Én rotax blokkal versenyzek és tényleg sok hülyeséget okoz a sima "csavargatós" karbikhoz képest, de a közepe az nem szokott rosz lenni, de ha az alja rosz akkor levegó csavarral tudsz szórakozi, ha a tetje fűvokával, de mindig nézd meg a a gyertyának a színét. (mondjuk inkább szak szervíz, ne ragaszd meg)
De a közepe lehet inkább power beállítás hibája is.
ebben a fórumban talán van némi tapasztalat 125-ös Pegaso-val kapcsolatban...
Olyan gépem van mint amit carbonmad is hirdetett pár hozzászólással korábban. A motor alul is, felül is nagyon jó, középtartományban viszont igen gyenge. A szervizben a porlasztóra fogták a dolgot, állítólag ez (majdnem) minden ilyen Pegaso-ra jellemző, illetve bizonyos karburátortípus okozza. A tűvel lehet eljátszadozni, hogy mennyit kapjon a motor, talán ettől kisimul kicsit a középső fordulattatrtomány. A fene tudja...
Mert fázok a hidegbe. :D Kell 1 verd és az RX marad bohóckodni és ha lesz keresetem valmi komoly 600as, de ez még messze van.
Amúgy nem veled dumáltunk a Nyugatinál?
én a MAMI ba járok a 2 éves nappalin, nem tom, nincs összehasonlitási alapom, én nagyon megvagyok elégedve vele. tök szinvonalas az oktatás+a műhelyben is normális motorok vannak nem ilyen komunista gépek.
de ha gondolod holnaptol leszek msn -n és küldök kéet is meg válaszolok ha gondolod.
kishapsi@vipmail.hu
akkor más is egyetért velem.galaxrider amire te gondolsz fogaskerék az szerintem az olajpumpát meghajtó fogaskerék.
de attól függetlenül vmivel szabályoznod kell az olaj menyiséget vhogy. mert ha az van amit te mondasz akkor megfujtanád a motort, mert ha elengeded a gázt (motorfék ) akkor a te állításod szerint az olajpumpa továbbra is az emeltfordulatú olajmenyiséget szállítja, de akkor az lehet hogy keni a csapágyakat.de mivel nincs benzin ami elégese ezért csupa olaj lesz akipuff.
bazzeg de szépen fogalmaztam.
de hogy biztos legyen a dolog holnap megkérdezem a tanáraimat, azok vágják a dolgot.( Aszalós P, Máthé I, Lévay K)
nem csak az olajpumpa meghajtására gondolsz azzal a fogaskerékre?
mert az olajpumpának kell vmi féle meghajtás, nem csak rá a bowden azt anyi annak mindenféle képpen kell vmi fogaskerék.
az amit te mondasz, nem akarok kötözködni de akkor ha nincs bowden honan tudja hogy mikor mekkora gázt kap a motor?
pl: az nsr 250 es nek bowden vezérlésű az olajpumpa.
hát ezt nem értem... vagy csak velem nem fordult elő!
az én futurámat senki nem nézte le, inkább mindenki megnézte a fényezést meg azt hogy hogy megy :)
Rocky! A te felnid pereme polírozva van?