Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rocky: Mit foglalkozol a "sokat tapasztal nagytudásuakkal" ?
Szarjad már le nagy ívbe hogy mit mond a motorodról... Ha neked tetszik és szereted meg motorozhatónak tartod akkor ne érdekeljen az hogy mit írnak azok akik az SBK-magazinból tanúlják a motorozást.... gyakorlat meg nuku...
Ezek azok a motorosok akik izompóloban motoroznak meg napszemcsiben aztán néz ha lekarcólja a kis buksiát..... Ja bocs itt van pénz még lehet hogy van ruhája is...
Nem tudtam hogy az adrenalin sebességfüggő. Végülis igazad van, 120-szal bevenni egy kanyart tényleg a gyökereknek való és nekem se pörög fel közben a szívverésem, igazad van, 160-nal csapatni az autópályán aaaaz igen az már valami. Te ezt a baromságot komolyan gondoltad???? Ja és kitörölheted a seggedet az életformáddal ha nincs rá pénzed. Te biztos nagyon gazdag gyerek vagy, irigyellek, én is szeretnék ilyen "pénz nem számít" alapon élni.
A KertAce egy 929-es FireBlade-del jött mögöttem, annak az órája 135-nél talán még nem csal annyit de lehet hogy tévedek.
Azt értsd meg hogy TUDOM hogy erősebbek a 2T-és motorok de ettől függetlenül nagyon király motor a kis CBR és idegesít hogy alap vagy bármilyen tapasztalat nélkül valaki mindig elkezdi fikázni.
Tyt elégg lett volna az egészből csak ennyit írnod :
"A CBR egy nagyon jó motor azoknak akik először ülnek motoron, az ára is jó, tény hogy keveset fogyaszt, meg nem eszi az olajat, stb stb...
szóval szerintem az egészet el lehet azzal intézni hogy a CBR egy új kategóriát teremtett, használhatósága nagy, sok előnye van, de kb. 2szinttel lejjebb van mint egy 125 2t gyorsulási..."

ezzel mind egyet értek!!!!!!
Senki sem vitatja hogy a cbr125 sport-túra motor mérföldekkel levan maradva a 2T-s gyorsaságitól. De könyörgöm két külön kategória!
Alkatrész, feeling, kinézet, fék, futómű bla-bla... igen nem csúcs egyik sem a gyorsaságikhoz képest, de ahogy mondtad meglátszik az árán is. Feleannyiba kerül mint egy mito vagy egy rs125. Feleannyi!!

És mégegyszer mondom ne hasonlítgassátok a 2T-s gyorsaságikhoz! A hondának nem az volt a célja, hogy nekik teremtsen konkurenciát. Ez az összevetés, amit itt néhányan csinálnak köbö olyan mintha egy Suzuki GSX 600F-et hasonlítanánk a Yamaha R6-oshoz. Van értelme? Nincs

na amúgy mindenkinek nagyon élvezetes motorozást!!!!!
akkor már légyszi nekem is küld el PLEASE

ya és én minden motort szeretek, főleg mióta az enyém telótöréssel szenved?

kishapsi@vipmail.hu
Rocky nekem is elküldhetnéd a videót.... köszi

Ja és én szeretem a CBR125-öt


propuls@freemail.hu
tesókám...

z y...
Üdv FULL GAS hawerok, és külön kösyönet Kamikaze haweromnak!!! amúgz én is most néytem még nzáron a Balcsin egz mitot, és jövő nzáron TUTI hogz azt veszek mert kegytlen!!!!!

Addig is páá mindenkinek!!!!
ÜDV:MaysteRR
Rocky, nem ért ide a film............

tomi81@vnet.hu
A hozzászólás második felével mélyen egyetértek!
Nos.
az on-board videó jöhet a tyt@vnet.hu címre és meglátjuk!
Ez az "én órám szerint is ment annyit" ez az én szememben egy nagy semmi... most mondjam azt hogy az apriliám órája 170nél 230at mutat? ezexerint hééé 230at megy a gépem :D
Láttam már közelről cbr125öt, ültem is rajta, ill. jól átmazsoláztam magam az alkatrészeken. Tény hogy nem vezettem de valahogy nem is vitt rá a lélek :)
Virsligumik: persze persze motogp, mindenki tudja hogy ott keskenyebb gumik vannak... de szerintem ne hasonlítsuk már a 2 dolgot..
A futómű ránézésre ócsó, gs500 kispórolt benyomását kelti :) fiaim, hány mm is a belsőcsöve a cbr első telójának? ROPI... ezzel le is zárhatjuk :) és még csak nem is upside down. :P
hát a fék... hehe :)) ezzel most nem vitáznék, aki konyít is vmit a témához tudja miről beszélek...

A CBR egy nagyon jó motor azoknak akik először ülnek motoron, az ára is jó, tény hogy keveset fogyaszt, meg nem eszi az olajat, stb stb...
Viszont aki spórol a benzinen meg az olajon az ne motorozzon... Pénzes hobby /inkább életforma/ ez, és ezzel mindenkinek számolnia kell aki motorra ül!

... DE SOHA de SOHA a büdös életbe nem fogja visszaadni azt az érzést ill adrenalint amit egy RS, Mito, AF1, stb... Márpedig én nem azért motorozok hogy eljussak A-ból B-be hanem az élmény miatt...

szóval szerintem az egészet el lehet azzal intézni hogy a CBR egy új kategóriát teremtett, használhatósága nagy, sok előnye van, de kb. 2szinttel lejjebb van mint egy 125 2t gyorsulási...

mind kinézetre, mint alkatrészekre, mint feelingre, és -természetesen- ez az árán is meglátszik.

ennyi.
Ja és Rocky, nekem is elküldenéd a filmet.....köszi
Hali, én igazat adok mindkét tábornak, a 2T erősebb, jobban megy stb.. ,de a 4T hoszabb életű, keveset eszik ,és kezelhetőbb!!!!!!!

Ja és a végsebességről annyit hogy ment már előttem a Rocky 135-el is az én órám szerint, és az még a gyári dobbal volt.

A nyitottal pedig vadállat lett a hangja ezt aláírom én is......

Nem tudom miért kell rögtön a végsebességre és a gyorsulásra rámenni legelőször amikor egy motorról beszélünk, szerintem ez az ami a legkevésbé számít.

Na mindegy nem akartam ennyit írni, de feleslegesnek látom etz a 2T 4T háborút......
Az tény hogy gyengébb mint egy 2T-és motor és vékonyabb mint egy RS vagy Mito (az NSR-nél nem) de ez még nem ok arra hogy minden alap nélkül valaki elkezdje köpködni. Bármilyen tesztet olvashatsz róla mindig csak a kevesebb lóerőt hozzák fel negatívumként. A féket és a vázat mindig nagyon dícsérik és a futóművel sincs soha senkinek baja (tény hogy nem állítható de ez a motor árából következik, ettől függetlenül nagyon jól teszi a dolgát a jó kis magyar utakon). Nagyon megbízható és a 4T-nek van jópár előnye ami szerintem megér -20km/h végsebességet. Gyári állapotban 135 körül van a vége, az enyémnek a kipuffal eddig 144 volt a max és ez nekem már full megfelel. 2,5-3 litert fogyaszt ami nem elhanyagolható ha figyelembe vesszük hogy nem kell hozzá plusz olaj és azt hogy már most 300Ft a benzin literje.
Nekem nem érne meg 7-8 literes fogyasztást hogy akár 160-as fénysebességgel is tudjak száguldozni.
Nem véletlen hogy tavaly az egyik legkeresettebb Honda model volt Magyarországon és gondolom ez idén se lesz másként. Szóval, Viva La CBR!
A 2T motorok általában a DUPLA akkora méretű 4T motorokkal egyen teljesítményűek, érthető módon, mivel kétszer annyi gyújtás van bennük mint a 4T-ben!
Nézd meg a motoGP-t! Ott amíg volt 2T gép az 500ccm-volt, míg a 4T-k 1000ccm-esek.
Egyébiránt nem illik összetéveszteni a stílust meg a fazont a szezonnal! :)

A CBR 125 kezdőmotornak szerintem is megfelel, és ebben a tekintetben egy jó kis motor a városba szaladgáláshoz.
ja, acbr 125 témához annyit hogy nézzétek meg az árát!!!

639 000 !!!!

annyiért manapság egy 50-es kétütemű robogót kapsz!! tuták volna jobbra csinálni csak akkor az ára nem ennyi hanem millió fölött lenne lazán.
de van mégeny király!!!

a derbi gpr 125!!!!!


na erre szoljatok valamit!!

hali!

tudjátok mi a legjobbb 125 ös????

derbi senda 125 sm 4T!!!!

a király!!!

i
Egy biztos! Ennek a CBR125 témának sose leszvége. Van aki szereti,van aki nem. De nem véletlenül olyan népszerű ez a motor,és mondom mindezt úgy,hogy én is azok közé tartozom akinek nem a szíve csücske ez a gép.
Mr2ütem! Mondtál már valaha az életben vmi építő jellegűt? Mert erre a fikázásra nem sok mindenki kiváncsi.
"Az a motor tökéletes arra, amire kitalálták."

Persze,kivaloan foglalja a helyet es fogja a port a garazsban.
"És ezt a sok faszságot honnan szoptad, hogy hulladék ez meg az?????"

csak ra kell nezni,meg a vak is latja :)
160 km/h egy szar fos 15 LE-s 125 kilos 4T motorbol?

Ti tenyleg ennyire hulyek vagytok,vagy csak direkt oltjatok a nepet?
Rockeandyroll erzj@freemail.hu
Szivesen megnézném azt a kis videot

És CBR JÓ KIS MOTOR MÉ KELL LESZAROZNI?

vagy er007007@hotmail.com MSN

köszi pápá
Azt én is megnézném ha a kis honda 8mp alatt lenne 100on, de azért megkell védenem!

Nem bizalomgerjesztőek a virsli gumik? Nem a te bizalmad miatt raktak rá ilyet, mellesleg a 125-ös versenymotorokon sincs nagy gumi ha jól tudom. Jól lehet azokkal a papucsokal kanyarogni városban! A CBR-t nem pályára találták ki, ne akarjatok pályás tulajdonságokat keresni rajta. Én sport-túrának mondanám, ennek megfelelően nem kirobbanó a teljesítménye sem. Szerintem városba és annak környékére szántáki azt a motort, amivel a fiatal motorosok könnyen megtudnak tanulni motorozni és megtudják szokni a forgalmat. Ismétlem, nem pálya motor! Szerintem városba meg megfelelőek a fékek, és a futómű is. Az üléspozíció is finoman sportos, a városi "meg-meg állok" történethez pont kényelmes. Az is tény, hogy elég vékonyka a motor, de ettől a tapasztalatlanabb kezdő motorosnak (és nekik találták ki szerintem) olyan érzése lesz, hogy könnyebben elfér esetleg az autók között is. A hangról meg annyit, hogy 4t és 125! Mit várjunk? Akinek nem felel meg, az rárak egy dobot, mint RockAndyRoll és máris komolyabb lesz az egész. Én hallottam és bár hallani hogy kismotor, de azért tényleg egy V2-esre hajaz. A 4T-s 125-ös blokk vicc? Hát nemtudom. Nem erős, sőt gyenge, de nem büdös, nem zabálja az olajat és nagyon jól fogyaszt!! Városba szerintem tökéletes!!!! Ja és mégegy érv, hogy kezdő fiatal motorosoknak miért jó az a gép. Iszonyat könnyű vezetni! Könyebb mint pölö az én 2T-s mito-mat.

Amúgy Tyt igazad van, tényleg mindenki tidja, hogy a cbr125 közelébe se ér egy 2T-s sportmocinak. De biztos vagyok benne, hogy a honda célja nem is az volt, hogy utolérje őket, mellesleg egy sport-túra motort ne hasonlíts sportmotorhoz!!

Amúgy mentél már a CBR-rel?? Mert ha nem akkor nem értem miért fikázod. Az a motor tökéletes arra, amire kitalálták.

Na csak ennyit akartam :) ... de bármi legyen is, éjen a CAGIVA
Bazzz a gyár soha nem ad meg végsebességet Adj egy e-mail címet és küldök egy kis on-board videót! OK?
Igen, azzal mindenki tisztában van hogy a 2T-és motorok erősebbek az azonos ccm-es 4T motoroknál és ezért nem is szokták összehasonlítani a kettőt.
És ezt a sok faszságot honnan szoptad, hogy hulladék ez meg az?????
Gondolom még az életben nem láttál CBR125-öst és úgy osztod meg velünk tudásod legjavát.