Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen a gépen nincs msn
Sohasem tudhatod! Még lehet, hogy veszel 125-öst! Én is úgy voltam vele, hogy soha többet miníg csak nagyobbat. De lehet, hogy csak 125 lesz ismét! A sújos anyagiak miatt! De ez az RS gyönyörű!!!
Aztán légyszi abból télleg CBR legyen! !!!!!!!!!
Khmmmmm MSN?
Ez nagyon jól sikerült.
Nem semmi Csak ne lenne még mindig 2T-és Bár tulajdonképen nekem édesmindegy, már úgyse fogok 125-öst venni többet. Vigyázz CBR 600, jövök!!!!
Nekem nem annyira tetszik az a dob. Inkább a shark! De az ülésen lévő derkoráció annál inkább mutatós a kisgépen!
igazad van Rocky, gondolkodok a PR-on
mito-t szívesen árulnék :P

Már meg is van, hogy milyen plakátokat raknék kia városban :)))))
mitot és a gt125öt nehéz összehasonlitani, mert kicsit más müfaj a kettö.
még a mito egy kompakt, kuporgos, könnyü, fürge, 2t sportgép - némi szélvédelemmel, "névvel", ducati dizájnnal, jo futomüvel (és a tulajok tudják még, hogy milyen egyéb joval)
addig a gt125 egy nagy, szétterpeszkedösen kényelmes, sulyosabb, négyütemüsen nyomatékos, loeröhiányos(abb a mitonál), csupasz turagép - nulla szélvédelemmel, sokaknak semmitmondo névvel (dél-koreai, és NEM kinai! ég és föld...), egy az egyben gs500-as vázzal, olyan hyosungos formával, kényelmes futomüvel (hátul állithato, elöl nem bologatos, pont jol eltalált)
mitorol nemmondhatok igazábol véleményt, sose probáltam, közelröl is szalonban láttam, és keveset láttam mozogni a környéken.
a sajátomrol tudok mondani sokmindent, amit különösen szeretek benne az a hatotávolsága: 450km (széria) és ehhez jön pluszba még 30-40km-nyi tartalék. azthiszem ezzel nemtulzok, a városi intenziv használat mellett mért max. 3.5literes fogyasztást vettem figyelembe, és a 17 literes tankot. utána lehet számolni.
a másik hogy nagyon kényelmes, képtelenség rajta elzsibbadni, egyedül a lábam (föleg térdemre gondolok) kivánja néha hogy nyujtoztassam ki. (magasan van a lábtarto) --- jol dönthetö. --- jol halad kanyarban

a mitorol amit irtam lentebb azt irhatnám mostis, de visszalehet olvasni. az én szememben egy nagyon jo motor, de ha választanom kéne egy többéves mito és egy uj hyosung között, egyértelmüen az utobbit választanám. (megint ) a mito uj ára meg szerintem horror. szerintem ebben más is egyetért. és az uj motor, az bizony uj motor.

ami még a hyosung mellett szol: néhány dolgot egy átlag 125ös géphez képest "tul"méreteztek rajta. ez vonatkozik a motor méretére is, és vonatkozik a vázra, tankra, hátsogumira ( ) is. és ez szerintem mind pozitiv. a fékek jok, de lehet még javitani rajta, és ugy mégjobb. viszont nemsok köze van a mito fékeihez... (sport, tura)
nemeszik egy csepp olajat se (szép is lenne....), szép a hangja, nekem személyszerint teljesen bejön a kinézete (és nemtagadom hogy a mitokért is odavagyok ilyentéren), szeretem a fékeit, nemtud meglepit okozni, viszont lassitani tud. kényelmes, egyáltalán nemterheli a csuklomat. a motort játék irányitani, meglepöen könnyed, kiszámithato.

nemjut más eszembe, konkrét kérdésre még válaszolok...
lol,ott pont...nekem is apriliám van
a volt apriliám szó szerint olyan volt mint egy kényes ribanc! ha jól megküldted letérdelt és kiszolgált, és ÉLMÉNNYEL ajándékozott meg. Viszont amikor rájött a havi akkor makrancos volt...
...és hozzátartozik a dógokhoz az is, hogy mindezen tulajdonságok összesége pont a japán paripák erényei is egyben.. Mindazonáltal minden kétkerekű (és 4 lábú) paripának lelke van, kérdezd meg akármelyik igazi motorost. A különbség talán ottvan, hogy az olasz motoroknál jobban látszik, olyanok mint a vörös hajú, csábos tekintetű, vérmes szukák..
Igen, így lehet költőien megfogalmazni azt ha megbízhatatlan egy motor Denny, neked valami PR szakra kellett volna menni ahelyet hogy a BME-n végkimerültségig hajtod magad.
Na jó, jövőre megyek egy kört a Mito-val, ha még mindig áll az ajánlatod, de csak mert felkeltetted az érdeklődésemet ezzel a marketing szöveggel .

tisztelettel: RockandyRoll (egy lelketlen japán fémdarab tulajdonosa )

egy költő veszet el benned.
Mégegy érv a Mito mellett: a kis Cagiván a szépség, a technika, a minőség, az erő mellett kapsz mégvalamit, ami sokminden más motornál nincs meg. A Mito-val együtt jár egy plusz élmény, egy érzés, hogy a motornak lelke van, személyisége, egyénisége. Egyáltalán nem népmotor, s a jellegtelen szótól olyan távol van amennyire csak lehet. Ez majdnem a legtöbb olasz motorra jellemző, van mindegyikben vmi különleges, amit távolkeleti társaiban nem talál meg az ember. A legtöbb olasz motorban a szépség és technika egy lélekké forr össze, amivel ha az ember megtalálja az összhangot, akkor több erőt szabadíthat fel a szerkezetből és magából is, mint amit addig álmaiban sem gondolt volna. Ez egy külön érzés, amit csak az tud, akinek olasz motorja van. Az olasz motor nem csupán egy vashalom, amit ural az ember, hanem inkább egy társ. Sokkal jobban oda is kell rájuk figyelni, mint mondjuk a japán motorokra, amiket lehet tépni, nyűni, cibálni, de azok a papírjaiban szereplő erő, gyorsulás, nyomaték adatokon kívűl nem ad semmi más pluszt. És a mito olasz motor!

Szóval ha 125-ben gondolsz akkor mito és semmi más! :)
ha nagyobbat akarsz akkor meg másra halgass... még a hyosung is belefér... bár nekem ingyen se kéne
azért a 250-es CR után elég "kevésnek" fogod érezni szerintem a 125-ös CBR-t , bár biztos nagyon kezes ez tény!!!
Köszi a segítséget..
nem jutottam sokkal előrrébb. A CR 250t krosszra használtam(ez fateré) és mivel h. most lesz meg a forgalmi vizsgám ,nem a motortól tartok,hanem a városi közlekedéstől és hallottam h. a cbr milyen kezes motor,bár nem mentem még vele.
jövő7n valószínüleg kipróbálok 1et és meglátom merre tovább?
Andyka!
És a Mito-t és a Hyosungot hogyan hasonlítanád össze. Szerinted melyik mellett mi szól?
igen. Asszem csak a láncvédő műanyagba kell belefűrészelni vagy leszedni. Meg nem árt eggyel kisebb lánckereket rátenni.
ÉS az NSR-é jó egy az egyben?
Ja. és előre 100-as gumit lehet még rakni.
130-as, de például most egy haverom lecserélte a hátsófelnit egy NSR felniére (hogy arra mekkora gumi fér rá maximum azt nem tudom)
A CBR 125 alá mekkora a legszélesebb gumi amit rakni lehet?
Yaya, én is így gondoltam.
főleg a cr 250 utánn ami 54 paci, azután a cbr asszem 14 csődöre elég kevés lenn.