Magyarul esthajnalcsillag a jelentés, ha jól tévedek. Valamikor a Samsung is elég vadul csengett itthon...
Tökéletes motor, na az sajnos nincsen, de amit a Hyosung ezért a pénzért ad, az teszi a magyar piacon igencsak ésszerű választássá. Aki régebben gurulgat, az tudja, nem az ár az elsődleges szempont, hanem a későbbi fenttartási költségek, a megbízhatóság és a szervízháttér és alkatrészellátás. Ebben a Hyosung nagyon jó. Meg egyébként is. Nálunk a többi márkát forgalmazók köpködnek rá, meg pontos vélemény mondanak róla, holott egyet sem láttak közelről, nemhogy szétszedve . Az az igazság, hogy úgy hiányzott nekik egy ilyen ár/érték arányú bringa a piacra, mint üveges tótnak a hanyattesés! Sok márka nagyon jól megél a kiegészítők és alkatrészek, valamint a garanciális szervizek irreálisan magas árából, lévén egy motor eladásán nem mindíg van túl sok pénzük. Valahonnan meg csinálni kell.
Így van a blokk nincs halálra hegyezve, és nagyon jó minőségű alkatrészeket használnak benne, mivel karburátoros, így a tunning lehetősége is nagyon olcsó! Sokat lehet egy légszűrő+kipufogó+fúvókaszett hármassal dobni rajta, és az egész olcsóbb lesz együtt jóval, mint egy sportdob pl. az SV-re.
Üdv, az alkatrészárak nagyon lent vannak, töredéke a japán márkatársakénak. Egy kis összefoglaló röviden nem technikai szempontból:
+ Jól néz ki a gép, azért es is fontos
+ A futómű többet tud, mint a lehtöbb motoros valaha tundi fog
+ V2 blokk, nem muszály forgatni, az erő csak a végsebesség közvetlen közelében fogy el, odáig folyamatosan tol az alsó fordulatoktól kezdve
+ a szervízháttér megbízható, sok helyen van az országban, az importőr cég valami hihetetlen gyors és rugalmas
+ a hangja valami hihetetlen, morog, dübörög és ordít is ha pörgeted, de nem "vinyítós"
- első fék alapállapotban kissé határozatlan nyomásponttal, amiből utcán nem veszel észre semmit, de pályára már kevés (fém fékcsővel orvosolható, kb. 20e forint)
- valami hihetetlen móka letakarítani a felnit akinek van az tudja ugye Andyka?
élettartamrol... motorrevü novemberi számában szétkapták a gt650 blokkját 25e km után. ez "csak" 25ezer, de ebböl lehet következtetni a várhato élettartamára (nem tartották be az olajcsere intervalumokat annál a tesztmotornál...)
ami biztos: elvisz bárhová problémamentesen, ha rendesen karban van tartva.
Hyosungrol még fogsz több jot is hallani, az biztos. akinek van hyoja nemnagyon panaszkodik. amit esetleg felszoktak hozni az a fék: lehetne erösebb is. hát lehetne, de ezzel is lehet lassulni, markos legények elönyben amugy könnyen orvosolhato: fémfékcsö, szinterfékbetét, mosoly a hyosungos topicban van egy video, nemrég linkeltem be, ott stopizik a srác a 650essel... hát... lehet hogy nem olyan rosz az a fék?
ennél "olcsobbat" nem találsz. ár / érték aránya verhetetlen szerintem. SV650nél erösebb (gt650), futomüve állitolag messze jobb, lábtarto állithato, alkatrészek olcsobbak mint a suzukinál, nem is kicsit. a pontos árakat nemtudom fejböl, erre talán megoldás lehet ez
gt650 kupa nemlesz jövöre, csak gt250 kupa. kevés volt a vállalkozo szellemü 650es hyosungos. majd idövel biztos összegyülik rá a nép, de most 250 lesz csak.
gyengéi? akad, egykettö. de annyira jelentéktelenek, hogy nem is érdemes megemliteni. itt többen irnak ezekröl az aproságokrol a forumban, meg van egy tippek/trükkök menü is, itt a legtöbb ilyen aproságra leirják a megoldást. szerintem nem tuloztam azzal, hogy jelentéktelenek, mert valoban azok...
egy valami van ami nemtetszik a gt650ben: nem áll a garázsban, csak a kistesoja. (persze ennek is örülök naaagyoon ) egyéni vélemény: nekem az elsöfékkel semmi bajom, utcára böven jo, pályára meg nemelég, ennyi. a hátso fék meg brutális, azzal nemszimpatizálok annyira (125nél hasonlo a helyzet e.h.)
alkatrészárakrol még: gt250r-re oldalidom 28.000 ft, lehet számolgatni, többet nemtudok. ami biztos, hogy ez nemsok...
Mellesleg a 79 Le az elég.. és ez persze azt is magával vonzza hogy szerintem akkor nincs halálosan kihegyezve és épp ezért élettartama jóval több mint mondjuk 1 Millének..
Szerintetek?
Andyka , Cala köszi válaszotok.. és lenne még itt valami
Érdekel a Hyosung mert erről a GT sorozatról elég sok jót hallottam és elképzelhető hogy ha úgy esik az anyagiakkal is akkor v4 -ről v2-re lesz váltás..
Jogos a kérdés hogy miért Hyosung.. Nekem eddig a design tetszik benne illetve az hogy
az ára sem irreális .. nem olcsó ..de akkoris..
Komolyan érdekelne a GT650 kupa is.. persze először csak kóstolgatnám a V2-t..
Még lenne kérdés...
Nehéz erre válaszolni ..de mit tartotok a motor gyengéjének.. mi az ami nem tetszik benne és miért.. ?..illletve az hogy az alkatrészárai mennyire vészesek/elérhetőek..
ár szempontjából..
Hali mindenkinet! Azzal fordulok hozzátok, hogy motort szeretnék vásárolni 125-s kategóriában és kb ugy 10 éves körülit, hogy akinek már tapasztalata van benne valami jó tanácsot adjon már nekem. Előre is köszönöm!!!!!!! Irhattok: gergo186@freemail.hu v gergo186@msn.com; KÉRLEK segítsetek, ha ha tudtok:Gergő!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Üdv, nekem 650-es van ami 79LE. De nem is ez a lényegm hanem a V2 miatt a nyomaték alacsony fordulaton is ott van, és egész "egyenes" az a nyomatékgörbe . Megbízható, nagyon jól vezethető gépek. Két dolog eszméletlen rajta: a futómű és a hangja.
ez embertől használattól és péztárcától függ.
cross pályára szerintem a 2T a nyerő, erdőben mászkálásra szerintem a 4T mert azal hosszab távon is el tudsz menni nem kell magdal olajat vinni.
Mellesleg ezeknek a Hyosung GT 125 R és a 250-nek van valami köze a Mondial-hoz?
Mit teljesítenek ezek a motorok kb. mennyi KW. a 125/250/650 ?
Van már valakinek? Mert egész pofásak ezek a verdák és végre V2-t is meg kéne jobban ismerni és ugye nem kellene Aprilia RSV Mille R -rel kezdeni ..
hellosztok
nekem lenne egy kérdésem terepmotorokkal kapcsolatban.melyiket ajánlanátok egy 125ös kétüteműt vagy egy 250es négyüteműt!!!(a gíengébbek kedvéért )fogyasztás,szerviztapasztalatok,karbantartás,strapa bírás...meg ilyesmik.jah és persze h megéri-e az árát a jobban a négyütemű vagy inkább a kétüteműek arendelkeznek jobb tulajdonságokkal terepn???
hát ez volna a kérésem
ha megtalálom a képet teszek fel az enyémről. nekem sajna törött mz blokk jutott és nem jó a töltése, de megoldottam, ékszijtárcsa főtengely végére, és egy golf 1 generátor a tank alá, és máris van töltés.
hátul feltettem aszem egy 54 es fogaskereket, 5 ben olyan 100 a vége de viszont 2-3 ban gázra kerekezik.
Akinek sok ideje van és némi pénze..
Simson S50 S51-be simán beépíthető az MZ TS 125 blokkja.
A többit azthiszem vágjátok ti is... (koppgáz 1 kerék.. JÉÉÉÉGGG )
Motorosok ennyire azért nincs itt tél ..
Pang a fórum ..senki semmit sem ír... ?
Mindenki elővette a crossmotort mi... és várja a fagyosúti keresztparty-t..
Persze ehhez tökéletes a Simson, MZ , babetta is!!
Épp most szervezünk 1 babettaversenysorozatot Egerben..
Haláliak azok a kisgépek mikor kotta keresztben csúsznak pörgő kerékkel a jégen..
A "tapasztalt" söfőr meg rémült arcot vágva szemez az árokkal az út szélén..
hát zöld, és gyönyörű (képek a nevem alatt) mito fékkel, és blokkal egyenes kormánnyal egy isten jármű, csak nem ajánlatos összetörni, mert előfordulásának gyakorisága miatt semmilyen idomokkal kapcsolatos alkatrészt nem lehet hozzá beszerezni
az fix. ezért télleg jo a nagyobb suly, ha velem szembe jön valami nagy állat kamion megse érzi, csak én a moci meztelensége miatt (none szélvédelem felsötestnél)
ha kamion mögött megyek akkor meg csak engem cibál a szél, a motort csak enyhén terelgeti.
Tökéletes motor, na az sajnos nincsen, de amit a Hyosung ezért a pénzért ad, az teszi a magyar piacon igencsak ésszerű választássá. Aki régebben gurulgat, az tudja, nem az ár az elsődleges szempont, hanem a későbbi fenttartási költségek, a megbízhatóság és a szervízháttér és alkatrészellátás. Ebben a Hyosung nagyon jó. Meg egyébként is. Nálunk a többi márkát forgalmazók köpködnek rá, meg pontos vélemény mondanak róla, holott egyet sem láttak közelről, nemhogy szétszedve . Az az igazság, hogy úgy hiányzott nekik egy ilyen ár/érték arányú bringa a piacra, mint üveges tótnak a hanyattesés! Sok márka nagyon jól megél a kiegészítők és alkatrészek, valamint a garanciális szervizek irreálisan magas árából, lévén egy motor eladásán nem mindíg van túl sok pénzük. Valahonnan meg csinálni kell.