Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem erről szlól hogy melyi ka legjobb motor.....hanem a hozzáállással van a baj.
Nem védeni akarom Mr2T-t, de ültél már CR500on? És rögtön utána Husa 450esen?
Szerintem nem, mert nem írnál ilyeneket...
A cr úgy megenné reggelire a Husát mint kacsa a nokedlit... A Husa nyomatékos meg minden, de a cr500 az egy elmebeteg motor...
de sjnos van pár ember (gyerek) aki megkapja apucitol anyucitol a morotjat és nem képes felfogni hogy mas is él a földön...csak ő van és a motorja....neki van a legjobb es kesz.

amugy a za 60 zeer km nem is sok:) adjal neki meg 200 ezret:) az mar lesz valami:) de meg az is csak egy kis general talan....:)
Huhh, nehogy azt hidd már, hogy én TT-vel szimpatizálok!!! Dehogy! Egyébként meg az én szar 250-es 4T-m is 15ezret prögö, és van már benne vagy 60ezer km (ha nem több) és lám! Mégis megy!
ez inkabb egy elvi kérdés...hogy mindenki akinek 4 ütemü motorja van van az rögtön szar? mit csinaljakh aaz en "szar" 4 ütemü motorom pörög 15500-at és még valamenniyt hmm? az issazr lehet?

mindenki tudja hogy nem csak vannak olyanok akik nem képesek kicsiny szűk világukból kilépni olykor és beleképzelni magukat mások élethelyzetébe (mr2utem)
Ebben lehet, hogy igazad van, de azért nem olyan szar az a cr500! Sőőőőt!!! Hogy mennyire nem szar példának okáért, aki volt Sirokban a motorostalin, az láthatta, hogy a dagonyagyorsuláson egy CR500 és egy CR250 tudott átmenni (legalábbis amíg én ott voltam).
Nah, megérkezett ide is a keménymag... Szeva TT! Meg kell, hogy mondjam, egyáltalán nem csalódtam benned! Olyan vagy, mint egy kereszteslovag, tovább véded a 2ütem becsületét! De azért közben nem kéne lekaszabolni szegény "pogányokat"...
Más: elképzelhetitek, nekem milyen szépeket mondott, amikor megvettem a 250-es Banditot...
ott van az adatlapodon hogy cr500 az állitólag mentél
akkor utánna ülj át egy 450 es husabergre és utána mond hogy a 4T gyengébb.
mer míg a cr-t felkergeted a powernyitásig 2 ben, addig én már rég az 5 ek teszem a huskyval és nézek hátrafele hogy hol a faszomban vagy?
bazdmeg ennek az mr2 akárkinek itt ugat mindenkinek hogy a honda cbr meg ...
azt milyen motorjai vannak csak honda ez egy nagypofályú köcsög azt kész.
gondolom valami sejk a faterja és nem számít neki hogy 8-9 vagy 2-3 litert eszik a motor.
az a kijelentése meg teljesen nem igaz hogy a 2T nyomatékosabb TE FASZ!!
a 4T azért gyengébb mert minden második főtengelyfordulatra végez munkát.
udelefidegesitettem magam ...na most megnyugszom kiirtam ami kikelett:)

mindenki szeresse a sjanát motorjat és élvezze amotorozast amig teheti és maradjon eletben. ennyi a lenyeg.
RockAndyroll rá se ránts a CBR már már fogalom a motorozásban és ez mindig is név marad, s a honda örökké óraműser pontoságú motorokat gyárt, s a vilag legnagyobb motorgyartoja marad, s ez igy van rendjén. mindig van egy legnagyobb és egy legjobb. mondja ezt egy örök kawasakis, minden motorban van mit szeretni a hondaban a precizitast a pontosságot a hangjat is. az en kawamban csak az erejét:) meg midnen csavarját:) egytől egyig:) szoval ne szivd itt ezen magad. a CBR az CBR ez olyan mitha az autogyartasban azt mondanad hogy "Civic" vagy "golf" amik már a vilag reszeve valtak örökre.
barthaöcsi a szambol vetted ki a szot.

TELJESEN EGYET ÉRTEK
akkor miert kell leirni ilyeneket ha egyet értunk s te ugyanugy voltal olyan élethelyzetben? nem értem. akkor tudhatod milyen nehez elkezdeni. foleg filelrekbol. mindig becsuljuk meg azt ami van. és érezzuk jol magunkat. legalabb motorozhatunk. tudod kainek ninc sszeretne akinek van egy 100 eves az fiatalabbat akar és akinek egy 2 eves az meg ujat akar....
ha ugyanugy melozol akkor tudhatod hogy mindenki maximalisan meg adja a motornak azt mai jar neki....gondoskodas és figyelem egyaratnt s ez mid penzbe kerul. csak kicsit arra probalnak ravezeti hogy nem minden egy darab motor. ez egy közösség is tudod.
en keprek perec leirom hogy te egy nagy nulla vagy és most minden igazi MOTOROS előtt elastad magad és legközeleb bakkor nyiskd ki a szad ha vettel egy motort 3 milakert. hiszen scoro ne otorozzon mr. ket utemke. igaz?

szanalmas.

az 5 ezer forintos motor is motor és mindenkinek jogaban all motorozni.

és a HONDA a vilag legnagyobb motorgyarto cege.

arrol nem ebszélve hogy ha valakinek va negy 125ös CBR-je neki az a szeme fénye, senkinek sincs joga leszolni

mikor nekem 35 eves simsonom volt ugyanugy vigyaztam ra mint most a 636ra.

mr ket utem, jobban tenned ha eladnad a motort vagy apuci adna alad egy autot mert akkor nem tartoznal egy olyan taborba ami nem neked való.

szar alak. pföjj.....
bazzmeg én meg romettal kezdtem.. ugyanúgy melózok azért hogy motorozhassak... ne mártírkodj már...
nem vagyok gazdag gyerek. Viszont inkább csak heti 1szer motorozok, de akkor élvezzem is :)))
és van motorosruhám...
a gyakorlatomat meg senki ne ítélje már meg amíg nem ismer!!! vagy ha igen akkor meg kapja be, mert ez egy csökött paraszt hozzáállás. Én azt hiszem észérvekkel érveltem, normális hangnemben, erre már jöttök azzal h nuku gyakorlat meg izompóló meg faszomtudja..
kurva szánalmas már bocs.
ha te igy gondolkodsz akkor az en KAWASAKI 636osom 10 szintel feljebb van a 125ösödhöz képest. ostoba vagy sajnos. éás akinek kevesebb a pénze neki is joga van motorozni akar egy 12 ezer forint Riga-n mint én aki rigaval kezdte és a zsebbpenzebel gyujtott.
Hát az a baj Mr2Ütem, hogy aki így fogja fel a motorozást mint te, és így beszél motorostársaival az egy bunkó paraszt. Gondolom te nem jársz találkozókra, meg összejövetelekre, mert ha járnál akkor nem ebben a hangnemben szólalnál fel. Tudod nekem 125ös RS-em van, és télleg nem cserélném el a CBR125-re, de ez az én dolgom. Én ugyanugy eldumálok egy chopperessel is mint egy sportmotorossal, mert motorosnak érzem magam, nem pedig olyan embernek, akinek azért van motorja hogy menőzzön a pláza parkolójában a kiscsajoknak.
És van még 1 nagy probléma!!! Az olyanok miatt mint te vagy, azok miatt utálják az emberek a motorosokat, és miattatok általánosítnaka az emberek.... és ebbe nem gondoltok bele
aki csoro ne motorozzon Andriska.
tapasztalatunk mar reg van,tobb,mint neked valaha lesz...
az alap meg csak annyi,hogy a 4T szarabb,mint a 2T. szerintem felesleges tovabb vitazni. :) Amig a 2T majdnem 2szer annyi LE-t es NM-t ad le,addig a szememben mindig is az fogja jelenteni a motort. A tobbi csak 2 kereku auto.
tevedsz,mert a honda pont a 2T 125-osoknek akart konkurenciat teremteni,hiszen megszuntette az NSR-t.Csak a CBR jo par szintettel lejebb van,mint az NSR. :)
"A nyitottal pedig vadállat lett a hangja ezt aláírom én is" szanalmas,mast nem tudok modani.Simsonra rarakok egy rezoncsovet es ketszer olyan jobb es eros hangja lesz.

"Nem tudom miért kell rögtön a végsebességre és a gyorsulásra rámenni legelőször amikor egy motorról beszélünk, szerintem ez az ami a legkevésbé számít."
Eppen, hogy ez szamit a MOTORNAL. :) persze,ha kozlekedesi eszkoznek veszed azt csinalsz amit akarsz...
Persze,hogy jok a fekjei! :) Hiszen 100 fole nem nagyon megy a gep!

Tudod mikor megy ez 144-et? Amikor en megszeretem a 4T motorokat.

Persze,hogy nem erne meg neked a 7 literes fogyasztas,mert nem ertesz a motorokhoz.Igenytelen vagy es orulsz,hogy valami van a segged alatt.

Es hogy miert volt az egyik legkeresettebb model?Mert magyarorszagon sok hozzad hasonlo csoro, igenytelen es tudatlan motoros van.
Bar ez inkabb szomoru...
persze,hogy mondtam,csak neked sosem jutott el a mandulameretu agyacskadig.