vannak még zsenik...
amugy trükköztem azzal, hogy vajon hogy nem ér le a csizmám, helyezgettem a lábam, de akkoris leért. lehet hogy rakhattam volna mégfentebb? vagy a csizmám tul széles? zavarni nemzavart, legalább éreztem lábbal is, hogy kb mennyire van ledöntve a moci. igyhát maradtam egy olyan lábtartásnál ami nem tul turás de nem is ilyen lábujjhegyen pipiskedös
Sajnos beleszólok illetve hozzáfűzök egy két gondolatot, amit az Rs-tanfolyamon tanultak alapján a saját bőrömön tapasztaltam!
1) A 125-ös 2T-nek pályán CSAK LENDÜLETE van!!!! Ha azt elveszíted, annyi! Erőből nem tudsz motorozni! És ha megvan a kellő lendület, akkor nem kell vezetgetni, mert úgy megy mintha kötélpályán menne!
2) A csizma és cipő kopás valószínűleg a túrás lábhelyzet miatt van! Biztos leér akkor is a lábad, ha pipiskedve van a lábad, de nem hinném hogy első alkalommal akkorát borítottatok.
Csatolok két képet. Az egyiken a dőlést látni, a másikon meg a lábhelyzetet. És nem kopott meg a csizmám!
Félre ne értsetek!!! Nem oktatni akarok!!! Én is zöldfülü vagyok, tanulok mint a hülye, csak 2x voltam pályán. De a tapasztalatot megosztom!
a 25-ösök jóval kisebb sulyuk miatt gyorsabban tudnak ráfordulni a kanyarokra és később kell fékezniük igaz egyenesben ugy kerülik ki őket mint a pocsolyát, de húzni minden hülye tudja neki...., a kanyarok a technikás részek
Mellesleg a Hungaro-n a cél egyene után az átlagot simán ott lehet hagyni 125 -el 2t persze.. aztán jobb kanyar emelkedő az megint szopás de a kanyarkombinációban komolyan szarban vannak a nagyobb gépek!!!!!!!!!. Ez KOMOLY!!!!
Szóval nemm illik lenézni a kis 125-ösöket .. azért egy 40 lovas Aprilia már nem vicc.
az infomban épp egy 600-as CBR-t előzök.. szóval nem lenézni a kicsit mert odabasz az csak terelgetni kell.
nemsokmidnenkinek van türelme nagyobb gépel 125ös után pötyögni :) de én joljártam. magamtol is rájövök, de sokat számit más véleménye is azért. a helyes iveket persze akkor találtam meg tökéletesen, mikor átültem 650re, aztán az kivitt magátol az ivekre... 125öt meg kikell vezetgetni, mert ott aztán minden van csak lendület nincs
ö csak nézte hogy megyek, aztán kiáltunk és mindig megbeszéltük hogy min kéne javitani, meg mit nemcsinálok jol, stb stb. de ezekszerint nagyon hatásos volt. amit tudtam azt tudtam énis, de ugy hogy más elmodnta a véleményét, hogy azt mért ne csináljam és mit probáljak meg inkább helyette, ugy jovolt.
úú... bocsi..de a 125-ös hengernél sokkal jbb a 160-as.. minden szempontból...
mindegy. Igazából a andyka a visszaváltást meg kell tanulni 2t-n is ..
Semmivel sem nehezebb mint 4-t. akkor jó ha nem mész 7000 alá sehol sem... inkább 8. ja és a gumin nem illik majrécsíkot hagyni rongyosra.. ahogy illik.. az nem igaz hogy nem lehet.. én is rendszeresen rolytosra szaggatom a kanyarokban a peremet.
Hungaroringen dinamikusan be a kanyarba eleje hátulja finoman csússzon és mikor kezdesz kiérni az ideális ívből lehetőleg minél előbb tőgázt rántani.
Javaslom a kis CBR tulajoknak a 120-as gumit hátulra.. előre oldjátok meg a 110-et és akkor /70-es perem aztán jó.. nem kell feltétlen slick .. a motort kiszolgálja egy ME550/330 páros is... ugye nem 158 LE . hanem mittomén 15-18.
annyira azért csak nem!! mindig rontottam a célegyenes utáni kanyarkombináciot, ott beérhettél volna... ;]
nah majd legközelebb egyszerre indulunk ;> nemvettem észre amugy hogy jöttél (ezekszerint) mögöttem. csak mikor 650el mentem, akkor láttalak
az jo kis kanyarkombinácio de a 650essel sokkal jobban ment mindegyik, meg visszaváltásokkal sem kellett annyit bajlodni mint 125nél. 5sebességgel gazdálkodok aztán volt olyan hely ahol 2t keleltt volna visszapakolnom ahhoz hogy talán kitudjak mászni a kanyarbol, aztán csak egyet tudtam... ha visszapakoltam kettöt akkor csak kapaszkodtam mint a hülye, kicsit supermotos filingje volt azzal a csuszkálással. de sose tudtam olyan finoman kiengedni a kuplungot meg akkorát fékezni, gáztadni hogy ne csuszkáljon. 650essel jelentösen kevesebbet kellett váltogatni, valamiért
de szerintem cbrel hosszu szakaszokon simán otthagytál volna. jelentös sulykülönbség, meg végsebességkülönbség
De, azért gyorsan hozzá kell tennem hogy a lekörözést egy 650-es Hyosung-gal követted el, és az kevésbé volt megalázó mint mikor a 125-össel a célegyenes elötti kanyarkombinációban úgy elléptél hogy nagyon.
Nekem is leért a tornacipőm orra egy picit megkopott szegény .
Kétszer állt eddig egykerékre de nem szándékosan csináltam szal egy csöppet beparáztam. Lehet vele egykerózni és stoppizni is, az más kérdés hogy én nem fogok.
Rockandy!
A kis CBR-t mennyire lehet egykerekeztetni?
Biciklivel jol megy motorral is megprobalom majd meg az elsöfékkel megállást hogy a segge elemelkedik az a kedvencem.
Ezek menni fognak?
szerintem nem lett lomhább, de azért az enyém jobban megy a kipuff tunning miatt, pedig én még 20 kilóval nehezebb is vagyok a kölöktől..
a kölök pedig autót szeretne, de szerintem beteg a feje, mert még nem tudja, h mennyiben van 1 négykerekű
kár a gépekért, mert tök jókat motoroztunk, ezekel a gépekkel már lehet!
de azért a nagyokhoz képest, még ezek is csak pöcsköszörűk
amugy trükköztem azzal, hogy vajon hogy nem ér le a csizmám, helyezgettem a lábam, de akkoris leért. lehet hogy rakhattam volna mégfentebb? vagy a csizmám tul széles? zavarni nemzavart, legalább éreztem lábbal is, hogy kb mennyire van ledöntve a moci. igyhát maradtam egy olyan lábtartásnál ami nem tul turás de nem is ilyen lábujjhegyen pipiskedös