Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kishapsi,ennek annyi a hátránya h nálam volt kb 1-2 hétig 1 25ös de kurva sokat evett
mondjuk tény és való h kurva jó érézs mikor 2esben odahúzod neki 4-5 ezerről és akkor 6ig gyorsul mint őrül és 6félnél nyit a power,fölemelkedsz,átviszed 3asba és ugyanezt eljátszod vele és ez így kb volt 5mp és 6 alatt fönt vagy 100on
de mondjuk 4t-nek meg télleg jó hangja van,de nem emeli ki magát ,hang miatt meg nem fogok motort venni (itt 4t-t értem 200ccm-ig)
tudom,34-38as karbi+160ccm és megy 180at,mondjuk áttétel függő de még 3.-ban is kiveszi az elejét kuplung nélkül enyém csak 1esben de hát csak 80as és megy 90-100at
ott az igazság. én is ezt taglaltam kicsit lejjebb.
pályára még sajna nem jutottam el, de viszont elég sok motor tipust probáltam már, de még most se merek igazán itélkezni hogy ez meg az .szar mert...
én maradok az 1 hengernél 250 ig 2T, fölötte 4T, és nem azért mentem a szomszédom...jával, hanem azért mert én így szeretem.

ya ha a balesetben nem tört volna össze a telefonom , akkor tettem volna föl képeket volt it t nálam javításra egy rx, de azon 160 as pollini henger volt nagy karbi.
az olyan kibaszottul ment hogy az hihetetlen.
azért 1 aprilia rx 125ös...áááá mentem vele és nagyon durva,terepén és úton is egyaránt,ha nyit a power és elkezd süvíteni
Hi all!!!

Hát én nem tom ez az "aprilia széteséssel" mi van,mer én fél éve vettem az enyém,jo szét volt hajtva mer 7évig(az qrvára hajtotta mint utolag megtudtam) az ezelötti gazdájé volt azelött meg pályán használták..

Ez a 2.dugattyuja nem rég vettem bele,most lépte át a 25000km-t(kis hiján ráfagytam:D)de azt mondom hogy elég jol megy,meg egészen megszerettem a kis pöfékelöt:D 1szer meg van csinálva faszán,akkor nincs vele soha gond(ha vigyázol rá meg nem ölöd agyon) ,de inkább azért 4T,igaz hogy azt mondják h a 125ös kis lofasz meg minden,sokan leszolják,én pl 125ös 4T honda xr-t akarok helyette,amikor mondtam pár haveromnak mindenki:"hüü de balfasz vagy,szar picsa 125ös 4T...RS után??? te tiszta nyomorék vagy stbstb. "jovan ám mondom elvagytok..basszátok meg nekem akko is az kell

Akinek az jön be azt sztem nem kell basztatni,nekem pl jobban bejön mint a 125ös Dt v az összes 2T meg nem is eszik annyit,meg azé nem is kell olyan sokat szarozni a karbantartással(nem is beszélve az uj ára egy fél RS)szvsz

Nah bye all!!
Propuls.

Köszi hogy egyetértesz.. szivesen meghallgattam volna a Sintesid-en az Akra dobot :)
Jól megy a TZR?
Na kiosztottad a népet és van benne igazság!
És ezzel NEM utalok a HONDa CBR 125-re..

Az tanulómotor.. utcára.. drága és komoly körültekintő tuninggal pályára..
Nemtom komolyan írta-e valaki a GSXR-re a 7L/100-as fogyasztást...
mert ez igaz 100 alatt.. átlagban... de ekkor a kérdés? -> Mi a F!sznak vettél 18 évesen !lyen motort ha még rendes 125-ösöd se volt?.... ugyeugye...
JA meg olcsóbb mi... 4 szett sportgumi 2 betétszett és 1 lánc után ezt nem mondanám..
Bazzeg azt hiszem kedves kollégáim vannak közöttünk "billentyűreszakosodott fotelmotorosok" is .. addigis... jó vadulást és pályázást ..erőcsúsztatást...
Megy a szarozás 1000-el mi?... hehe... Szobamotoros műmájer arcok.. megyünk10 percet 1 motorral max 2-val és akkor meg van a nagy vélemény...
( Tisztelet a Kivételeknek! )
Nem jó a fék .... nem teccik az .. meg ez... akkor CSINÁLD MEG BAZ+.
Technikai sporthoz pénz kell!.... Szar az Aprilia mi meg a Cagiva... aha..
A szar kifagyna benned ha vinnélek 1 körre a pályán.. Ezt garantálom..
Marhára hihetetlen.. de annak a motorja gyorsabb akinek több pénze van..
Nem gondoljátok?? mindegy milyen a motorod ha a másiknak még több a lóvé..
az öve gyorsabb lesz..

Már 5 éve használom pályára és utcára este az 1-ik motorom... na mit... persze..
Aprilia 125 "91 .. akkor ez azoknak szól akik szerint "szétesik" 1 ilyen motor..
Van 2 kulcsszó.. ->MŰSZAKI KARBANTARTÁS
Pesterzsébeten ha jól emlékszem... utca nem jut eszembe
rendes srác... próbált lelkileg támogatni hogy menjen a vizsga... hát nem ment :D
de üzenem neki, hogy aztán simán meglett minden és azóta raktam csak a mito-ba 3500km-t :)
DennyM és hol rutinoztatok?
Igen igen,család ismerőse:) CSöpüs Peti
xlzx: vazze a kawán az az ember a Talma nagybátyja vagy kije :))) vele rutinoztam a nyáron :D
jujj de nagy a szája itt valakinek,csak nem tudni hogy mire....
nem is mondtam faszili!
Dudus! Akkor se lehet még jogsid nagymotorra, okostojás
a dot 5, az kifejezetten versenyhasználatra ajánlott, mert sokkal magasabb a forráspontja.
amúgy meg elég nagy köze van a fékfolyadéknak is hozzá, mert jelen esetben mikor felmelegedik a fék akor igaz hogy a betét miatt melegszik fel.
de mikor felmelegszik a fékfolyadéknak lecsökken az össszenyomhatatlansága, és mikor behuzod az fékkart nem a fékbetétet nyomja ösze hanem a folyadék préselődik.
ezért ajánlott a dot5.
és vagy a másik fajta fékbetét.
a DOT 5 ös fékolajnak mi köze van ahoz,hogy milyen hamar forr föl a féked!?
Az a betéttől függ,ha jóltudom ,és nem a fékolajtól!Vagy a fékolaj is vesz át hőt és ezáltal hígul?! De az nem lehet,mert zárt rendszerbe van...Erről írhatnátok,mert nem vágesz!
de ha jól tom akkor a miton alapból fém fékcsövek vanna nem? javits ki ha nem így van.
a cbr meg sima gumi fékcső.
a másik meg hogy le kell cserélni a dot4 es fékolajat dot5-re (kicsit drágább) de nem fordul elő hogy fölforr a fék.
ha ezt a kettőt megcsinálja a srác sirály lesz a féke.
volt hogy nekem is elszált a fék a 900RR-en mikor nálam volt de az azért mert folyamatosan 200 ról fékeztem.
Csombek kicsit rosszul tudod, mert sajnos nem sűrűn pályázgatok :). Egyszer sikerült kunmadarason egy verseny utzán felslisszolnom a csapat maradék benyájával :D. Én úgy érzem, hogy a vége fele már egész jól ment. Ha minden igaz, jövőre indulunk is

Mito7gang meg szereti leírni, hogy enyém a skalpja, de lesz még visszavágó nem a motorom volt a vereség oka, hanem én... sikerült elváltani. És a köv alkalomra meglesz csinálva a kuplung :))

Amúgy a Honda vs. 2T-hez csak annyit, hogy az RS és a Mito (a mito egy kicsit hangsúlyosabban is mint olasz márkatestvére) tényleg gp motorok utcai változatai, színtiszta versenytechinka, amit kicsit "megszelidítettek" a közútakra. A Cagiva fórumba írtam már elég sok és hosszú ismertetőt a Mito-ról és mindben írtam is, hogy leginkább pályára való, ott tudná csak megmutatni, hogy mire képes. Hogy mire alapozom állításom? Fékek, futómű, üléspozíció, váltó, kormánygátló, kipuffrendszer... A Honda nyolcadliteres CBR-je teljesen más koncepció. A CBR egy abszolút, 100%ig utcai könnyen kezelhető motor, egy a mai normáknak és igényeknek megfelelően környezetkímélő, keveset fogyasztó, gazdaságos, nagyon megbízható blokkal. A CBR nem sportomotor, olasz kollegái pedig azok. Más kategória!! Ne hasonlítsuk már össze őket!!! A CBR600RR-t sem hasonlítjuk a Banditokhoz... így azt a tényt, hogy teljesítménye nem túl magas érték, nem illik neki felróni, hiszen nem az volt a Honda célja, hogy lealázza az összes piacon található 125-öst. 4T-s blokkal nem is fogja egyhamar. Inkább tényleg arra van, hogy A-ból B-be juss, esetleg kóstolgasd a pályát vele, mert miért ne lehetne, könnyen megtanulj rajta motorozni. Kezdő és tanulómotoronak -mint már párszor már hangsúlyoztam- nem tudok jobb motort elképzelni!!! Én próbáltam már ki és ebből a szempontból nagyon barátságos.
CBR tuningolást pedig fölöslegesnek tartom. Ha új kipuffja van, forgóalkatrészeket könnyítik, új légszűrőt kap meg minden egyéb akkor is 4T-s blokkjának köszönhetően maximum úgy fog menni mint egy szalonból kiguruló széria RS. A különbség, hogy az RS-en bőven adott ehhez a technikai háttér (fék, váz, futómű...), CBR-en pedig ezt megkell teremteni. Mondok rá egy jó példát! RockAndyRoll-lal és mégegy CBR-rel voltunk dobogókő fele kanyarogni. Rocky is mondta már, de a másik srácnak ott konkrétan szinte teljesen elment a fékereje, vmi túlmelegedett. Ennek köszönhetően majdnem frontálisan ütközött pont előttem egy BMW-vel. És mondta utána, hogy ha sokat használja a féket ez többször előfurdul. Nem csak az övénél! Nem mentünk őrült tempóban, a gép nem volt tuningolva és a fék még így is megadta magát. Hátnemtudom... Mito-n soha nem volt ilyen, még csak nem is gyengült sosem a fék a folyamatos használat miatt, pedig kapott párszor rendesen... najó befejezem, nem akartam ennyit írni
dudus15 Mi a faszt keresel egyáltalán a 750-es gixereddel a 125-sök között???
dec.13 án
18 leszek
ugyhogy megérdemlem nem ugy mint egyes kulákok hogy elfingják magukat hogy ezt akarok-azt akarok és nem tegnap döntöttem el hogy lesz gixerem van egy ismerösöm aki a sulimba 3000ret hoz naponta quad-tol kezdve van minden szarja és leszarom mert nem érdekel mert egy kulák ő neki nem kell megdolgozni érte mert papa-mama dolgozik és kisfia kéréseinek eleget kell tenni.