Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így is legolcsóbb 50es...az nsr-t 2003ban állították le...ez tuti, jött a kis cbr... és egyébként valóban elismerem nagyhiba 50eset ujajt venni, de akkor 14 évesen nem gondoltam a köv. motorra meg stb.
Jaja. Ár/érték arány elég csöcs.
De hát van akinek ez megéri
Na mega robogók alatt lehet is görnyedni elég sokat, azok nem bírják a strapát....
elég ok...
Nekem ugyan van szerelői hátterem.. apám raliversenyző volt .. gépészmérnnök..
nyáron dolgozom és minden pénzem erre a motorra költöm.. Idegesít ha nem tip-top.
Csaknem minden elemét meg tudom javítani.. egyedül szerelem.. és amit cserélni kell.. akkor Italmondo Bt és SOS.. janikának ez kell az kell az "öreg vas"-hoz..
Az egészben az a szép ..mikor a Hunaroringen Mito-k és RS-ek mellet mész el.. ha kifogok valakit aki hasonlóan tapasztalt mint én ... akkor is a boxutcában nemegyszer odajönnek és elismerik hogy ..bizony.. az "öreg vas" is megfingathatja a fiatalabb gépparkot.... igaz limitáltabb képességekkel rendelkező ez a motor is mint egy 2004-es mito ..de ugy azóta eltelt már 10 év.. techika pedig technika.. lásd: GSX-R evolúció.
Most döntöttem úgy ..hogy komplett felújítás után 8000 km-es henger + dugó +kupkung+ főtengellyel.. eladom.. oka... k4gsx-r750
e használat függő, sok sok ember kezd simsonnal ami 50körül van de aztán lecserléi egy jóval drágább kismotora (50-125) és miért cseréli le?azért a 20 km/h-ért és azért hogy haladhasson felfelé...
az NSR-gyártását nem állították le asszem "98 körül? meg neharagudj! asszem a TZR újonnan 700rugó, de most abból milyen motort veszel már??? és nem 50eset!
Lehet a sinyo megy monnyuk 80-at d ekerül 60 ezerbe
A tied meg megy 20-al többet és kerül 500-ba
streetfighter meg vett 675ért egy 2003as nsr-t...nem tom mi éri meg jobban...ja, meg a 350es motorért nem adnak 600at azért mert annyit ráköltöttél
Krasy: Igazad van abban hogy ez természetes mindenki fiatalabbat -- újabbat szeretne..
Ott a szép TZR-ed. Nekem azért esett emellett a motor mellett a tanulói választás immár 5 !!! éve... mert adtam egy ÚJ esélyt ennek az olasz motornak. Nemtom ti hogyvagytok vele ..de nagyon szívszorító látvány .. mikor még 1ébként működő Apriliákat zúznak az olaszok darabokra.. dobnak roncstelepre.. nem is érdekli őket..
Valószínűleg az enyém is ott lenne már.. hiszen halál komolyan kb 350ezerért vettem és kb 300-at költöttem rá azért hogy ily "tip-top" motor. legyen.
robogóztam 8e km-t, azt kellett is szerelni nagyon sajna...úgyhogy sokatvolt szétszedve, most a TZR-rel mentem már szintén 8000km-t, ez caklipakli 16ezer km, ezalatt azért szereztem motorozási tapasztalatot!ja, meg nem tom melyik simson megy majd 105tel, de ha van is..pff dehogy van,meg itt berénybe szinte már minddel gyorsultam szarrá veri őket... nekem ez a TZR elég volt megtanulni, nem kell sztem már mit tanulnom csak tapasztalatot szereznem...
Igaza van 1 liternek. Sim sonon az alapszereléseket jol meglehet tanulni. Ha már lenyomnsz vele 2 hónap alatt 5000 km-et pesten az már jo
akkor tanulj meg most motorozni, és nem lesz később bajod! mellesleg ha veszel egy Simsont, az állítom megy úgy mint a te motorod, mind1, szóval azon megtanulsz szerelni ami ugyan csak nem hátrány ha nagyobb motort szeretnél vmikor, és mondom, nem 600ason kell megtanulni motorozni, mer azzal már nem 30-40-50 el fogsz esni, és azt már meg sem tudod majd fogni ha az megindul!
TESCOBA dolgozok nincs idő futárkodni
Vegyél Simsont és menj el futárkodni. Akkor majd megtanulsz motorozni
Azt aláírom hogy télleg nagyon tip-top a géped, egyébként nem öreg fóbiám van és le se nézem az öregebbeket, hisz azok ugyanolyan gyönyörűek, de nekem 15 évesen nem érné meg mert nem nagyon értek a szereléshez és nekem nem is kéne csak max 2 évre, aztviszont az utakon szeretném tölteni a motorral!aztán 20onévesen majd vmi idősebbet veszek, egy naggyobbat hogy azért vmit megtanuljak nagon és ne egy ujajt törjek ha baj van...
Krasy igazad van ebben az öregebb motor témában... de nézd meg az enyém
Legalább 300ezret költöttem már rá.. és most ismét szinte új ..

Jó poén volt.. lényeg a lényeg .. műhelynélkül... szervízháttér és rengeteg pénz nélkül régi motort venni nagyobb hazardírozás mint 5-ös lottón fogadni.
Még csak az se Gambi hogy ki és hogyan.. hanem hogy KARBANTARTOTTA-e BETARTOTTA-e a szabályokat.. stbstb .. ÉS ha Apriliás akkor nem az "ez még elmegy aztán lecserélem..." kategóriába tartozik.. Ez utóbbi a legfontosabb.. sztem..
azért nem megyek 2003 alá, mert majd azt könynebb lesz eladni, és mert nem akarok mindig szervízbe járni!Jó tudom van kivételes öregebb is, de nem kérek belőle, volt már idősebb gépem, mégegyszer nem lesz!
Szegény kis Aprilia.. 1994 és akkor még nem is gyártották ilyen idomokkal... szegényke..
Kissé összecsukhatták... Mellesleg az NSR-k kedvenc hibáka legalább akkora szopás mint a gyújtás az Apriliánál.. HENGER emberek.. gátrepedés a 2 felömlő közöt... tipikus hajtós NSR hiba... ára k**///\a sok.
És mér nem mész 2003 alá?????
Nem az évjárat a fontos, han em az hogy ki és hogyan használta
én viszot 2003 alá nem megyek szivesen
van a subimotoron egy 95-ös, de a a képen emg egy 2003as szinű van, tudtommal a feketeszürke szín az utolsó széria
krasy! subimotor.try.hu
ott találsz NSR-t. Tőle van a Gammám. Korrekt arc
ja igazad van!
A Swift az nem auto gyerekek