartanak meg 125ösöket /1-2 évig/, ezért a klubtagok állandóan megújulnának, nem lenne keménymag.
De azért sok sikert!! én mellettetek állok!
sztem úgy hogy lessz egy 125 klubos logó meg egy felirat , és csináltatunk matricát felnyomod a vasra meg csináltatunk polót és azt meg felveheted .
Mennénk motorozgatni , talizgatnánk , (esetleg pályanap, gyorsulás, stb)!
sztem untig elég egy 125 klub topik meg egy FTP ahova a "képeket" feltöltjük.
Talizásokról, meg a tagokról.
Először is bocsánat a hirtelen felindulásért .. Jamal neked.. is.. de...
Kishapsival azt hiszem egyetérthetünk. A motor hangja valóban a biztonsággal is kapcsolatban áll egy egészséges szintig.. Azért mondjuk valóban sok féle motoros van...
ilyen Jamal is aki csak hangra megy.. mert így menőbb.. igaz soha nem fogja megismerni azt a fogalmat hogy erőből powerslide.. 1 kerék.. stb.. de nembaj hangja az lesz.. menni azt nem megy..de hangja van.. logikus ugye?
Persze.. úgyhogy holnaptól szabaduljon meg mindenki a kipufogódoboktól és "nyomjuk hangosan" Ettől lesztek fasza jó motorosok és ezzel szórakoztatjárok magatokat a legjobban mert mások látják ..hogy olyan hangja van a motorodnak hogy húúúú...
Másfelől.. 125-ös motor nagy hanggal előnyös.. :- nagy hang aztán nem megy annyira mint amekkora a hangja.. (kivétel a cross+ verseny motorok..) Ergo SAJÁT MAGADBÓL csinálsz hülyét.. .. ugyemilyenjó.. Laikus télleg azt mondja hú defaszagyerek bamm+
Igaz az előbb majdnem megfogta az oszlopot mert összekeverte a járdát a zebrával.. de minegy.. biztos azért mert profi.. nemigaz?
Aki motorozik az tudja.. főleg a 125-ösök között és régi motorosok is .. 2T ben.. a hang az messze nem minden.. Aki Hangra megy mert
--- úúúú az Isten úúú ---
hagyd a picsába a picsába ilyenen ne idegesisd fel magad, nem éri meg csak tönkre megy a szived
nézd meg éves és van egy simoja, de neki nagy hangú moci kell.Tipikusan az hogy kimegyek a városba a nagyhangu motorommal gizdulni hogy lássák hogy én vagyok a fasza gyerek meg a helyi basszájba.
van értelme a hangos dobnak is de csak városba hogy a figyelmetlen autosok halják hogy jössz.
probálj meg egy olyan motorral amin nyitott dob van 200km-t lemotorzni, leszálsz róla és nem hallasz semmi, mert megsüketültél a ki...szott kipuftól.
most mondja vki hogy nincs igazam.
Bocs mindenkitől ..de felment a pumpa plafonig. rohadtul nem bírom ha valakinek foggalma nincs miről van szó.. és beleszól ráadásul marhaságot..
Más..
A Klub ötlet nagyon jó ötlet elég sokan vannak itt szép motorokkal és
azért már télleg ideje lenne 1 rendes klubot csinálni beleértve a pályanapokat.
Ebben szívesen segítek azthiszem tudok is..
Olyan igazi 125-ös klub nincs is... Lenne sok Cagiva.. Aprilia .. Hyo ..
Honda.. stb.. szép lenne.
(A 125 vilaga-ra mellesleg sokan írtak cikket és még csak fel sem tették szal.. no comment..)
JAMAL.. te egy láma vagy.. öreg nekem ne szóljál be mert azzal ha megtom ki vagy irgalmatlanul rá//\ol. megértetted?
Mennyé hangra b*z+ azt legyé f*sza gyerek a szaroddal..
Te láttál már valakit szar duke al a krosszpályán vagy a Hungaroringen 5 méter magasan repülni mi ?? Hát megmondom a választ.. KURVÁRA nem.
125 jó tanulni 1. motornak 4t. 2. nak 2T..
Mi a lószart kezdjek a szar dukeoddal.. én nem túrázni akarok öreg...
Először tanulj meg motorozni aztán pofázzál..
ilyet tőlem nem gyakran lehet olvasni..de ez több a soknál..
Szöveg mi? igen? akkor találkozzunk valahol aztán szivesen otthagylak akármikor akárhol.. vagy pofon kell? azt is kaphatsz.. van elég mégi itt..
Windsurfer,
ha az utánakérdezősködés alatt a hivatalossá tételt érted, akkor azt tudom hogy hivatalosan nincs olyan fogalom hogy klub és nem jár előnyökkel ha valami hivatalos minősítést megfizetünk. Egyesületté lehet nyilvánítatni de az pénzbe kerül és csak akkor van jelentősége ha szponzori pénzekre akar pályázni a klub.
Jaja, azt én sem értem hogy mért akartok elköltözni innen első lépésnek. Már 3 klub bölcsője volt ez az oldal szal szerintem nem az lenne a legfontosabb hogy új oldalra költözzön a dolog. Ráadásul egy olyan oldalra ami megosztja a társaságot.
Igen a klub elég tág fogalom... Nem azt szeretném, hogy kinevezzük klubnak és akkor onnantól kezdve a 125 klub fórumba irogatunk...
Szeretnék utána járni egy-két dolognak és talán azok alapján többet tudok mondani. Egyenlőre csak feltettem egy kérdést, mert ha senkit nem érdekel, magamnak nem fogok kérdezősködni, én már tag vagyok az Aprilia-klub-ban.
De a klubélet arról szól, hogy minden 125-ös motoros egy "színt" visel! Legyen az cagiva, honda, aprilia, gilera, yamaha...
Jó öltet ez a klub. Nekem van egy ötletem a klub logóra.
Én is ugródeszkának használtam a 125ccm-et! De a sors úgy hozta, hogy ismét itt vagyok ebben a kategóriában! Hatalmas flesh egyébként egy ilyen 2T sport/cross motor szerintem.
Én egy év múlva ilyenkor már 600-as tulajdonosa szeretnék lenni! Tulandonképpen nekem mind1... De szeretném ha lenne egy olyan társaság, közösség ahol össze tudnak verődni a zümmögők... Ezt hiányoltam én anno a 125világán is, hogy mindenkinek csak a szája járt a fórumon, aztán ha motorozásról volt szó már senki sehova (tisztelet a kivételnek).
Én amúgy valszeg holnap lemegyek Solbokra, megkuksizom újra az NSR-t és úgy néz ki, le is foglalózzuk
Nem ciki átadni a helyedet másnak!!!
Az R6 is egy urodeszka ha igy veszed.
Akkor csak a Hayabusa topik lenne tele , deh onnan is fopgynának....
Szal sztem legyen egy 125 klub aztán várjuk a tagokat
_ csináltassunk polót
_ matricát
Menjünk mindenfelé csapatban.
De azért sok sikert!! én mellettetek állok!
Mennénk motorozgatni , talizgatnánk , (esetleg pályanap, gyorsulás, stb)!
sztem untig elég egy 125 klub topik meg egy FTP ahova a "képeket" feltöltjük.
Talizásokról, meg a tagokról.
Vélemény?...
Kishapsival azt hiszem egyetérthetünk. A motor hangja valóban a biztonsággal is kapcsolatban áll egy egészséges szintig.. Azért mondjuk valóban sok féle motoros van...
ilyen Jamal is aki csak hangra megy.. mert így menőbb.. igaz soha nem fogja megismerni azt a fogalmat hogy erőből powerslide.. 1 kerék.. stb.. de nembaj hangja az lesz.. menni azt nem megy..de hangja van.. logikus ugye?
Persze.. úgyhogy holnaptól szabaduljon meg mindenki a kipufogódoboktól és "nyomjuk hangosan" Ettől lesztek fasza jó motorosok és ezzel szórakoztatjárok magatokat a legjobban mert mások látják ..hogy olyan hangja van a motorodnak hogy húúúú...
Másfelől.. 125-ös motor nagy hanggal előnyös.. :- nagy hang aztán nem megy annyira mint amekkora a hangja.. (kivétel a cross+ verseny motorok..) Ergo SAJÁT MAGADBÓL csinálsz hülyét.. .. ugyemilyenjó.. Laikus télleg azt mondja hú defaszagyerek bamm+
Igaz az előbb majdnem megfogta az oszlopot mert összekeverte a járdát a zebrával.. de minegy.. biztos azért mert profi.. nemigaz?
Aki motorozik az tudja.. főleg a 125-ösök között és régi motorosok is .. 2T ben.. a hang az messze nem minden.. Aki Hangra megy mert
--- úúúú az Isten úúú ---
azt kiröhögik.. jogosan --műmájer arcember
Maximum 125-ös motorokról megváltozan 125 klub-ra. ENNYI!!!!
nézd meg éves és van egy simoja, de neki nagy hangú moci kell.Tipikusan az hogy kimegyek a városba a nagyhangu motorommal gizdulni hogy lássák hogy én vagyok a fasza gyerek meg a helyi basszájba.
van értelme a hangos dobnak is de csak városba hogy a figyelmetlen autosok halják hogy jössz.
probálj meg egy olyan motorral amin nyitott dob van 200km-t lemotorzni, leszálsz róla és nem hallasz semmi, mert megsüketültél a ki...szott kipuftól.
most mondja vki hogy nincs igazam.
Más..
A Klub ötlet nagyon jó ötlet elég sokan vannak itt szép motorokkal és
azért már télleg ideje lenne 1 rendes klubot csinálni beleértve a pályanapokat.
Ebben szívesen segítek azthiszem tudok is..
Olyan igazi 125-ös klub nincs is... Lenne sok Cagiva.. Aprilia .. Hyo ..
Honda.. stb.. szép lenne.
(A 125 vilaga-ra mellesleg sokan írtak cikket és még csak fel sem tették szal.. no comment..)
Mennyé hangra b*z+ azt legyé f*sza gyerek a szaroddal..
Te láttál már valakit szar duke al a krosszpályán vagy a Hungaroringen 5 méter magasan repülni mi ?? Hát megmondom a választ.. KURVÁRA nem.
125 jó tanulni 1. motornak 4t. 2. nak 2T..
Mi a lószart kezdjek a szar dukeoddal.. én nem túrázni akarok öreg...
Először tanulj meg motorozni aztán pofázzál..
ilyet tőlem nem gyakran lehet olvasni..de ez több a soknál..
Szöveg mi? igen? akkor találkozzunk valahol aztán szivesen otthagylak akármikor akárhol.. vagy pofon kell? azt is kaphatsz.. van elég mégi itt..
ha az utánakérdezősködés alatt a hivatalossá tételt érted, akkor azt tudom hogy hivatalosan nincs olyan fogalom hogy klub és nem jár előnyökkel ha valami hivatalos minősítést megfizetünk. Egyesületté lehet nyilvánítatni de az pénzbe kerül és csak akkor van jelentősége ha szponzori pénzekre akar pályázni a klub.
Szeretnék utána járni egy-két dolognak és talán azok alapján többet tudok mondani. Egyenlőre csak feltettem egy kérdést, mert ha senkit nem érdekel, magamnak nem fogok kérdezősködni, én már tag vagyok az Aprilia-klub-ban.