Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de még mindig nem tudjuk hány éves vagy!.. ????
nem vicces megdolgoztam érte!!!
mennyi idős vagy dudus?
ja ha meg tényleg 15 van és van egy 750-es gixxered, akkor felelősségteljes szüleid lehetnek....
Azér 15 évesen egy 750-es gixxer az se semmi. Karácsonyra mit kérsz? Egy Hayabusát?
egyébként egyszer a rend örei elkaptak egy 250 essel(robogó)pntosabban:
honda hélixel és be kellett mennem a red örsre ugyhogy vágom a témát ugyhogy addig nem mocízok míg nem lesz meg a jogsim.
nem is vok 15 éves
viszont gixerem az van
nemsoká rakok fel egy képet rola ok?
én is mer nem hiszem hogy 15 van és a segged alatt 1 gixxer figyel....
erre kiváncsi vagyok én is
egyébként mennyi idős vagy?
az nemsoká lesz.
motanába ugy se kell motorozni.
én csak erröl a 2-öröl ezt gondolom lehet hogy egy másikra felülnék azt mondanám nem semmi de ez a 2 ilyen és kész ezzen lehet sokat vitázni én ezt gondolom.
aki benne van a 25-osok között az lehet hogy máshogy értékelné de én igy értékelem ja és ez csak egy vélemény
erre csak annyit hogy ez acsak a szomszéd motorja az egy a több százbol én ezen mentem nekem az nem tetszett.én sztem nem rosszak de ez nem jött be.ennyi
az akksirol meg anyit hogy ez van nem tudtam senki sem tökéletes.
Ja és ezt mind jogsi nélkül teszed a gixxerrel. Sok sikert a továbbiakban
akkor meg mi a fasznak fikázod ha életedben mentél 2 fajta 2T vel és az is más stlisust képviselt.
ennek semmi értelme.
már megint mindenki 1 motor alapján általánosít.
probáljatok ki 10 motor és ha aból 9-nél ugyanaz jelntkezik akko lehet mondani hogy...
de így hogy a szomszédom motorjával mentem 1 cer, és akkor...
akkor mivan rossz álapotban volt akkor vagy az a motor.
denem biztos hogy egy másik ugyanolyan motornk is az lesz a baja.
az meg hogy nincs 30-rongya egy láncszettre az előfordul, sajnos nem mindenki (köztük én se) miliomos, hogy tizenx évesen már egy gixxert tolnak a segge alá, úgy hogy fingja sincs olyan alap fogalmakról hogy az aksi hol van a motorba, és az utasülés alatt keresi.
ha kicsit körbenézel akkor az itt lévő motorosok legyen az diplomás közgazdász, vagy utcaseprő, az alap fogalmakkal tisztában van a motorjával kapcsolatban.
a másik szomszédomnak is 25 öse van de az gyorsasági(gilera -mx1)
az nem is lenne olyan rosz söt a kinézete is fajin meg megy 160 at majdnem gyári.
csak a kipufogó nem az.
anyi a baj vele hogy a lánc gyengén hogy is mondjam sz@r szo szerint.
2 szemet kivettek belölle de egy 200km után kinyult és már anyira kinyult hogy nem birnak felálni a pincéböl(garázsbol).
a másik baj az hogy nem kuákok ugyhogy nincs rá mani a másik meg az hogy a fogaskerekek és a lánc kb egy 30 rongy ugyhogy enyit erröl.
ezért nem is tettem le 25 re a jogosítványt.
majdnem hogy rosz az öszes vagy anyira ki vannak hegyezve hogy nem is lehet egy
jo 10000km-t megtenni vele. ugyhogy erröl enyit.
a szomszédomnak van egy 25-se és aprillia a következök rolla ::
egy kalap szart nem ér sztem hiába van rajta gyári tuning(pover szelep).
aszem ha ki van kötve a turbo akkor megy 130 at.
ahoz képes nem rosz hogy crosnak let tervezve.
nem rég megszorult a blokja és felujítás ota van benne 5000km kb.
mi a bajom vele:
- a fékek az első fékezéstöl fognak
- ta telokbol folyik a olaj orrba szájba
- vagy 8 lityot megesz( a gixerem nem esz enyit)
- 1000 km-erenként benyakal kb 7 dl olajat

az az igazség nem értek a 25 ösökhöz és nem is érdekel különben is 2t.
és kurva drágák a javitásai és a karbantartása nekem nem kellene az biztos
a pegasso.
ui.pegasso: a repülö mitosz!!
nem azert de nem hiszem h ahoz kell a nagy tudomany h egyenesben hogy tudsz gyorsulni arra lennek inkabb kivancsi mit kezdenel Denimmel palyan mert ha jol tudom o azert palyazgat.. ha ott is tied a skalpja akkor elismerem tudasod..
oylan nincs h utangyartott festes .. eredetileg Rossi replica ami sztem csunya ja meg nem mindenkinek aza jo ha talalkozol egy markatarssal egy csont egyforma a motorotok neked lehet ez jon be nekem nem

en inden 5000et mentem es csak a benzinre meg olajra koltottem es mondom semmi valtozas a motorban ugyan ugy megy mint mikor megvettem

nem fikazasnak szanom csak mert akinek 125os CBRje van annak sztem aza szivecsucske mint nekem az RS de nem kene a 2motort osszehasonlitani mert nagyon nem egykategoria

van amire jo a CBR is x helyrol eljutni y ba de ez nem motorozas sztem ebben egyetertunk
"hát ésszerűbb egy már a tuningolásra jobban előkészített motort tuningolni" ez az év vicce, egyik motor sincs előkészítve a tuningolásra, csak valamelyik jobban valamelyiket kevésbé lehet tuningolni. Meg különben is a CBR 3000-nél olyan teljesítményt ad le mint a 2T-s motorok 6000nél, szal én is inkább a CBR-t választanám!""



Itt nem arról van szó hogy melyiket mennyire lehet tuningolni... Természetesen 125ccmben sokkal nagyobb esélyed van tuningolni egy 2t-t mint egy 4t-t!
Nem kioktatni akarlak, de ugyan nézz már meg egy CBR125öt meg egy RS125öt futómű, váz, fékügyileg! az RS, a MIto, stb mind a 125gp motorok utcai változata, gyakorlatilag pálya futóművel vázzal és fékekkel, lazán tuningolhatod, a 180as hengert is bírja a főtengelyük /nem 1 haveromnak van 180as 125cc 2t sportgépe!!/
Ja a CBR gyári végsebessége 120 azaz százhúsz káemhá ÓRA SZERINT! Szakadékba sportkipuffal 300km/h-s hátszéllel lehet megy 140et! :)))
Az meg hogy az apriliák széthullanak az 1 vicc!!
Volt ugyebár a REPSOL fényezésű "92es Aprilia AF1 Futurám... 6000km-t raktam bele, és igencsak hajtva volt /mondhatni úgy is hogy nagyon :) /
felsorolom a dolgokat amiket cseréltem rajta 6000km alatt:
-telószimmering /jómagyar utak/
-fékbetét
-raktam rá fémfékcsövet
-a kürt meg az első féklámpa beszart, de ezeket fillérekből megcsináltam

és ennyi... 1szer hagyott ott, akkor is azért mert a karbi televolt trutyival... Ezenkívül semmit nem költöttem rá, csak a jó olajat meg benzint!
Minden az adott motortól függ! meg hogy mennyire volt karbantartva!
Tisz
Sztem jo motor a cbr 125 az árához képest és nem mindenkinek az a célja hogy 10000 enként dugót cseréljen.

Nekem idén elment két hengerem és két dugom meg egy csomo minden.
Idén 2500km ert mentem és 250ezret költöttem csak a motorjavitásra.
Szal én is ha majd tehetem 4T fogok venni.
nekem nem annyira jött be a 2T bár mondjuk vitathatatlan hogy ahhoz képest hány ccm qrva jól megy.

AZ enyém mögött nincs füstfelhő. ( csak az elején van ameddig nem melegszik be.)
Csombek: Most nem azért deh sztem szarul néz ki az az utángyártott festésed. ez van nekem nemtetszik.

Deh tényleg ne fikázzad másét.
Akinek van egy R1 - e az fikázhatná mindenkiét? sztem ez faszság ugyhogy te se fikázzad másét.

Nem mentünk még Csombekkel deh majd mehetünk.
Sok 125 ös skalp van magam mögött többek között Windsurfer rs-e és Denim mitoja.
Azért megnéznék egy RS-t 50e km után..........az 5. hengerrel és dugóval

....bocs, de már megint 2T vs 4T vita megy........aki ésszerű az CBR-t vesz, aki meg fel akar vágni az Rs-t Mito-t....stb......
en tudok ra vigyazni.. mar eleg reg megvan es ugyan olyan mint volt.. es ilyenis marad
2Tvel sincs tobb gond mint 4Tvel csak tudni kell ra vigyazni kis torodes es maris hosszu eletu..

mellesleg szted milyen motor van RS ben? megsugom h ROTAX-> osztrak blokk az olaszokat hiaba szidod

es nem a Hondat szidom hanem a CBR125jet
mellesleg az új 125ös RS valami milla felett van....és 2t!
figyi csombek!

nem kell leszólni a hondát, mer az legalább keleti! a kis Ap RS ed tudod meddig lesz ilyen "jó"... ugyanis a Ap.-k a legkihegyezettebb motorok...deh ez a vesztük egy idő után úgy szét fog esni a faszba hogy minnél előbb akarod majd eladni! ha már ittvagyunk az alkatrész ellenben igen drága hozzá...elejinte minden Ap a csúúcs a legjobb az isten, de egy idő után nézd csak meg hogy elő fog kerülni a tervező anyucikája a fejedben!