Szerintem! Mind a 2 motor szép! És tudja a bánatos f***om, hogy miért nem kellett ránc felvarrás a már majdnem 12 éves formának. De az Tény, hogy kibbaszott jól nézki még ma is egy EVO MITO talán egy radiális első fék és egy digitális kijelző elférne rajta! Én voltam egy SPORT PRO tulajdonosa és azért nyomon követtem az aprilia család minden típusát! Nagyon szép mindegyik RS 1992-2006-ig. De valamiért még mindíg ez a 12éves forma nyújt számomra egy egyedi gyönyörűséget amit az EVO mito birtokol! Ez van vagy lehet hogy csak elfogult lettem de NEM, mert ez már nagyon régóta így van!
fojtva 15, nyitottan meg ugyanúgy 30 körül, nem hiszem h erősebb lenne jelentősen...max 1-2Le, a technika a fejletebb meg a designe, de a motoron már nem soakt lehetne javítani
Megnézném én azt az XR-t ami 150 -et ment gyári áttételel!!
Mi volt azon lescserélve? Kipuff?
Haveromé az úgy megy 120-at nagynehezen ha már vízszintesen fekszik rajta!!
na igen,csak nem tudom h ez folytott e mert már láttam olyan xr 125-öt ami 150et ment gyári áttétellel és nem lejtőn:S szal ott lehet van vmi folytás...de itt?!
szerintem az enduro alapon nemsokat változtattak komolyabban a supermotokerekeken kivül. ami befolyásolhatja a teljesitményt az maksz egy kis sulykülönbség. de ugyanaz a blokk dolgozik benne mint az enduroban, szoval lényegében ugyanazt lehet majd elvárni töle, mint a sima rx-töl
nekem a motor igazság szerint nem tetszik - bár már nagyon nagyon vártam hogy láthassam - mert szerintem inkább maradjon az enduroknál a Hyo. viszont a teloi nagyon tecenek! már nem a színük - az is - hanem ugy az egész! de a motor felépítése hááát...nem az igazi! ha egy tök egyenes ülés lenne rajta akkor sztem sokkal jobb lenne! de ha megvan valakinek a technikai info az mellékelhetné
gondolom 2006 januártol már minden kereskedönél lesz, de ez meg csak az én véleményem
engem annyira nemfogott meg külsöre, pedig nagy supermotodilis vagyok. jobban tetszenek a minimalista supermotok, amin nincs mindenféle felesleges müanyag (pl. teloszárak elött müanyag, kézvédö, oriási elsösárvédö...)
nekem a villa szimpi, fék is, márcsak élöben kéne látni hogy ilyen is lett.
hát nem tom ez a saját véleményem, de nekem a kerekeken kivül semmi nem tetszik rajta.
már a műanyagokról is lerí hogy olyan nem az igazi hajlékony cucc hanem olyan mereven repedős cuccos.
de ez csak az én véleményem.
mikoe lesz látható itthun?
mert lehet ha élőben látaom megváltozik a véleményem.
Én amikor először mgláttam az új rs-t, eszembe sem jutott a derbi....
DennyM: jók azok a képek, és elég jól látni hogy a derbi kistesója lehetne az rs-nek.
A mito is nagyon szép, de én a hátuljával talán soha nem fogok megbarátkozni...
Természetesen mindenkinek a saját motorja a legszebb. És ez így is van rendjén..
Egyébként a Derbi GPR azért 1 napon nem említhető egy Apriliával.. arról nem is beszélve hogy ez belemagyarázás- de ennyi erővel a Derbi is másolhatta a K4-es RSV-t.
De mindegy. Szerintem tök mindegy . a 100-as gumi előre pedig elég a 125CBR-en.
Csak ne /90-eset rakjatok rá hanem lehetőleg /60 /70 eset.. inkább 60 ha pályára is kellene a gép. Egyébként vannak elég jó lehetőségek a 4T 125 CBR-re igaz ezzel olyan motort építesz ami elveszti előnyeit a 2T-vel szemben hiszen ugyanúgy fog kopni..stb igaz persze a 15 helyett jóval több Le lesz benne.
Szerintem a CBR-eseknek végre kellene csináltatniuk /terveztetniük/ de már egyébként van VERSENYidomot. Sokkal szebben néznének ki + ledes hátsólámpa.
A kipufogó jó ötlet a Vlado télleg nem rossz .. igaz pénzbe kerül. (mi nem )
Ha gyors motort akarsz 4T 125-ben Akkor ne tegyetek rá széles gumit és vastagat se
Max 120 legyen hátul.. visítva 130 de ne nagyobb. Ezt a motort elsősorban alacsony embereknek nagyon vékony alkatú motorosoknak lehet ajánlani akik esetleg pályázni is szeretnének ugye a motor dimenzióiból adódóan. Én a 195 centimmel kegyetlenül kényelmetlenül éreztem rajta magam mivel ez a modell nem az én méreteimhet termett.
Kosaras szálkás alkatom van és 70kg vagyok..
Igaz.. már túl vagyok 3-4 éven 125-ös Apriliával.. mostmár mással gurulok és nem 125 -tel.. dehát ez van ..
CBR-nél lehet jáccani az elektroniékával.. a vezérléssel.. a dugóval.. főtengellyel .. szelepekkel.. stb-stb..
Tegnap sikerült megvennem a "kis" hercegnőt!