a hangja egy eléggé halk 4t hang, amit egy fasza dobbal hamar módosítani lehet, vagy a gyárit szétherélve is talán...a sebeségeket dobálni kell neki rendesen, egy fasza gyorstásnál azé király hangja volt!Visszaváltásnál tűzcsóva nem volt de azért tűrhető...
Ezt a motor én kipróbáltam, 100ig vígan húzott,én tovább nem húztam, de mikor az egyik haverom ment vele, ő 120at is könnyne kihozta, és állítása szerint 130al is megy, ebben már nem vagok teljesen biztos!egy kanyarba lökte is a seggét, persze a zebra felfestése volt csúszósabb!elsőkerekezni elég hamar meg lehetett szokni és ha játszol a testsúly elhelyezéseddel egykerekezni is lehetne vele, szerintem!Az ára is elég barátságos!Kivittem egy erdőbe is és a rugózás nagyon tetszett rajta!Igazából én egyedül ezzel mentem ebben a kategóriában, de nagyon meggyőző volt...
Tudtok valami "jó" hát ez relatív mer egy 640-es dukehoz képest szar de mégis valami fasza 125-ös szupermotot ami hááát talán inkább 4t mer itt nem a sebesség a fontos hanem a hang és azér egy 4t-nek fasza hangot lehet csinálni.......
Most gondolkodom második motornak egy GT650R-en . vagy egy ilyen virgonc masinán..
Igazából engem elsősorban a kopó alkatrészek árai érdekelnek bele..
Mert csukni (tehát komoly bukta )hál istennek nem szoktam motort.. Életemben 1X akkor
is 125ccm-es Apriliát azt is önhibámon kívül.. Természetesen újjá lett építve.
ez hozzálás és pénz kérdése.
idén 6000 km-t mentem gond nélkül vele, és még enyit el fog menni majd.
a strapabiróságáról anyit hogy nézd meg a képeket az adatlapomon, a kamion is meg a suzuki is kapott rendesen a, motornak meg csak az alu segédváz hajlott el.15 ropi a javitás.
igazság szerint ha stopizni akarsz akkor inkább a husky-t de abból is a 95-96 os évjáratot ajánlom, mert ez az egy motor amit gyárilag 51 milim belsőcsövű teloval szereltek.tehát ez bizt birja az igénybevételt.
viszont a mai teknikák közül már a KTM is meg a husqvarna +husaberg kibaszott jó teknika.
a husqvarnaval az az egy baj hogy ha vmi komolyabb alkatrész kell hozzá nehezebb és drágább beszerezni.
ha supermotora gondoltál, én elgondolkoznék a husabergbe, baszottjó teknika és van is hozzá alkatrész.
Nemtom ti hogy vagytok vele.. de szerintem az 50-es 2t "Supermoto" gyenge mint a harmat.. a 125 4T szintén...
Egy jó Kerekezéshez,, Powerslide-hoz.. kell a BHP.. LE.. KW...HP... kinek mi.
15Le az még eléggé gyenge.. rengeteg kell vele szenvedni mire lesz belőle valami..
a 125 2T az más tészta..
Az már okés.. Persze akkor is inkább 625 KTM vagy 650 Husaberg..
Zoli ..
Nem rossz a Cagiva szép.. meg minden .de az a farokidom nem eredeti azt tudod..
És... hát.. azt csukni azt nem semmi dolog.. legalábbis én már csúszdáztam egy párszor a pályán.. úton.. de a farokidomot még eddig nem sikerült soha megtörnöm..
Szóval.. nem kell hinni mindenben az eladónak..
Nemtom mennyiért vetted .. különösebben nem is lényeges..
Szépen néz ki az tény..
Körülbelül 200 métert mentem vele! És mondom 50körül váltottam 2-esbe láttam hogy már bőven a pirosben volt a fordulatszámmérő! A kipufogót mindenképpen le kell majd szednem mert egy kicsit ferdén áll!, meg le is kell majd festeni! Ott is megnézem! Meg majd, valahogy megnézem a karbin a feliratot! Pl. kis tükröt teszek majd oda! Mert nekem nagynak tűnik! Dellorto, és kívülről síktolattyúsnak néz ki! Azért mert ha az is valami 34körüli átmérő! Akkor tuti, hogy a motor nyitott változat! Az eladó is mondta, hogy nem tudja mert 2 volt neki egy 98-as meg ez, avval ment! Evvel meg csak tegnap! és azt mondta, hogy nem tudja! Mondjuk én csak a Sport Pro-mhoz tudom hasontlítani! És szerintem csak egy leheletnyit megy rosszabbul a hercegnőm mint az! De lényegtelen! Mert ez gyönyörű újszerű állapotban van, meg minden! A kettőt nem is lehet egy lapon említeni! Szerintem! Nagyon megtetszett a kis mito!
ha üresben rárántod, és kipörög 13 ezerig akkor blackboxal nincs gond!
majd kipuffdobot csavarozd le, és ott nézd meg, hogy nincs e benne szűkítő! de elvileg nemlehet, ha kipörög teljesen!
Szerintem nem voltak hozzá a tükrök, mert azokon egy karcolás sincs! Már rajta van! Nem volt használva pályán szerintem sose! Mert a gumik széle szőrös és rajta van még a michelin emberke . meg szögletes! Az elsö és a hátsó is! Csak a közepe kopott! De a gyári gumik! Tényleg korrekt állapotban van! Sőt újszerű! Azt nem tudom mekkora a karbi rajta mert nem látom az írást! Azért meg nem bontom le az oldalát! Még! Szerintem, ha folytott is nem sok folytás van benne! Mert harap eléggé! 6sebességes majdnem 50-nél váltottam 2be! Nagyobb tapasztalat még nincs mert takony idő van, meg rendszámozás után fogok nagyobbakat gurulni! És kiforog koppra a gép! Tehát a BLACK BOX elvileg nyitott! De viszont a kezét törtem volna el annak a majomnak a ki lefestette iridiumosra a plexitet! Mert belülről fehér, és nem lehet kilátni rajta!
Amugy a tükröket te vetted le, vagy pályán volt használva
A festéssel vigyázz, mert nagyon nehezen fogják eltalálni azt a matt szürke színt!!!Ahhoz nagyon ügyes festő emstert kell találnod, hogy szépen megcsinálja!
DEEEEEEEEEEEEE! MITO EVO a boldogságom titka! 2002-es 4964km-rel! Szajolon vettem! Vámpapíros, regadó előtt van, és enyhén sérült, csúsztak vele! De ami sérült abból van új! Szűrke (matt). Árat nem közlök! Képet raktam fel a CAGIVA topicba!
Hang
vagy
Teljesítmény
ezalatt értem 2T vs. 4T
szerintem
de kinek, hogy...
Ezt a motor én kipróbáltam, 100ig vígan húzott,én tovább nem húztam, de mikor az egyik haverom ment vele, ő 120at is könnyne kihozta, és állítása szerint 130al is megy, ebben már nem vagok teljesen biztos!egy kanyarba lökte is a seggét, persze a zebra felfestése volt csúszósabb!elsőkerekezni elég hamar meg lehetett szokni és ha játszol a testsúly elhelyezéseddel egykerekezni is lehetne vele, szerintem!Az ára is elég barátságos!Kivittem egy erdőbe is és a rugózás nagyon tetszett rajta!Igazából én egyedül ezzel mentem ebben a kategóriában, de nagyon meggyőző volt...
Igazából engem elsősorban a kopó alkatrészek árai érdekelnek bele..
Mert csukni (tehát komoly bukta )hál istennek nem szoktam motort.. Életemben 1X akkor
is 125ccm-es Apriliát azt is önhibámon kívül.. Természetesen újjá lett építve.
idén 6000 km-t mentem gond nélkül vele, és még enyit el fog menni majd.
a strapabiróságáról anyit hogy nézd meg a képeket az adatlapomon, a kamion is meg a suzuki is kapott rendesen a, motornak meg csak az alu segédváz hajlott el.15 ropi a javitás.
igazság szerint ha stopizni akarsz akkor inkább a husky-t de abból is a 95-96 os évjáratot ajánlom, mert ez az egy motor amit gyárilag 51 milim belsőcsövű teloval szereltek.tehát ez bizt birja az igénybevételt.
viszont a mai teknikák közül már a KTM is meg a husqvarna +husaberg kibaszott jó teknika.
a husqvarnaval az az egy baj hogy ha vmi komolyabb alkatrész kell hozzá nehezebb és drágább beszerezni.
ha supermotora gondoltál, én elgondolkoznék a husabergbe, baszottjó teknika és van is hozzá alkatrész.
Mennyit bírnak a 600as Huskik -mert nekem kellene egy strapabíró értsd:
Aszfalt orrkerék 1kerék powerslide.. pálya.. ilyesmire egy nagyon strapabíró megbízható motor.. a Husky vagy KTM inkább???
Egy jó Kerekezéshez,, Powerslide-hoz.. kell a BHP.. LE.. KW...HP... kinek mi.
15Le az még eléggé gyenge.. rengeteg kell vele szenvedni mire lesz belőle valami..
a 125 2T az más tészta..
Az már okés.. Persze akkor is inkább 625 KTM vagy 650 Husaberg..
Nem rossz a Cagiva szép.. meg minden .de az a farokidom nem eredeti azt tudod..
És... hát.. azt csukni azt nem semmi dolog.. legalábbis én már csúszdáztam egy párszor a pályán.. úton.. de a farokidomot még eddig nem sikerült soha megtörnöm..
Szóval.. nem kell hinni mindenben az eladónak..
Nemtom mennyiért vetted .. különösebben nem is lényeges..
Szépen néz ki az tény..
...de azért megkérdezhetem hogy miért raksz minden egyes mondatod után felkiáltójelet? !!!!
üdv!!!!
Tyt!!!!!
majd kipuffdobot csavarozd le, és ott nézd meg, hogy nincs e benne szűkítő! de elvileg nemlehet, ha kipörög teljesen!
Gratulálok!
Amugy a tükröket te vetted le, vagy pályán volt használva
A festéssel vigyázz, mert nagyon nehezen fogják eltalálni azt a matt szürke színt!!!Ahhoz nagyon ügyes festő emstert kell találnod, hogy szépen megcsinálja!
DEEEEEEEEEEEEE! MITO EVO a boldogságom titka! 2002-es 4964km-rel! Szajolon vettem! Vámpapíros, regadó előtt van, és enyhén sérült, csúsztak vele! De ami sérült abból van új! Szűrke (matt). Árat nem közlök! Képet raktam fel a CAGIVA topicba!
Milyen? mikori? és hol vetted?
Adatok? képek? Várunk mindent....!!!
gratula!Sok sikert hozzá!