Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Rocky! A te felnid pereme polírozva van?
Én rotax blokkal versenyzek és tényleg sok hülyeséget okoz a sima "csavargatós" karbikhoz képest, de a közepe az nem szokott rosz lenni, de ha az alja rosz akkor levegó csavarral tudsz szórakozi, ha a tetje fűvokával, de mindig nézd meg a a gyertyának a színét. (mondjuk inkább szak szervíz, ne ragaszd meg)

De a közepe lehet inkább power beállítás hibája is.
Sziasztok,

ebben a fórumban talán van némi tapasztalat 125-ös Pegaso-val kapcsolatban...
Olyan gépem van mint amit carbonmad is hirdetett pár hozzászólással korábban. A motor alul is, felül is nagyon jó, középtartományban viszont igen gyenge. A szervizben a porlasztóra fogták a dolgot, állítólag ez (majdnem) minden ilyen Pegaso-ra jellemző, illetve bizonyos karburátortípus okozza. A tűvel lehet eljátszadozni, hogy mennyit kapjon a motor, talán ettől kisimul kicsit a középső fordulattatrtomány. A fene tudja...

Van valami tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?
:) Igazad van...
Hát ez elég buta kérdés volt , mert biztos hogy szépen!
Sziasztok!

Szerintetek piros-fekete cbr 125-ön hogy nézne ki a polírozott peremű felni?
Oks, értem
vazze, de képbe vok
De a barátnőm
Csajnak mi a száma?

Ha nem a barátnőd....
Mert fázok a hidegbe. :D Kell 1 verd és az RX marad bohóckodni és ha lesz keresetem valmi komoly 600as, de ez még messze van.
Amúgy nem veled dumáltunk a Nyugatinál?
Szép kis skalp gyüjteményed van. Miért adod el? Zsír új
de monnuyk az mforce aZ OLCSÓBB mint a MAMI
rs125.atw.hu/

Dennym, Biel Zsolt+még 1 srác Mitojának gyilkosa, Biel Richard 95-s+ még 1 srác 2003as RS125-nek le gyorsulója eladó!
ya és még anyit hogy az mforce-nak csinált több tesztet is Máthé István aki pedig a MAMI egyik alapitó tagja és egyben tanára is.
én a MAMI ba járok a 2 éves nappalin, nem tom, nincs összehasonlitási alapom, én nagyon megvagyok elégedve vele. tök szinvonalas az oktatás+a műhelyben is normális motorok vannak nem ilyen komunista gépek.
de ha gondolod holnaptol leszek msn -n és küldök kéet is meg válaszolok ha gondolod.
kishapsi@vipmail.hu
Ha egy érettséghizett diák nem tudja hova menjen bringát szerelni akkor melyik a jobb szerintetek? MAMI vagy Mforce???
KOmmenteket várok
Kishapsi:
akkor más is egyetért velem.galaxrider amire te gondolsz fogaskerék az szerintem az olajpumpát meghajtó fogaskerék.
de attól függetlenül vmivel szabályoznod kell az olaj menyiséget vhogy. mert ha az van amit te mondasz akkor megfujtanád a motort, mert ha elengeded a gázt (motorfék ) akkor a te állításod szerint az olajpumpa továbbra is az emeltfordulatú olajmenyiséget szállítja, de akkor az lehet hogy keni a csapágyakat.de mivel nincs benzin ami elégese ezért csupa olaj lesz akipuff.
bazzeg de szépen fogalmaztam.
de hogy biztos legyen a dolog holnap megkérdezem a tanáraimat, azok vágják a dolgot.( Aszalós P, Máthé I, Lévay K)
meg az összes olajszivattyús 2T-nek....
nem csak az olajpumpa meghajtására gondolsz azzal a fogaskerékre?
mert az olajpumpának kell vmi féle meghajtás, nem csak rá a bowden azt anyi annak mindenféle képpen kell vmi fogaskerék.
az amit te mondasz, nem akarok kötözködni de akkor ha nincs bowden honan tudja hogy mikor mekkora gázt kap a motor?
pl: az nsr 250 es nek bowden vezérlésű az olajpumpa.
A Honda NSR- is olyan mint az Aprilia olajozás szempontjából és a Mito is detto.
(mind3 olasz)
Eladó a kicsike, ha éedekel valakit!
hát ezt nem értem... vagy csak velem nem fordult elő!
az én futurámat senki nem nézte le, inkább mindenki megnézte a fényezést meg azt hogy hogy megy :)