Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemcsak talán, de biztos hogy a legnagyobb lesz. méretileg
cbr-el nehéz összehasonlitani föleg a méret és a sulykülönbség miatt. nyomatékosabb lesz a kis cbrnél, deaz kell ahhoz hogy azt a többlet sulyt elvigye.
ha elsösorban a német piacra készült akkor jön az ide is gyorsan... szerintem 2006 január, addig még van két egész honapja. mivel már kész, és létezik, szerintem jövö év elején lehet is rohanni érte.
Sőt, egész pontosan méretileg megegyezik a GT 650-el. Így talán a "legnagyobb" 125-ös lesz a piacon.
Hát, attól azért nem is nehéz erősebbnek lennie. A V2 miatt mindenféleképpen nyomatékosabb lesz. De ami a lényeg: fordított első teló, és elég nagytestű a jószág.
Megérkezik az hamarabb is szerintem
Nagyon kiváncsi vagyok az árára én is, ha a 250-es van milió szinten
Szerintebb erősebb lessz mint a honda cbr125r
De remélem jövő év végéig megérkezik ugyanis akkor teszem le a jogsit
Mivel elsősorban a német piacra készült, így nem biztos, hogy túl hamar. Ha mi is EU lennénk, és nem csak papíron (125ccm-et lehetne vezetni B-s jogsival), akkor v.színű igen gyorsan lehetne kapni.
Én arra lennék kíványcsi, hogy Mo-n mikortól lehet majd kapni.
a blokk ugyan az mint az enyémben, a váz szintén, a forditott villa lesz ujdonság, de abbol se akármilyen ahogy elnézem. szerintem ugyan azt kapja mint a 250R azmeg ugye a 650ét kapta... ennek már elég a szimpla tárcsa (250Ren dupla van már) hátul lesz kapaszkodoja (gt125 nakeden nincs), csutkakormány. hirtelen ennyi jutott eszembe.
teljesitményben ugyan az lesz mint a Naked változata annyi különbséggel hogy az idomok miatt nagyobb lesz a végsebessége.
Meg amit kivettem a szövegből - az a digit kijelző és a 4600 vagy 6200 eurós ár, nemtom melyik ár mire vonatkozik...
Sajna még semmi konkrét, de szerintem nem sokban fog a naked-től különbözni, ami a képen is látszik az a fordított első teló.
Én arra lennék kíváncsi, hogy mennyibe fog fájni és hogy hány lovas. Esetleg vmi info? (Tudom van az oldalon, de nem tudok külföldiül )
Valószínű, de attól nem rossz kis gép. Olcsó az alkatrész, és ha az ára is jó lessz, akkor értelmes alternatíva lehet.
de ez se túl erős gondolom,nem ér föl 1 mitoval vagy rs-sel...
kishapsi@vipmail.hu
kishapsi,msn-t adjál már plz
Kishapsi,láttam hogy hirdeted a vasat....hívott már érte vki?
kishapsi és mit szólsz az új aprilia gépekhez? én szívSN rácsücsülnék,csak még kéne tanulnom bánni vele
bazdmeg...
há szerinted hogy megy az 1kerék, huzol egy gázt és megtartod a holtponton a motort, és közben váltogatsz .
5. ik gázra báhol kerékre áll
a lehjobb az mikor 2-ban éppen hogy huzol egy kis gázt, fölkapja az elejét és egyből fölhuzod3.ba, majd 4. 5. 6 és olyankor tök szépen végig tudod húzni ha nincs előtted semmi.
127 volt eddig a rekord, de azt 60-nál vettem föl 4 ben.
jut eszembe,láttátok az aprilia mx 125ös utódját? kidobták a 450-550es endurót és supermotot itt az új aprilia,v2es:P
130ig 1 kerék az h ment?
de az 600as és nem 25ös
aki motort vesz nem azért veszi hogy a ból b menjen vele( tisztelet a kivételnek, +futárok)
a motorozás egy hobby sport, lehet hogy csak én vok így vele de egy bizonyos értékig(míg teljesít a motor ) addig had egyen.de menjen is.
a husky val volt mikor a 12-13 lietr is bezabáltattam, de akkor volt ott minden 130-ig 1kerék, crosspályázás, a 750i BMW +a audi a8 ast gyorsulgattam.
de istenem adott is cserébe a motor hogy így megitatam.