"ami valakinek bejön, valakinek nem"
ezek a Te szavaid, de én se mondhatnám jobban, ezzel viszont teljes mértékben kizárjuk a veszekedés lehetőségét, hiszen ahogy Te mondanád: ami valakinek bejön, valakinek nem
Nem vitatkozni szeretnék!!!!!
De 10 éve pont a Mito volt az a motor ami egy replika volt "nem volt egyedisége" mivel a nagytesótól kapott mindent! És az Aprilia váltott egy nagyot a trapéz lámpáról a babszemre, ami egyedivé tette...
Hogy a Miton azóta miért nem változtattak, azt talán senki nem tudja megmondani... vagy hogy fognak-e még változtatni, vagy így fog kiesni a piacról...
Az aprilia most megint lépett egy nagyot és csinált egy mini RSV-t, (lehet hogy derbi replika, vannak hasonlóságok, én nem tartom annak) amit eléggé eltaláltak, és talán az Rs-es hagyományokat őrízve nem lesz szar motor.
De a Mito és az Rs is 95-ben nagy változásokon ment át, csak talán a Mitora máshogy néznek ma a 10 éves változatlanság miatt...ami valakinek bejön, valakinek nem...
igazából az a baj, hogy ezzel az rs-sel most megint gyártott az aprilia egy népmotort, ugyanazok a formék mint az összes új motoron, dettó mint az új apriliák, meg mint az össze új designe-os gép, és még most sincs benne egy szemernyi egyediség se, az ami a mitoban van, nincs benne olyan esztétikai egyediség, oylan uniqum-ság, nem tűnik egyedinek, nem úgy nézel rá mint egy mito-ra, ami kivívott egy nagyadag tiszteletet a külsejével...a ducati és a kistesója, nomeg a tervező fazon (Tamburini ) megalkottak valamit, ami nem séma nem is divat, csupán egy művészeti remekmű (mellesleg gyönyörű az összes új motor, gyönyörű az rs is, de e hiányzik belőle...)
életemben először látok 150es NSR-t...alszeg nincs is talán több erre, mivel ugye ázsiába van csak meg ausztráliába...ebből 2 dolog következik...egy gyönyörű erős uniqum motor..amihez kurvanehéz és drága az alketrész de ahogy nézek a futőmővét, fékjeit, azok nsr-fékek...idomot meg lehet csináltatni..szal csak ha motorikus baja van, azzal volna nagy gond de amit én találtam abba 1200km van és 2002es...nem lehet széthajtva...
75000 a vLado, de ebből lehet alkudni elég rendesen . A szélesebb gumikról meg annyit (de ezt már ezerszer leírtam) van egy francia CBR125 bajnokság és ott minden motoron szélesebbre van cserélve a gumi, és nem hiszem hogy ez így lenne ha negatívan befolyásolná a motor menet-tulajdonságait.
Ez az új Rs nagyon ott van!!!
Kiváncsi leszek, hogy a Cagiva lép-e valamit és változtat-e azon a ronda farokidomon ami már 10 éve is gázos volt... (esetleg egy 999 replica... )
Végre ismét az Aprilia a legszebb 125-ben..
Mellesleg fölösleges nagy gumit rakni a kis CBR alá mert csak cipeli. És érezhetően visszafogjaa.. nemhogy azt .de egy RS125-ön is megérezni a 160-as gumit.
Szerintem egyébként 2T marad az Aprilia...
ezek a Te szavaid, de én se mondhatnám jobban, ezzel viszont teljes mértékben kizárjuk a veszekedés lehetőségét, hiszen ahogy Te mondanád: ami valakinek bejön, valakinek nem
De 10 éve pont a Mito volt az a motor ami egy replika volt "nem volt egyedisége" mivel a nagytesótól kapott mindent! És az Aprilia váltott egy nagyot a trapéz lámpáról a babszemre, ami egyedivé tette...
Hogy a Miton azóta miért nem változtattak, azt talán senki nem tudja megmondani... vagy hogy fognak-e még változtatni, vagy így fog kiesni a piacról...
Az aprilia most megint lépett egy nagyot és csinált egy mini RSV-t, (lehet hogy derbi replika, vannak hasonlóságok, én nem tartom annak) amit eléggé eltaláltak, és talán az Rs-es hagyományokat őrízve nem lesz szar motor.
De a Mito és az Rs is 95-ben nagy változásokon ment át, csak talán a Mitora máshogy néznek ma a 10 éves változatlanság miatt...ami valakinek bejön, valakinek nem...
Ez az új rs egész jól néz ki! Már majdnem olyan szép lett mint a mito:) Ezek szerint csak 10 évvel vannak lemaradva.
a volt gépem!
Megtetszett a kis 150-es...
erősen elgondolkodtató, hogy jövőre ilyenre cseréljem a tzr-t...
csak, hogy milyen emgbízható ez kérdéses...
Kiváncsi leszek, hogy a Cagiva lép-e valamit és változtat-e azon a ronda farokidomon ami már 10 éve is gázos volt... (esetleg egy 999 replica... )
NSR 150SP
Mellesleg fölösleges nagy gumit rakni a kis CBR alá mert csak cipeli. És érezhetően visszafogjaa.. nemhogy azt .de egy RS125-ön is megérezni a 160-as gumit.
Szerintem egyébként 2T marad az Aprilia...