valoszinu erdekel barkit a szakertoi velemenyed egy ilyen mondat utan: "Meg különben is a CBR 3000-nél olyan teljesítményt ad le mint a 2T-s motorok 6000nél, szal én is inkább a CBR-t választanám!" nevetseges
CBR125R 639 000 Ft -- azt hiszem azert ez sincs ingyen teny hogy olcsobb de azert olcso mert szar :)
ultem mar CBR 125on ezert mondom h egy vicc.. nem azert mert ranezek es kicsi
Nem tudom miért kell leszolni a CBR125-öst!
bátyámnak van 1 olyan gépe és szerintem 1 nagyon jó motor, igaz hogy az én 50-es NSR-em megy 100at, az a motor meg 2és félszer nagyobb és mégis csak 130-140el megy, de mivan akkor?ha a 125ös mocikat száguldozásra találták volna ki akkor az is menne gyorsabban, nehogy azt hidjétek hogy az Rs-t meg a Mito-t arra találták ki hogy fel legyen tuningolva és 160-180al menjenek, csak a gyártó szép nagyra gyártotta azokat a motorokat hogy jól nézzenek ki és pofásak legyenek, de annak ellenére a CBR125 fele akkora szinte(mert még az én 50esem is nagyobb nála) de mégis sokkal pofásabb motor.meg inkább megyek 140nel egy motor után mint 160nal és megfulladjak a 2T-s benzingőzbe. az a hozzászólás hogy: "hát ésszerűbb egy már a tuningolásra jobban előkészített motort tuningolni" ez az év vicce, egyik motor sincs előkészítve a tuningolásra, csak valamelyik jobban valamelyiket kevésbé lehet tuningolni. Meg különben is a CBR 3000-nél olyan teljesítményt ad le mint a 2T-s motorok 6000nél, szal én is inkább a CBR-t választanám!
És mért?:
- olcsobb
- fentartás szempontjából is olcsobb(nem kell olaj, és kétszer annyit megy 1 tankal mint a 2T)
- pofásabb
- nem kell kétszer körbetekerni a gázt mire kellő erővel el tud indulni
- jókis 4T-s hang
- és biztos hogy nem tudnám olyan hamar széthajtani mint a 2T-t
hát ennyi, szal akárki akármit mond a CBR a király!
jah Ui.:gondoljátok hogy a ti fékeitek jobban helyt állnának 160nál mint a CBR-é??? hát akkor még nem mentetek CBR-rel!
Fele annyiba kerül mint az RS vagy a Mito. Harmad annyit fogyaszt, de csak 20-30 km/h-val kisebb a végsebessége. Megbízható mint minden Honda és a annyiba kerül mint egy robogó. Szerintem egy "első motornak" ez elég jó ki csomag.
Sztem azért egy kicsit erős volt ez!!
Nem mindenkinek futja ilyen gyönyörű Rs re """""Eredeti""""" fényezésel
Szal sztem elöbb a sajátodat csináld meg és azután fikázzad a másikét!!!!
Téged, engem meg sokunkat a benzinkútnál meg ők röhögnek ki hogy 150 km ert nem tudunk elmenni egy tankkal ők meg simán 300at!
viszont az is biztos h magat a blokkott se Mitonak se RS nek nem 160as hengerhez terveztek szal aki rateszi szamoljon elettartam csokkenessel is.. persze ha fotengelyt stb megerosited hozza akkor nincs vele gaz
de a CBR 125az egy szegyen nagyapamnak lenne jo szolobe jarni..
Szerintem a tuningot felejtsd el...Vegyél akkor majd nagyobbat.......Max nevetséges teljesitmény elérést lehet elérni vele,úgy ,hogy ne menjen másnak a rovására.....Vagy valahgoy csinálhatsz belőle 25-30lovat,de akkor 2*400m
Vettél volna inkább 2T -t
Azok a jók..
4T be csak 400 fölött ill 1henger ...... Álom egy Husaberg
Na üdv mindenkinek...itt a pizza és vár rám
Kretének vagyunk de extrémek..multkor húcsuszkát huzigáltam
Először a mezőn csináltuk csak haver 30-40nél elkezdett pattogni,és ki ives kanyar után akkorát repült,hogy majdnem ottmaradt... A másik probléma az,volt,hogy finoman nemtudtam indulni,.....ezért egy gerinctörő rándulás volt az indulás
Pl. Mito Evo, Rs125, stb... gond nélkül mehet rá a 160as /154/ vagy a 180as henger, nagyobb karbi, sportkipuff, stb, mivel a futóművük, vázuk és fékük már eleve úgy van megtervezve hogy arányosan nagyobb teljesímtményt is elbírjon, ami viszont nem mondható el a cbr125el, gondolok arra hogy egy 30Le-s CBR125 sztem már nem lenne túl biztonságos...
hát ésszerűbb egy már a tuningolásra jobban előkészített motort tuningolni, mint egy cbr125öt.. gondolok arra hogy a nagyobb teljesítménnyel nem feltétlen birkózik meg a váz, futómű, fékek...
Gratula a géphez jól döntöttél .
Mit akarsz rajta változtatni? A blokkal túl sok mindent nem lehet kezdeni (150-est lehet bele venni). Teljesítmény növelés szempontból a kipufogót nagyon ajánlott lecserélni. Az áttételeken is lehet változtatni. Légszűrő csere is egy lehetséges módosítás.
A motor külsején pedig természetesen rengeteget lehet variálni.
Szerintem a kipufogón kívül nem nagyon létezik hozzá tuning.........de szerintem ha gyengének találod majd akkor cseréld le egy nagyobbra!!!
Egyébként gratulálok a géphez, tanulómotornak ideális........ja és persze keresd fel a CBR-CLUB fórumon a többi 125-ös tulajt, ők segítenek ha kérdéseid lennének......
CBR125R 639 000 Ft -- azt hiszem azert ez sincs ingyen teny hogy olcsobb de azert olcso mert szar :)
ultem mar CBR 125on ezert mondom h egy vicc.. nem azert mert ranezek es kicsi
bátyámnak van 1 olyan gépe és szerintem 1 nagyon jó motor, igaz hogy az én 50-es NSR-em megy 100at, az a motor meg 2és félszer nagyobb és mégis csak 130-140el megy, de mivan akkor?ha a 125ös mocikat száguldozásra találták volna ki akkor az is menne gyorsabban, nehogy azt hidjétek hogy az Rs-t meg a Mito-t arra találták ki hogy fel legyen tuningolva és 160-180al menjenek, csak a gyártó szép nagyra gyártotta azokat a motorokat hogy jól nézzenek ki és pofásak legyenek, de annak ellenére a CBR125 fele akkora szinte(mert még az én 50esem is nagyobb nála) de mégis sokkal pofásabb motor.meg inkább megyek 140nel egy motor után mint 160nal és megfulladjak a 2T-s benzingőzbe. az a hozzászólás hogy: "hát ésszerűbb egy már a tuningolásra jobban előkészített motort tuningolni" ez az év vicce, egyik motor sincs előkészítve a tuningolásra, csak valamelyik jobban valamelyiket kevésbé lehet tuningolni. Meg különben is a CBR 3000-nél olyan teljesítményt ad le mint a 2T-s motorok 6000nél, szal én is inkább a CBR-t választanám!
És mért?:
- olcsobb
- fentartás szempontjából is olcsobb(nem kell olaj, és kétszer annyit megy 1 tankal mint a 2T)
- pofásabb
- nem kell kétszer körbetekerni a gázt mire kellő erővel el tud indulni
- jókis 4T-s hang
- és biztos hogy nem tudnám olyan hamar széthajtani mint a 2T-t
hát ennyi, szal akárki akármit mond a CBR a király!
jah Ui.:gondoljátok hogy a ti fékeitek jobban helyt állnának 160nál mint a CBR-é??? hát akkor még nem mentetek CBR-rel!
akarmit irsz a CBR egy vicc
Nyomtatok már gyorsulási versenyt egymás ellen?
Ha igen kinyert?
Nem mindenkinek futja ilyen gyönyörű Rs re """""Eredeti""""" fényezésel
Szal sztem elöbb a sajátodat csináld meg és azután fikázzad a másikét!!!!
Téged, engem meg sokunkat a benzinkútnál meg ők röhögnek ki hogy 150 km ert nem tudunk elmenni egy tankkal ők meg simán 300at!
viszont az is biztos h magat a blokkott se Mitonak se RS nek nem 160as hengerhez terveztek szal aki rateszi szamoljon elettartam csokkenessel is.. persze ha fotengelyt stb megerosited hozza akkor nincs vele gaz
de a CBR 125az egy szegyen nagyapamnak lenne jo szolobe jarni..
Vettél volna inkább 2T -t
Azok a jók..
4T be csak 400 fölött ill 1henger ...... Álom egy Husaberg
Na üdv mindenkinek...itt a pizza és vár rám
Kretének vagyunk de extrémek..multkor húcsuszkát huzigáltam
Először a mezőn csináltuk csak haver 30-40nél elkezdett pattogni,és ki ives kanyar után akkorát repült,hogy majdnem ottmaradt... A másik probléma az,volt,hogy finoman nemtudtam indulni,.....ezért egy gerinctörő rándulás volt az indulás
mondj egyet!
Mit akarsz rajta változtatni? A blokkal túl sok mindent nem lehet kezdeni (150-est lehet bele venni). Teljesítmény növelés szempontból a kipufogót nagyon ajánlott lecserélni. Az áttételeken is lehet változtatni. Légszűrő csere is egy lehetséges módosítás.
A motor külsején pedig természetesen rengeteget lehet variálni.
CBR-CLUB
Egyébként gratulálok a géphez, tanulómotornak ideális........ja és persze keresd fel a CBR-CLUB fórumon a többi 125-ös tulajt, ők segítenek ha kérdéseid lennének......
Viszont én ezt tuningolni akarom, de nem tudok egy jó tuning honlapot sem!
Mondjatok már párat!
Fogyasztása:5-6liter
160as henger volt rajt,de azt el tudtam cserélni 125ösre meg a 34es karbit 28asra(10+literes fogyasztás kicsit sok volt)
Nekem van egy elado 125ös!
Igen brutálul megy,ha gondolod nézd meg nyugodtan:)
Most lett benne uj fötengely,dugattyu,karburátor,minden tömités & szimmering,meg most lesz uj lánckerék!
Kép az infomban