Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a legjobb.........150RR. igazi unikum, nem sok van belőle errefelé!!!
bár nem 125ös, de máshova nem tom sorolni..mi a véleményetek róla? NSR 150
A Vlado-t mennyiért vetted?
Igen, a 130/80-as a legnagyobb.
A 140/80-17-es gumi már nem fér a cbr alá? 130/80-17 alá a legnagyobb?
Nagyon jó motor a CBR és ha anyagi dolgok is szerepet játszanak a dologban akkor meg a legjobb választás. A Mito erősebb, ennyi, csak ezt írtuk, de a kis CBR-t is nagyon fogod élvezni, ezt garantálom. Mellesleg kék színben a legszebb
Hát sok mindent, de ami a teljesítményt befolyásolja az csak a kipuff. A 14-es lánckerék lenne még de eddig nem jártam sikerrel a beszerzésével kapcsolatban
Helló. Még régebben írtam h. veszek CBR-t v. Mitot! Anyagi okokból úgytünik egy kék CBR gazdája leszek!
Remélem jó választás lesz....
És a kipuffon kívül mit változtattál?
Ha van leejtő akkor 140, leejtő nélkül 130fölött valamivel. Szal jó messze a fénysebességtől
RockandRoll!
Neked mennyi a CBR végsebessége?
1etértek
Szar :))) Rossz burkolatú (repülőtér ugyebár), búzamező közepén, legtöbb helyen gumiabronccsal kijelölve a pálya. Nem egy álom. De így is élveztem nagyon!! Bár azért sokszor para volt beesni a kanyarokba, meg kigyorsítani, mert ilyenkor egyszer-kétszer rendesen megcsúszott a gép, de hál isten nem lett baj... na szóval e.ringre szívesebben mennék... dehát ingyen szar nem keserű :)))
És tényleg. Kunmadaroson mi van? (milyen pálya?)
Az nem az E.ringen volt, hanem Kunmadarason!!
Nagyon isten lett az új 125ös RS!!! Szerelmes lettem...
ŐŐŐ... akkor ez mi is?
DennyM 2005.11.10. 23:38

és amúgy is verseny miatt pörgés volt, nem ezzel foglalkoztunk... jójó nem ezt érdemli a mito, de kárpótlásul a verseny végén játszottam vele kicsit a pályán, és elemében volt :)
DennyM: A gond az, hogy ők nem örülnek az 5letnek, ezért ezt így nem tudom kivitelezni :(
semmilyen!!! nem voltam mito-val az e.ringen superduke-kal voltunk, de azzal is csak pálya szélén :(( de majd jövőre!!
Egyébként milyen volt az E.ring a mito-val? Szerintem az egy full ideális pálya 125-ös motoroknak, a CBR-rel K jó volt.
Na akkor téged tényleg megfertőzött a mitó! Rabjává tett! Remélem én is hozzájutok nemsoká egy EVO-hoz!
zotya: okés, amint jó idő lesz, lehet gondolkodni mindenfélén...
rocky: mondtam én már mindenfélét, de most ott tartok, hogy ha nem muszáj nem fogom eladni a mito-t, megtartom ameddig lehet, mégha lesz nagyobb motorom akkor is.. sőt legszívesebben invesztálnék még a mito-ba legalább félmillát, hogy ütős legyen... fejben nem tart semeddig ennyi pénzt rákölteni :)))
Jójóóó, de mikor a H.ringen eltépnek melletted a célegyenesben, akkor az egy idő után kezd zavaró lenni. Egyébként Te se és én se azért vettünk 125-öst mert ez az álmunk, csak még a nagymotorhoz kezdők és jogilag túl fiatalok vagyunk. Azért hallottam tőled elégszer hogy ilyen-meg-olyan motort szeretnél a Mito után és valahogy egyiksem 125ccm-es volt
ÁÁÁ nem ismer a Pali! Én ismerem! Csak ő is BME-s és gondoltam ismered! Szokott BME-s bulikat csinálni is! A mito-dat te árultad 690ért vagy te vetted?

A pályázás: Ha meglessz az EVO-m csinálhatnánk egy pályanapot! Mito tali! Vagy Mátrai szerpentín vadász napot?