Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

barthaocsi: Mennyiért vetted a fém fékcsövet az Rs-re és milyet?
én szombaton egész nap a revü tartósteszten levő Hyosung GT650S -sel motoroztam. najó nem egész nap, de elég sokat. én is azt mondanám hogy az áráért jó motor! de azért nem vagyok tőle elájulva. ... annyira mint a Superduke-tól :))
pont ezt akartam kérdezni! egyébként az én TZR-emen fém fékcső van GYÁRILAG...és tényleg fasza fékje van ám
És mibe kerültek?
Az RS-nek is nagyonnagyon jó futóműve van. A futőművébe szerettem bele a motornak. Na meg jó fékek vannak rajta. Nekem most lett rátéve fém fékcső és így nagyonnagyon brutálakat lehet fékezni vele, de fémfékcső előtt is nagyon jó volt a fék csak most sokkal határozottabb lett a nyomáspont
Végül is elég jó gépek, az árukhoz képest!
Nem egy gixerek, de nagyon jók/tetszetősek!
Bocs a sport az 250-es!
A véleményem röviden, nagyon jó motor, ennyi pénzért sehol nem kapsz ilyen felszereltségű, jól összerakott megbízható mocit!
Nekem bevált!

Többet információ a GT650R-ről!!
Ennyit erről, mert nem akarok off lenni, bár van a Hyosungnak V2-es 125ccm-es naked és sportmotorja is!


Agytágító! Milyen ez az új tipusú/márkájú Hyosung GT650R motor???
Mi a véleményed rólla?
Itt egy pár Euroringen készült videó a volt Aprilia AF1 Futurámról, 1992-es 154ccm -es Polini:

Aprilia 1

Aprilia 2

Aprilia 3

Aprilia 4
Azt tudom hogy a Mito futomüve nem rossz./volt Mitom / Kb ahoz a teljesitményhez van méretezve, amennyit a Mito tud./nyitottan is/
Minden jó, ami megy és működik!
nsr-nek jó a futóműve?showa teló...de elég véony...majdnem mint a TZR-emen...
Én mint"Nudli Jancsi", azt mondom hogy az RD futoműmüve tényleg nem maga a tökéletesség. Persze szerintem amikor ezeket a motorokat gyártották,akkoriban,nem is foglalkoztak ezzel a dologgal annyira,mint manapság/vajon miért /. Van igazság abban amit mondasz Mr2,/mert tapasztaltam /de tény és valo hogy,egy jo futómüvel ellátott motorra,sokkal nyugodtabban,és magabiztosan veszed a kanyarokat.
Persze, hogy dobna!
Van egy videjóm nsr50-esről! ahogyan 100-atmegy, pedig csak a fúvókákat cserélték ki 110-re meg gondolom ki a folytásokat
csak lestem, amikor a kis 60-as óra körbeforgott látni a videón, hogyan előz meg aszem egy cors-at

hová mehet??

amúgy lehet, hogy megéri a GIANNELLI, de ennyiért még találhatol HASZNÁLTAN esetleg arrow-ot!
olvastam csak hát az csak csak derbi topik lenne...bár minek hát talán egy gianellit beruháznék az is dobna 8-10et rajta?meg nekem végülis 150 elég..nekem a gyorsulás lenne fontosabb...sok geci swiftes köcsögök hogy ne tudjanak alázni...egyébként ha most az 50es TZR-be tennék nagyobb fúvókákat akkor az dobna rajta?
Nem sajna (legalábbis én) de olvasd már el a DERBI-ben amit leírtam
amúgy nem tudtok 125ösökről videót valahol,főként nsr érdekelne
Mértne, hisz motor az is, sőtt az eggyik legjobb moci (a maga módján)
azért ha hondám lesz végül mégis még túrázhatnánk párszor páran...
Ez így van!
DennyM a szakértő!
nem mentem még, de (elnézést a hondásoktól) nem lehet vmi nagy kaland! mindenhol azt hallottam, olvastam, hogy bár japán és vmennyire megbízható ellenben nem vmi vadállat. ugyanazt tudom csak mondani amire eddig is nagyon jól rájöttél már: a legjobb 125-ös motor az az Aprilia RS és a Cagiva Mito Evo. A két olsz gép viszont közel ugyanazt tudja teljesíteni. Csak a Cagiva szebb
Denny nsr 125-tel nem mentél még?csak hogy a Cagivádhoz képest milyen...
jó hát olyan sokat nem, csak ott a parkolóban egy kört :) az meg szinte semmi.. de az a helyzet hogy az a motor a KTM gyár szemefénye, egyetlen egy darab van még csak belőle, kurva drága szóval nekem elég volt ez si :) meg már pakoltuk fel az autóba, mikor lett volna rá lehetőség, aztán inkább hagytam.. megelégedtem a széria Duke-kal is
elöl 100as hátul 130as...nem oylan virsli az..akkora mint egy nsr-en