Valaki azt is leírhatná manapság miért nézik szarba az AF-1 Futura ill. (Sport Pro) -kat?
ugyanis nem egyszer tapasztaltam 125-ös berkeken belül ..hogy amíg meg nem előzöm vagy külső íven körbe nem motorozom .. addig ez egy "szar" motor?
Mito EVO és NSR tulajok... írjatok tapasztalatokat .. hibákat amik eddig gyötörték lelketek. kíváncsi vagyok kinek mi /milyen használat mellet... előre is köszi..
elektronikai hibák "előnyben"...
DennyM ; Streetfighter89 : utánanézek.. de ha eseg lenne képetek a blokkotokról az segítene.. olyan kellene ahol nincs rajta a jobb oldali dekli és látszik az olajpumpa.
de azért "keresek itt " egy MitoEVO-t és egy k98-03 NSR-t.
Aki elhiszi ezt a 2t motorfék gyilkolja a gépet témát és Aprilia AF1-e vagy RS-e van az nem hülye .. hanem szimplán téved ... mert aki mondja annak az az igazi marha .. annak ugyanis fingja sincsen arról hogy az Apriliánál ez hogy működik..
Az Apriliáknak bármilyen fordulaton megvan a kenésük mert az olajpumpa nem a gázbovdennel adagolja az olajat. hanem külön fogaskerekes ford .szám függő kihajtása van. a benzin az csak segíti a kenést. .. de nem az ken.
kicsit megbütyköltem egy elég szar minőségű fotót és ez lett belőle...
bal oldalon az én motorom van, jobbra tőle windsurfer RS-e, mellette wityak-é, majd jobb oldalon a piros mito mito7gang-é... na hát enyi :)
Probál meg az aradi utcában a biker-worldnél, a srác elvileg suzukira van specializálódva, aztmondta nekem iis tud az rghez gyári alaktrészeket is rendelni akár. Bár a költségét nem mertem megkérdezni. :))
Mellesleg kegyetlen élmény a 125 ccm pályán.. vicces de néha jobban tetszik mint a 750-essel.. amiatt hogy lassabb és picit tovább lehet élvezni a kanyarokat.. miközben 9000-et mutat az óra.. ez 750-essel nem megy mindenhol 1.ben se
2:25.. hmm. . nem rossz eredmény.. persze ha 125-ösökről beszélünk..
Egyre több kedvem van kipróbálni egy olyan "iskolás" RS-t.. már csak azért is mert kíváncsi vagyok RS-el mennyivel leszek magamhozképest 1.re lasabb/gyorsabb.
Köszi a bókot! Majd ha 2:25 körül megyek vele a Ringen, akkor beszélhetünk vmiről...addig sajnos nem.
A tanfolyáson a lábhelyzet volt az első amit a fejünkbe vertek. Nem valami kényelmes helyzet, de ha az utcán is megpróbálsz rá figyelni, egész tűrhető.
Egyébként pedig le a kalappal az összes pályás csaj előtt!!!!!!!!!
ugyanis nem egyszer tapasztaltam 125-ös berkeken belül ..hogy amíg meg nem előzöm vagy külső íven körbe nem motorozom .. addig ez egy "szar" motor?
elektronikai hibák "előnyben"...
de azért "keresek itt " egy MitoEVO-t és egy k98-03 NSR-t.
Az Apriliáknak bármilyen fordulaton megvan a kenésük mert az olajpumpa nem a gázbovdennel adagolja az olajat. hanem külön fogaskerekes ford .szám függő kihajtása van. a benzin az csak segíti a kenést. .. de nem az ken.
bal oldalon az én motorom van, jobbra tőle windsurfer RS-e, mellette wityak-é, majd jobb oldalon a piros mito mito7gang-é... na hát enyi :)
Bár egy bovden csak nem oylan egetverő...
de milyen volt?
Probál meg az aradi utcában a biker-worldnél, a srác elvileg suzukira van specializálódva, aztmondta nekem iis tud az rghez gyári alaktrészeket is rendelni akár. Bár a költségét nem mertem megkérdezni. :))
Hol lehet 25-ös RG-be kuplungbowdent venni, Pesten? 2. szériáshoz
Kösz
Egyre több kedvem van kipróbálni egy olyan "iskolás" RS-t.. már csak azért is mert kíváncsi vagyok RS-el mennyivel leszek magamhozképest 1.re lasabb/gyorsabb.
A tanfolyáson a lábhelyzet volt az első amit a fejünkbe vertek. Nem valami kényelmes helyzet, de ha az utcán is megpróbálsz rá figyelni, egész tűrhető.
Egyébként pedig le a kalappal az összes pályás csaj előtt!!!!!!!!!