Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi. pompom fiukat kéne gyüjteni akik drukkolnak akkor, amikor elöször felmegyek pályára ;>
Nekem is csak azután jött meg a kedvem a pályázáshoz miután láttam hogy a többiek milyen vidáman róják a köröket. Tényleg nagyon jó. Bár én jobban szeretem a kanyargós utakat mint az egyeneset, talán ezért élveztem ennyire a dolgot.
érdekes nekem is olyan pályagépem van amit nyugodtan kivihetnék, de valamiert nem érdekel a pályán motorozás...nem tudom, nem érzem magam motiváltnak...lehet az en keszulekemben va na hiba

most igy belegondolva semmi kedvem pályán motorozni...
de mindenkinek drukkolok..andyka te lány vagy igy neked kulonosen..
énis multhéten voltam kint, vasárnap, délben. hazafelé jol meg is áztam, meg a pályán is ázott a motor sokáig. majd egyszer énis felmegyek
RockAndyroll meg mindig qrva jo a baratnod
Én a múlthéten voltam az E.ringen. Először voltam pályán életemben. Iszonyat jó!!!!!! Sokkal jobb mint közúton motorozni. Nem azon kell agyalni hogy vajon kijön-e eléd egy traktor. Csak bebujsz a plexi mögé és húzod neki ahogy belefér. Nagyon tetszik a dolog.
Sajnos úgy néz ki hogy vége a szezonnak de jövőre megyek sokszor az biztos.
Pont ugyan-olyan sisakom van mint ami a piros Hyosung-on van a tied mellett. (remélem jól írtam )
nemmentem fel, több okbol. egy: szakadt az esö és balaton lett az egész ringböl, kettö: mennem kellett haza mert megvolt beszélve hogy megyek, három: nemvolt nálam anyni pénz hogy felmehessek, és negyedik: nemakartam felavatni az uj mocit a soderágyban (az esélye megvan, ha felmegyek) holnap (azaz vasárnap) viszont megyek ki megint euroringre, ha nemfog szakadni (eddig még ugynéz ki hogy ugynézki ) ha midnen igaz v2 kupa lesz, azt muszáj megnézni
Maga a felni formája valoban rendben van, egy bibi van vele: nehezen takarithato (érdes felület). ami konkrétan jobban tetszik a hyosung felnijén mint a daelimén az az, hogy egy fekete fedölappal van letakarva a második féktárcsa helye, a daelimnél ez kicsit érdekesebben néz ki, ami nekem spec. annyira nemtetszik.
a dukeot ne is emlitsd... (hol vagy nagyszerelem? ) ha leérne a lábam rola...
andyka,
látom az E.ringen készült az egyik kép. A pályára is felmentél?
Akkor nagyon gratula, és továbbra se hallgass senkire, aki bármi rosszat szól a motorodról (gondolom mindenki tudja, kiről van szó)! A lényeg, hogy Neked tetsszen a motor, és élvezd amikor a hétköznapokból kiszakadva, végre az utakon lehetsz (jajj, de költői...). A felni nekem is tetszik! Pont az ilyen, háromnál több küllős kerekeket szeretem (pl. Duke, Pegaso strada, CBF, Hyo...).
igen 125ös. és én gyengébbre számitottam, mint amilyen ez volt a legnagyobb csalodás, és ez is pozitiv irányban
hálistennek itt is ittvagy drága Miszterokostojás. már hiányoztál
Szerintem is jól néznek ki ezek a Hyosungok... én annak idején nagyon néztem a 250-est! neked 125-ös van, andyka? ezek viszont teljesen szubjektív dolgok, ugyebár 2 ütem úr...
valoban nincs értelme, cbrrel sincs problémám, egyszerüen jobban tetszik a gt (meg a daelim is, de a daelimnek nincs annyira szép farokidomja mint a hyonak, meg az elsö felni jobban néz ki a hyosungon, ...) mindnekinek más a szép, és mást keres egy motorban.
a négyütemü 125ösök között nincsenek oriási különbségek ha csak a teljesitményt nézzük, ezért annyira nem is érdekelt ez a része. eredetileg kétütemü supermotot akartam 125öst, (az ereje, a sulya, a stilus miatt) azzal össze se lehet öket hasonlitani, és mivel az nemjött össze és nemtámogatták, átáltam (átállitottak) a 4ütemre. szüleim aztmondták, olyan motorom legyen, ami megbizhato és nemhagy ott sehol, tehát ez lett az elsödleges szempont. nemvolt nehéz sok megbizhato motort találni :) igy aztán volt miböl válogatni.
amugyis naked párti vagyok a supermotok mellett (kompatibilisebb velem mint a magas supermotok) igy elmondhatom hogy olyan motorom lett amilyet mindig is szerettem volna.
kipufogo téma: nah igen, ha lenne aki kifizeti én tennék rá... gyönyörü karbon gpr dob várt rám az ezres szerviznél, de nekem pénzem nemvolt rá. igyis nagyon szuper hangja van, de ugy meg képzelem milyen lenne... majd keresek rola képet
jo hangja?minek?annak? vicces gyerek vagy
Lehet,hogy a CBR a legerosebb 4T 125-os,de nyugodtan melle mernek allitani egy eros 2T 50-est.
jezusom,V2-es 125-os??? Ezt nem is tudtam.Az nem is motor...
Akkor mar inkabb CBR! :)
Jó a külsőleg mi néz ki jobban vitának soha nincs értelme(nekem a Dealim jobban tetszik ennyi az egész, ennek nincs jelentősége ) de a CBR a legerősebb 4T-s 125-ös azt bizton kimerem jelenteni.
Kipufogót nem cserélsz rajta? Biztos jó hangja lenne.
10.5 kw nemtulsok, de igy legalább bünözés nélkül bekerülhet a forgalmiba az hogy 10.5 kw.
a nevét nemkell bántani, nagyon is jo én annyira beleszerettem hogy egy nap után kitudtam ugy mondani hogy nemolvasom el elötte (= megtudtam jegyezni) szegény apám meg kb 4-5 nap után tudta csak kimondani és megjegyezni
amugy van ennél viccesebb is. adott egy kiváncsiskodo aki megkérdezi hogy ez milyen márka? mondom neki és visza kérdez hogy micsoda?aztán következö kérdés: kamuhenger-é a második henger. siekrül neki elmagyarázni hogy nem, féloráig még feltesz pár érdekes kérdést, tovább megy. jön a követkeö, ellövi ugyanezt a kamuhengeres poént. amikor odajön hozzám az 5. érdeklödö, és megkérdezi hogy a másik henger az kamuhenger?? akkor az már kicsit vicces de csak azért mert haverok midnig azzal szivatnak hogy ezt kérdegetik. dehát ez vele jár. meg a szokásos megjegyzések hogy 125ös és v2? oylan nincs is... stbstb
énis néztem a daelimet de amikor megtlaáltam a gt125öt mondanom sem kell melyikbe szerettem bele ugy igazán :)
http://www.freeweb.hu/spirro/models/GT250R.htm - ez hirtelen nemtartozik ide de ezt érdemes megnézni... csak azért mutatom mert... szerintem ütösebb mint a cbr125 ha más nem, csak külsöre, de biztos van még pár finomság (a v2-n) kivül benne. hát ha még lesz 125ös változata! (elvileg lesz - és ha lesz ugyanigy fog kinézni gondolom.. a különbség a villában lesz meg a szimpla féktárcsában) de erre persze nem nekem kell tudnom a pontos választ.
érdekesség: beraktam egy ringes képet az infomba, a sárga a 125ös, mellette(m) pedig egy 650es áll. méretben semmi különbség. nah ez tetszik még benne nagyon :)
a másik: sok kérdést hallottam már a mocival kapcsolatban de a legtöbbször ez hangzott el: 400as vagy 600as?:)
motorostalálkozokon is sokan körbeállták mert nemtudták milyen motor ez, és ugytünt eddig szinte mindenkinek tetszett, aki látta
tényleg szép ez a hyosung!
Csak a neve groteszk nekem /tudom h nagy márka ,de akkor sem vok képes röhögés nélkül elolvasni :D/
A másik meg hogy a 10,5KW nem túl sok! De amúgy így egy nagyon jó motornak tűnik!!!
Engem leginkább egy másik dél-kóreai motorra emlékeztet, az pedig a Dealim Roadvin. Az is 4T 125-ös de egyhengeres. Kinézetre nagyon ott van és már egy éve boldog tulajdonosa az egyik haverom egy ilyennek. Eddig nagyon megbízhatóan működik mindenféle probléma nélkül. Ugyan semmi pénzért nem cserélném el a CBR-emet más 125-ösre mert szerintem az a legjobb 4ütemü 125-ös de el kell ismernem nem rossz kis gép a Dealim. 600 ropi egy új darab ára és tényleg igényesen össze van rakva.
Ja, nekem lassan már egy éve megvan a motor és még mindig kitolom a garázsból ha füvetnyírok hogy közben nézegethessem .
szép de még mennyire szép igy egy honap után is féloráig képes vagyok bámulni az ablakon keresztül...
egy fekete: http://bikepics.com/pics/pics/hyosung-comet125-04-bikepics-430241.jpg eredetileg enyém is fekete volt, csak megoldották hogy sárga legyen csak amikor átvettem még fekete volt a sárvédöje (ez a képeken is látszik, ha minden igaz) (azota sárga lett az is) de nembántam meg hogy ragaszkodtam a sárgához. látványos és könnyen megismernek.
5× ekkora lökettérfogat? a gt650 naked ujonnan 1 százassal kerül többe mint az uj honda varadero 125 (csakhogy megint azt hozzam fel viszonyitási alapnak ) a különbség 525 ccm... hm? ha a kis gt beválik, tudom mi lesz a következö...
www.freeweb.hu/spirro/models/GT125.htm - ebből kiderül hogy milyen erös, mennyit megy , de persze lehet fokozni, mint minden mást.
http://hyosungmotors.hu/ - itt meg soksok info, köztük az ára is.
az árához meg annyit: ha használt varadero 125öt kerestem, akkor vagy nem találtam, vagy horribilis összegért kinálgatták, ujonnan meg 1.3 milio... mégis mi lehet a két motor között az a nagy különbség, hogy a varaderot fél milioval drágábban adják? csak az hogy honda? sulyra, teljesitményre, méretre ugyanaz, blokk is majdnem mint két tojás...
Hű, télleg nagyon szép moci! Ez feketében lenne nekem az igazi, meg mondjuk 5x ekkora lökettérfogattal, de attól még nagyon szép, és elsőnek kiváló lehet!
ez a hyoshung milyen rős, mennyit megy és mennyibe kerül?