Csövi mindenkinek! Éppen most sikerült eladnom az 50-es TZR-emet & szeretnék venni egy 25-ös 1996 & 99 közötti RS-t. Találtam is egyet, 450 ezerre tartja a srác és érdekjődnék, hogy szerintetek is gyanúsan olcsó vagy csak én látok rémképeket!? Persze tudom, egyszerű a megoldás: meg kell nézni csak ugye 260 km-re van & nem igazán van kedvem pofára esni! Mondjuk azt mondta, egyszerűen csak szabadulni akar tőle -télre kocsi kell Neki- szóval nem tom! A képeken jól néz ki. Mindenesetre ha valaki tud valami hasonlót & esetleg hajlandó megosztani velem azt nagyon megköszönném!!! Egy motoros társatok!
Hy. Lenne egy kérdésem! Van egy 125 ös NSR-em aminek a forgalmijába 20 Kw van, namost vissza akarom íratni benne 11 Kw-ra (ami a szabályos) és ezek után ha elviszem műsakiztatni majd a gépet akkor beleköthetnek ebbe a dologba??
Hali !
Egyetértek: HONDA CR a király!!!!!
Egy ilyen vadállat okozott külső bokatörést + deltaszalag szakadást úgy másfél éve!
Persze a gépnek semmi baja nem lett.......
ha takarékosan mész vele, akkor elvileg szerintem sok a 7,5... oké hogy város, de 5ből ki kéne hozni szerintem, ha nem húzod neki. bár RG-vel semmi tapasztalatom....
Szerintetek egy Suzuki RG gammánál a 7.5 literes fogyasztás Pesten normális?. Én kicsit sokallom. Ha igazam van akkor miylen problémákra vezethető vissza?
első fogaskerék lesz 14-es a gyári 15-ös helyett (a JT nem passzolt a motorba szal most másikat kellett rendelnem )
Kipuff van lecserélve vLado-ra.
A fékcsövekben az olaj van lecserélve 5.1-es Motul-ra.
A blokkban lesz a motorolaj lecserélve 300-as Motul-ra (az olaj már megvan, beletölteném de a rohadt következő kötelező szervizet meg kell várnom vele , mindegy úgy is vége a szezonnak)
A tankra raktam tank-pad-et.
Matrica a felnikre.
A gyári műanyag helyet, Honda logós fém szelepsapkát raktam rá.
Rock! engem az érdekelne még, hogy melyik lánckereket cserélted le és hány foggal kissebb, vagy nagyobb,mint az eredeti, és mennyit befolyásol a fordulaton, nekem a gyárival 6-dikban 8000-et pörög 100km/h-nál,neked ez mennyi 9000?
Neked a kipufogón kívül van valami változtatás a motorban?
tudnál küldeni valami videot, ahol hallatszik a kipufogód?
zooli20@freemail.hu
Az én felnim matricázva van (by windsurfer) de természetesen polírozni is lehet. Először én is polírozni akartam de a matricázás olcsóbb, gyorsabb és egyszerübb. Az én matricám szürke színü és fényvisszaverős de már ezüst színben is tud csinálni a windsurfer és az úgy néz ki mintha polírozva lenne.
előre is köszi a válasz(oka)t !
Egyetértek: HONDA CR a király!!!!!
Egy ilyen vadállat okozott külső bokatörést + deltaszalag szakadást úgy másfél éve!
Persze a gépnek semmi baja nem lett.......
és akkor még nem is téptem anyira
ha takarékosan mész vele, akkor elvileg szerintem sok a 7,5... oké hogy város, de 5ből ki kéne hozni szerintem, ha nem húzod neki. bár RG-vel semmi tapasztalatom....
Kipuff van lecserélve vLado-ra.
A fékcsövekben az olaj van lecserélve 5.1-es Motul-ra.
A blokkban lesz a motorolaj lecserélve 300-as Motul-ra (az olaj már megvan, beletölteném de a rohadt következő kötelező szervizet meg kell várnom vele , mindegy úgy is vége a szezonnak)
A tankra raktam tank-pad-et.
Matrica a felnikre.
A gyári műanyag helyet, Honda logós fém szelepsapkát raktam rá.
Neked a kipufogón kívül van valami változtatás a motorban?
tudnál küldeni valami videot, ahol hallatszik a kipufogód?
zooli20@freemail.hu
A te mocidban van sportlégszűrő?