Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

honda xr 125be és yamaha xt 125-be van gyári fojtás? ha igen akkor azt vészes kiszedni?
"ami valakinek bejön, valakinek nem"
ezek a Te szavaid, de én se mondhatnám jobban, ezzel viszont teljes mértékben kizárjuk a veszekedés lehetőségét, hiszen ahogy Te mondanád: ami valakinek bejön, valakinek nem
Nem vitatkozni szeretnék!!!!!
De 10 éve pont a Mito volt az a motor ami egy replika volt "nem volt egyedisége" mivel a nagytesótól kapott mindent! És az Aprilia váltott egy nagyot a trapéz lámpáról a babszemre, ami egyedivé tette...
Hogy a Miton azóta miért nem változtattak, azt talán senki nem tudja megmondani... vagy hogy fognak-e még változtatni, vagy így fog kiesni a piacról...
Az aprilia most megint lépett egy nagyot és csinált egy mini RSV-t, (lehet hogy derbi replika, vannak hasonlóságok, én nem tartom annak) amit eléggé eltaláltak, és talán az Rs-es hagyományokat őrízve nem lesz szar motor.
De a Mito és az Rs is 95-ben nagy változásokon ment át, csak talán a Mitora máshogy néznek ma a 10 éves változatlanság miatt...ami valakinek bejön, valakinek nem...
igazából az a baj, hogy ezzel az rs-sel most megint gyártott az aprilia egy népmotort, ugyanazok a formék mint az összes új motoron, dettó mint az új apriliák, meg mint az össze új designe-os gép, és még most sincs benne egy szemernyi egyediség se, az ami a mitoban van, nincs benne olyan esztétikai egyediség, oylan uniqum-ság, nem tűnik egyedinek, nem úgy nézel rá mint egy mito-ra, ami kivívott egy nagyadag tiszteletet a külsejével...a ducati és a kistesója, nomeg a tervező fazon (Tamburini ) megalkottak valamit, ami nem séma nem is divat, csupán egy művészeti remekmű (mellesleg gyönyörű az összes új motor, gyönyörű az rs is, de e hiányzik belőle...)
Hello!

Ez az új rs egész jól néz ki! Már majdnem olyan szép lett mint a mito:) Ezek szerint csak 10 évvel vannak lemaradva.
na ha már képeket tolunk, ittegy!
a volt gépem!
életemben először látok 150es NSR-t...alszeg nincs is talán több erre, mivel ugye ázsiába van csak meg ausztráliába...ebből 2 dolog következik...egy gyönyörű erős uniqum motor..amihez kurvanehéz és drága az alketrész de ahogy nézek a futőmővét, fékjeit, azok nsr-fékek...idomot meg lehet csináltatni..szal csak ha motorikus baja van, azzal volna nagy gond de amit én találtam abba 1200km van és 2002es...nem lehet széthajtva...
Vaó
Megtetszett a kis 150-es...
erősen elgondolkodtató, hogy jövőre ilyenre cseréljem a tzr-t...
csak, hogy milyen emgbízható ez kérdéses...
úgy néz ki... érdekes :)
Ez Mito?
Még cica nélkül is az RS a jobb!!!!!!!!!!
elcsíptem még egykét képet milánóból... cagiva is van :))
75000 a vLado, de ebből lehet alkudni elég rendesen . A szélesebb gumikról meg annyit (de ezt már ezerszer leírtam) van egy francia CBR125 bajnokság és ott minden motoron szélesebbre van cserélve a gumi, és nem hiszem hogy ez így lenne ha negatívan befolyásolná a motor menet-tulajdonságait.
Ez az új Rs nagyon ott van!!!
Kiváncsi leszek, hogy a Cagiva lép-e valamit és változtat-e azon a ronda farokidomon ami már 10 éve is gázos volt... (esetleg egy 999 replica... )
ja és tájföldi belpiacos........
pont ezeket a cikkeket olvasgattam
ja és van 150SP is az 40lovas........és sokkal jobb, és a top speed: 180-200, nem semmi kis gép.........

NSR 150SP
ja igazad van, 37, de itt van egy link......NSR 150
a hirdrtésben 40 Le van, de nem hinném hogy van annyi...a 125ös nsr az kb 27Le, akkor azé a 150es se lehet sokkal több mint kb 35-36...
asszem 40 ló, de japán belföldi, tehát az alkatrész az bajos lehet......de 1200km-nél nem kell még talán
ja meg 1200kmstb...
milyen lehet ezeknek az alkatrész ellátottsága?milyen erősek ezek?mert egy 2002es megéne 550.000et...és irányár...
szerintem gyönyörűek..........kár hogy nem láttam még élőben egyet sem
Végre ismét az Aprilia a legszebb 125-ben..
Mellesleg fölösleges nagy gumit rakni a kis CBR alá mert csak cipeli. És érezhetően visszafogjaa.. nemhogy azt .de egy RS125-ön is megérezni a 160-as gumit.
Szerintem egyébként 2T marad az Aprilia...