Ha már tényleg nem vagy kezdő akkor inkább Mito-t vegyél. A Hyosung GT250R-t is megnézhetnéd hogy bejön-e (bár az életkorod miatt az lehet hogy még nem lehetséges alternatíva) A CBR-rel is lehet nagyon élvezeteseket motorozni de az lehet hogy már nem mutatna újat.
ha neked a kétszer akkora teljesitmény és élvezet megér 6-7 literes fogyasztást, és a karbantartásra is hajlando vagy nagyobb összeget áldozni, akkor mito
ha nemakarsz költeni a motorodra és azt akarod, hogy keveset fogyasszon, nyomatékos legyen és abszolut megbizhato, akkor cbr.
nézd azt, ami neked a legfontosabb, ami biztos: a fogyasztás nem elhanyagolhato (az "enyhén" növekvö benzinárak mellett)
ha csak a külsö dönt ( ) akkor meg mito.
ha a mély hangra indulsz akor cbr.
ha X pénzért a lehetö legfiatalabb motort szeretnéd megszerezni, akkor is cbr
ha 2T párti vagy akkor mito,
és igy tovább...
Hello!
Én még új vagyok ezen az oldalon,16éves vok és motorvásárláson töröm a fejem.
Igazából 2esélyesre gondoltam CBR 125 és Cagiva Mito tudom h. ég és föld a két motor,de ezek tetszenek. Van némi motoros múltam(Robogó,Simson,CR 250Honda) úgyh. nem feltétlenül kezdő motorra lenne szükségem. Hanem valami olyanra amivel elég élvezetes menni a közutakon..
Esetleg tudtok segíteni a választásban?
Az enyém szebb, de a plexi az tetszik.Egyébként már Yoshi-t is lehet kapni a kis CBR-re(bár az se tetszik ). Leo Vincsi vagy vLado, azok a legpengébb csövek erre a motorra(persze csak szerintem ).
Akkor megnyugodtál . Az árlista egyébként akkor lenne igazán érdekes, ha mondjuk egy hasonló kategóriás japán márka árait is oda tudtam volna írni. Sőt, nem is érdekes, hanem megdöbbentő lenne szerintem. Örülök, hogy segíthettünk.
Na az a 28 nettó már egész más ..
Akkor így rendben van a dolog.. Még nem vettem láncszettet a sajátomra(k5-750) és nemtom teljesen pontosan ..csak azt hogy azért amit a Hyo -nál írtak 1 picit soknak tűnt..
Persze arányaiban a többi árhoz.
Egyébként hasznos link ez az alkatrészárlista.. jó ötlet volt belinkelni
Na erre tippeltem én is titkon. De az importőr olyan pontos melót végez, hogy nem mertem feltételezni DD-ről egy ilyen egyszerű elírást. Pedig előfordul mással is.
Őszintén megvallva nemtom mennyi a K5-re a gyári szett, ahhoz kellene hasonlítani. Mert a lentebb linkelt lista a Hyosung-hoz nem utángyártott cuccok árait tartalmazza. Egyébként én is ezt a árat szúrtam ki még régebben, de nem tudom nagyon hasonlítani, úgyhogy ha valaki el tudja árulni a GSX-R 750 -hez a gyári szett árát, akkor megköszönöm.
Edem :
Milyen RS.. tudod elég sok féle van...
1992-2005 RS.-- RSR -- stb..
Egyébként 0-402m 15 fölött 1 picivel kellene ha kurvagyors lenne.
egyébként 16sec. Tuning..arra kb 2-300 ezret rá lehet csapni hogy menjen..
Biztos vagy te abban hogy 10ezrenként akarsz 25-ért dugót venni + hengert hónolntatni
nem beszélve a láncról.. kb 30e a szett ha nem tájwáni kell..
Írtam a hyo-nak, hogy a gt 125-ben van e folytás. Válaszoltak, hogy nincs, és hogy 110 nél nem fog gyorsabban menni. A Honda-nál is ezt mondták a cbr-re és csak 3 helyen van benne . Szerintem tuti, hogy valahol meg van fogva.
Csövi! Végre hozzájutottam egy RS 125-höz & ha minden jól menne május-június környékén mérnék egyet Madarason. Tulajdonképpen az érdekelne, hogy kb. mit kellene tudnia egy 25-ös motornak, hogy legalább ne sereghajtó legyen(k)!? Értem ezalatt azt, hogy mondjuk milyen kisebb-nagyobb átalakítások szükségesek? Vagy mondjuk mire elég egy erős széria állapot? Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném! Ja, & ha végre majd kifelé megyünk a télből, szivesen benne lennék egy "párbajban"!
A fekete az nagyon jól mutat . Én nem szeretem, mert koszolódik is nagyon, de ettől függetlenül szép. Nekem is a full idomos van, pedig a vezetési stílusomhoz inkább egy túrásabb SH kellett volna, de a GT650R olyan szép. Én nagyon szeretem, egyszerű, robusztus gép. Nagyon tud menni...
Nahát ez a Hyosung télleg tudhat valamit.. Amit mondtatok róla azt köszönöm és bár még nem volt szerencsém 1-hez sem az biztos hogy pozitívan állok ehhez a motorhoz.
Valóban nagy igazság hogy a NEM motor ára számít ,hanem hogy mennyibe kerül a fenntartása.. és ezalatt NEM Leélést kell gondolni ..
(Engem nagyon idegesít ha tré a motorom..)
Más. a GT-ken a festés azt olvastam hogy nem a legjobb.. de tul. képpen nem baj..
ha lesznek hozzá verseny idomok úgyis átfestetem az egészet.. egyébként meg az újak nem is rosszak.. és az alkatrészárai.. az szerintem verhetetlen.. kerek e földön..
Véleményem szerint ez a GT650 jobb mint az SV650 .. bár én Suzuki GSX-R hez is van szerencsém.. mégis el kell ismerni a Hyosung jobb..
+Egyrészt mert relatíve olcsóbb-
+jobb a futóműve
+tehát pályázgatni tanulni gyakorolni ideális.. hogy megismerd a V2-t..
+ a hangja sosem volt szerény 1 v2-nek sem amivel eddig dolgom volt.
ÉS Télleg szép motor... mondjuk én a full idomost választom mindenképpen ..
de akkor is nagyon esztétikus motor.. a 125 -650-ig..
Hordoz magában klasszikus sportmotor elemeket is.. és természetesen a mai kor elvárásainak megfelelő elemeket is. piros is színben király..
Én azonban valószínűleg feketét fogok választani..
nemtom, de én már csak akkor cserélek ha kijön belőle az 1000-es, azt se azért, mert kevés a 650-es, csak hogy bosszantsam az asszonyt . A felnin kívül mindent szépen meg tudok takarítani, az az egy ami nehezebb dió, de tavasszal lefújatom feketére, és teszek rá piros felnicsíkot. Probléma megoldva!
jajjj tényleg ezt elfelejtettem. a felnit kicsit nehéz takaritani, nekem föleg a hátsoval van problémám, a lánc összedzsuvázza a felnit, abba az olajos ganéba meg beleragad minden szutyok. eddig rendben is van mert már ez alapbol keménydio, de a felni felülete érdes... türelmesek emberek elönyben...
amugy cala!!
épp multkor néztem hogy az ujabb 650esek vázfestése millioszor jobb mint amilyen eddig volt. teljesen sima olyan selyemfényü. messziröl észrevehetö hogy más. és naaagyonjo!!! lehet hogy azota a felni festését is feljavitották?
ha nemakarsz költeni a motorodra és azt akarod, hogy keveset fogyasszon, nyomatékos legyen és abszolut megbizhato, akkor cbr.
nézd azt, ami neked a legfontosabb, ami biztos: a fogyasztás nem elhanyagolhato (az "enyhén" növekvö benzinárak mellett)
ha csak a külsö dönt ( ) akkor meg mito.
ha a mély hangra indulsz akor cbr.
ha X pénzért a lehetö legfiatalabb motort szeretnéd megszerezni, akkor is cbr
ha 2T párti vagy akkor mito,
és igy tovább...
Én még új vagyok ezen az oldalon,16éves vok és motorvásárláson töröm a fejem.
Igazából 2esélyesre gondoltam CBR 125 és Cagiva Mito tudom h. ég és föld a két motor,de ezek tetszenek. Van némi motoros múltam(Robogó,Simson,CR 250Honda) úgyh. nem feltétlenül kezdő motorra lenne szükségem. Hanem valami olyanra amivel elég élvezetes menni a közutakon..
Esetleg tudtok segíteni a választásban?
De így néz ki... (és 220 euro)
Lehet hogy már láttátok, ha nem akkor most közhírré tétetik!
kipuff
Akkor így rendben van a dolog.. Még nem vettem láncszettet a sajátomra(k5-750) és nemtom teljesen pontosan ..csak azt hogy azért amit a Hyo -nál írtak 1 picit soknak tűnt..
Persze arányaiban a többi árhoz.
Egyébként hasznos link ez az alkatrészárlista.. jó ötlet volt belinkelni
Mármint a K5-750-esre olcsóbb..
Szerintetek??
Milyen RS.. tudod elég sok féle van...
1992-2005 RS.-- RSR -- stb..
Egyébként 0-402m 15 fölött 1 picivel kellene ha kurvagyors lenne.
egyébként 16sec. Tuning..arra kb 2-300 ezret rá lehet csapni hogy menjen..
Biztos vagy te abban hogy 10ezrenként akarsz 25-ért dugót venni + hengert hónolntatni
nem beszélve a láncról.. kb 30e a szett ha nem tájwáni kell..
Ne aggódj a Gixxer az marad csak az Apriliát adom el. a 125-öst.. Mert mostmár télleg nem használném semmire.!!
Új K5-750R-t nem adunk el !!
Le akarod cserélni a 750-est egy Hyosungra? De miért?
Valóban nagy igazság hogy a NEM motor ára számít ,hanem hogy mennyibe kerül a fenntartása.. és ezalatt NEM Leélést kell gondolni ..
(Engem nagyon idegesít ha tré a motorom..)
Más. a GT-ken a festés azt olvastam hogy nem a legjobb.. de tul. képpen nem baj..
ha lesznek hozzá verseny idomok úgyis átfestetem az egészet.. egyébként meg az újak nem is rosszak.. és az alkatrészárai.. az szerintem verhetetlen.. kerek e földön..
Véleményem szerint ez a GT650 jobb mint az SV650 .. bár én Suzuki GSX-R hez is van szerencsém.. mégis el kell ismerni a Hyosung jobb..
+Egyrészt mert relatíve olcsóbb-
+jobb a futóműve
+tehát pályázgatni tanulni gyakorolni ideális.. hogy megismerd a V2-t..
+ a hangja sosem volt szerény 1 v2-nek sem amivel eddig dolgom volt.
ÉS Télleg szép motor... mondjuk én a full idomost választom mindenképpen ..
de akkor is nagyon esztétikus motor.. a 125 -650-ig..
Hordoz magában klasszikus sportmotor elemeket is.. és természetesen a mai kor elvárásainak megfelelő elemeket is. piros is színben király..
Én azonban valószínűleg feketét fogok választani..
amugy cala!!
épp multkor néztem hogy az ujabb 650esek vázfestése millioszor jobb mint amilyen eddig volt. teljesen sima olyan selyemfényü. messziröl észrevehetö hogy más. és naaagyonjo!!! lehet hogy azota a felni festését is feljavitották?