Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért nem mentél vele
ááá gyömyörű az a KTM.. nagyon tetszik... bassz és mehettem volna vele, de ne mentem. na mindegy, elég volt az is hogy egyhelyben huzogattam a gázkart és élveztem a hangját
ja sorry... látom a linket
AGYTAGITO!!!!!!!!!!

kellenek a képek!!!! töltsd fel vhova légyszíí.. sajnos nekem nem volt elemem a gépemhez és nem tudtam csinálni képeket..
krasy10: Jópofa gép ez a TZR50. Bár a gumma gondolom itt is elég vékony..
először is nem crazy :D krasy ... és hogy miért?mert Krasnyánszky János a nvem, de ez elég hosszú lenne...így krasy :D jah, köszi mindent amúgy, megnyugtató
ne paráztasáátok már szegény crazy-t!
Akármelyik 125-ösre ülsz fel, szinte mindegyik ugyanazt tudja! Nincs túl nagy különbség köztük, max árban! Persze, ha már úgy adódik, én sem NSR-t vennék, de nincs semmi baj vele! Mentem már NSR125-tel is, meg Frecciával, Mitova...stb, szal nincs semmi baj vele! Főleg, ha első motornak veszed, végképp nem fogod megérezni..... :)
NSR az egy jó motor, a maga módján!

Egyet utálok benne: imádkozz, h ne kelljen szerelni, mert valami undorítóan van felépítve, a hülye olaszok miatt! :)
Talma az Euroringen!
DennyM hiányolta a képeket, én készítettem egy párat!
ja,90-ben már csak afrikában vagy hol gyártották őket :(
nem mentém még sajna vele,de az NS-emmel mentem gyári állapotban.1987-es,de szerintem 83-tól azonos futóművel gyártották,és amikor mentem vele kellemes csalodás ért.bevallom én is féltem tőle,de től élvezet volt vele kanyarodni.Persze,hogy nem új ,mint egy 2005ös Hondáé,de én általában a futóműre panaszkodok egy motornál legutoljára.
Mr2T, azért az RD futőművére nem mondhatod hogy jó. Ha mentél már ilyennel akkor meg biztos hogy te is alátámasztod hogy nagyon rossz!!! Ahoz képest hogy amivel mentem az 89-es volt, (asszem az utolsó gyártott 90-ben volt, de lehet hogy tévedek) ekkor azért már léteztek sokkal jobbak is, ebben azért egyetértünk.....remélem.
130 az pont ideális.
az nsr-en showa telók vannak, de nem túl vastagok...ettől azért csak faszák nem?meg első fék 2 dugós...elég az 125-re?jah, meg 100as első és 130as hátsóval pályánazért lehetne döntögtni?
Úgy szeretem,mikor ilyen Nudli Jancsik azt mondják egy futóműre,hogy egy nagy nulla.De tényleg...általában az ilyen műmájer motorosokat szokta körbemotorozni a Ringen vagy bárhol másutt az MZés mezőny.
most az egyszer elnézem neked,de csak most ez egyszer.
látom nem figyelsz,akkor minek koptatom a billentyűt:
az NSR 125 NEM,ismétlen NEM japán!!!!!
úgy ver oda,mint egy nsr 250 a zxr 250-nek. :)
Egyszer volt szerencsém menni haverom volt 350-es RD-jével, na az sem piskóta ám.2 hengeres 63Le-s állat volt. De a futóműve az maga volt a nulla. 180 körül hajlamos volt a beszitálásra annyira elkönnyült az eleje.
óra szerint, óra szerint :)

hehehe
Bazzeg, ez nagyon állat!!!!!!! Nem mehet gyengén......
Ennek Mr2ütem biztos örül! 2T
Ha akartok látni valamit akkor ezt igazán megnézhetitek:
Suzuki RGV 500

Ez is egy gyilkoló gép!
Ez a gép tudhat valamit!
Biztoegy igazi gyilkos!!
Boccs,de ezt nem tudtam kihagyni!! 500Ccm 12,000 rpm, 113Le 256 Km/o
Az enyém 160-at ment óra szerint. Amúgy nekem a körlámpás volt 92-es, de ebben is ugyanaz a motor van....vagyis fordítva ugyanez van az újabba is.
Amúgy haver Af1 Sport Pro-ja sem ment jobban, sőt sokkal gyengébbnek tűnt. Az enyém nyomatékosabb volt a 150-es henger miatt.
akkor egy rs vagy mito szinte kb 1-2 mp-el menek jobban?végre nsr mennyivel lassabb?