Nekem lenne egy elado Aprilia Rs 125 Extrema motorom:160as Polini henger dügörög benne,most lett felujitva 100ezer ft-ba fájt nekem...Uj dugo,összes tömités,összes szimmering,fesz.szabályzo,uj marzocci fötengely...Versenyszerelö csinálta,600km van most benne,a vége 180
Most megy is mint az ökör,csak nekem vhogy nem a stilusom ez a speed motor,és inkább honda xr 125l-t veszek helyette..:)
A 130-as gumiról képet nem tudnál föltenni? mert én is csere elött állok és érdekelne a dolog. Kanyarokban hogy viselkedik vele a motor? Ja és "kölöknek" szólnál a CBR klub-ról ha megkérlek? Mert jó lenne végre találkozni olyan CBR125 tulajjal akit foglalkoztatnak a motor tuningolásával kapcsolatos dolgok. Hátha tudunk egymásnak újat mondani a dologgal kapcsolatban.
a gyári gumikkal van szerelve még a gép, de biztos hallottál már ojanról, h nagyobbra és dögösebbre lehet cserélni! kinek a pap... a kölkömnek 130 as van hátul és azmár elég izmos, de stabilitásban nem jobb sokkal!, mint az enyém, csak 12 ruppóval többet ér a gépe..
senki ne ijjedjen meg!! csak fémkatalisátor van a kiröffentőben és nem fojt a motoron, csak az eu-s normák miatt tehették bele, sőtt kipuff tuning van a gépen, ami valóban 2 lovat rápakol!!! ez ígyis megy, mint állat! aki azt akarja, h jobban menjen az vegyen nagyobbat, de az nem 3 litert fog enni és manapság nem csak a sebesség a fontos, hanem a fogyasztás is!!! már 300 ruppó 1 liter benya!! ezzel a mocival lehet olcsón sportosan motorozni! nem akarnám tovább tunningolni, azértsem, mert 50-esként használom és így is nagyon figyelni kell, h ne legyen nagyon feltűnő, a sebességem a yardnak. egyébként van 50-es jel is a hengerben
az E-Bay az egy német licitoldal, ahol mident lehet venni, motort is, a lényege hogy van egy induló licit, 1 euró, mindne moorra, és aztán 5-10napig mehet rá a licit, aki végül a legtöbbet adja érte, az mehet érte, az utolsó percekben szokott még lenni ugrás, de olcsón kijön, és közbe beszélhetsz is a tulajjal meg minden, és aztánkimész menézed de semmi szerződés nincs meg semmi, szóval sztem nem kötelezhetnek hogy vidd el, lehet zsákbamacsaka is, de van egy német ismerősöm ő kocsikat vesz így folyamatosan és hozza MO-ra, keresi az olcsó kocsikat, és vannak srácok berénybe akik E-Bayről veszik és adják el sokért a motorokat...üzleti szempontból is megéri, csak akkor legen biztos célod, és többet is kell hozni, de sokan vannak akiknek megmondod milyen motor kell neked, és hoznak olyat...
motort csak akkor szabad kifizetni ha ki is próbálod és bizos vagy benne, szakember megmondja hogy érdemes e behozni.és ha mégse tetzik akkor csókolom...
krasy10! Te nagyon járatos vagy, úgylátom ebben a külföldi moci behozatalban.
Lehet, hogy hülye kérdés, de mit jelent az hogy: E-bay
És honnan informálódsz a motorok árairól
előre is kössz!
Motort csak úgy veszek, ha előtte kipróbálom! Ez az e-bay dolog biztos negyon jó ha ruhát vagy alkatrészt veszel, de akkor is megszívhatod! (persze nem ebből kell kiindulni)
Na gondolkodtam sokat a CBR-en sokat, és az a megállapitásom, hogy nagyon virsli a gumija,nem szimpi a teló se, meg az a 15 Le. háááááát KEVES!
Az lenne a kérdésem gumijával mit lehet csinálni?
Mien tuningolási módszerek vannak amik a motor életartamát nem befolyásolják.
"olcsók"
És hogy lehetne megoldani hogy 5 mp alatt 100-on legyen vagy 5-6 mp körül???????
Vagy jobb az NSR,RS,Mito???? Mit tegyek??????
Ma láttam egy NSR-t 13 éves volt és nem semmi ahogy gyorsult,meg ahogy kinézett gazdája azt monta semmi baj nincs vele!!!
Van-e rendszáma?