sőt...nem kell oda 3 hónap, egyébként a kis TZ-emen is kihúztam 1,5 évet és még ki tudja meddig lesz meg, nsr-el is kifogom..nem azért kell h huhh nagymotorom van bazze, hanem h élvezhesem a motorfílinget, mint oly sok motoros...
mindegy hol szerelik öszze. .. jó ..akkor jegyeztess elő egy új Dacia-ra..
tuti választás . Rémlik valami? ez az a típus mármint a régi .. mely mint autó nem volt rossz.. sokáig futottak viszont 2szer kellett összerakni... megvetted és utána még 1x ... aztán volt autó.. egy darabig.
1000ccm nek igaza van .. a tanulópénzt meg kell fizetni.. nincs értelme RS/nsr 125 RRRR
-en kezdeni mert k*rvára nem fogod k*rva sokáig kimotorozni... csak hamarabb összecsukni. na mind1 .. mindenkinek tudnia kell mire veszi a motort. Ha nem pályázol .. nem vagy olyan típus mint mondjuk én .. aki imádja a lábtartót és a térdkoptatót karcolni akkor akármelyikkel rá lehet b*szni... szóval akkor mind1 mit veszel. A TZR mellet annyi szól talán .. hogy technikailag nincs túlbonyolítva..
jahh és még valami : a TELJESÍTMÉNYNEK ÁRA VAN... ezt nem elfelejteni.. az olaszt meg nem szidni.. mert azok tudnak valamit odát.. 5 évalatt rájöttem és hálát adok az istennek hogy nem Nsr-t vettem..
a Volkswagen meg brazil?csak mert ott szerelik..mégse brazil, tök mind1 h hol szerelik, márpedig az nsr-t olaszba csak szerelik, de japán tehnikával, japáncég...
hát láncot, bemész egy boltba és a köv duma: "csókolom egy Gammára méretben megfelelő láncot keresek!" aztán otthon kiszedsz belőle annyit amennyit kell
és nem is fog soha, nyugi, nem azért veszem hogy a pályán majd seggbebasszak midnenkit vszinű nem is megyek vele plyára (mx kipróbálni végre ) inkább mondom nekem arra kell hogy amíg nem lesz kocsim addig élvezkedhessek, sztem 1,5 év alatt nem unok rá...meg az is számít nekem, mint mondtam, h mikor kell szerelni, és akármilyne szerelőt kérdeztem mindenki azt mondta h ha már 2t-t veszek akkor ne olaszat...
ha egy szalonból való bejáratós mecsboxot vesz, azon lófaszt sem tanul meg! jah de a vátást azt kész! az meg kb 2 óra? és azért mégiscsak bűn lenne egy vadi új géppel firkálni a 2. napon nemde?
tuti választás . Rémlik valami? ez az a típus mármint a régi .. mely mint autó nem volt rossz.. sokáig futottak viszont 2szer kellett összerakni... megvetted és utána még 1x ... aztán volt autó.. egy darabig.
-en kezdeni mert k*rvára nem fogod k*rva sokáig kimotorozni... csak hamarabb összecsukni. na mind1 .. mindenkinek tudnia kell mire veszi a motort. Ha nem pályázol .. nem vagy olyan típus mint mondjuk én .. aki imádja a lábtartót és a térdkoptatót karcolni akkor akármelyikkel rá lehet b*szni... szóval akkor mind1 mit veszel. A TZR mellet annyi szól talán .. hogy technikailag nincs túlbonyolítva..
jahh és még valami : a TELJESÍTMÉNYNEK ÁRA VAN... ezt nem elfelejteni.. az olaszt meg nem szidni.. mert azok tudnak valamit odát.. 5 évalatt rájöttem és hálát adok az istennek hogy nem Nsr-t vettem..
Engem NSR még soha sem fogott meg 0-400-on .de a ringen sem!!