Lehet hogy elméletben így van de gyakorlatban nem érdekli a kereskedést(Honda) a kipufogó stb. cseréje. Egyedül azt nem szeretik ha az elektronikába nyúl bele valaki. Ezt onnan tudom mert megkérdeztem tőlük .
Az ami az enyémen van (vLado) az 70 ropi. Teljesítményben érezhető a különbség. Végsebességről még nem tudok nyilatkozni mert két napja van fent a motoron és még nem volt alkalmam odalépni neki de a 100-at határozottan könnyebben éri el. Nekem az eddigi Vmax (gyári csővel) 138 volt, kiváncsi vagyok mi lesz most a vége .
A hangjától seggre ülsz nagyon brutóóól és látványra is nagyon ott van.
Az árból meg szerintem lehet alkudni bár ezt nem tudom biztosan (az én ügyem elég spéci volt). Ha érdekel a hangja akkor találkozhatunk valamikor. Ja viszont a CBR klubba azonnal tessék belépni!!!!!!!
Hello Rock!
Nekem is van egy cbr 125 - ös motorom, az lenne a kérdésem, hogy hol és mennyibe került a sportkipufogó? Ez befolyásolja -e a garanciát? , változott-e a teljasítménye? A tiédnek mennyi a végsebessége?
Válaszod előre is köszönöm!
Ha a mély hang az amire beindulsz akkor a CBR a Te motorod(4T ). Én is a hangra mentem és ezért vettem meg. Ha Budapest-környéki vagy akkor meg is hallgathatod ha gondolod. Mondjuk az enyémen már egy full nyitott versenycső van és ezért nagyon brutál a hangja .
szerintem meg karácsony :D
jó motorozást mindenkinek, én is már nagyon szeretnék venni valami frankót...
főleg gyorsaságit, vagy felőlem naked v sf is lehetne, csak mehessek vele az utakon, és jó hangja legyen !!! (ne olyan mint a régi simsonomnak ) szerintetek egy 125-ös nek van már mélyebb hangja? vagy inkább 250-esre gyűjtsek akkor?
/aki gondolja az legyen szíves írni : geeteq@vipmail.hu köszi/
sziasztok!láttam egy hirdetést ahol egy aprilia Af1 chesterfeld van 140.000 ft-ért !!!!
de hiányzik rola a visszapillanto a kipufogo meg az index.szerintetek mennyiért lehet rá beszerezni ezeket a cuccokat??mennyi lenne igy összesen a motor?
A témához csak annyit én is 50-es papírral hajtom a gépet(Honda CRM125 ) csak annyit megyek közúton ameddig el nem jutok az első földútig szal úgy 95%-ban terepen használom. Én is teljes védőfelszerelésben motorozok. Múltkor is megyek jön szembe velem a fakabát hátranézek már fordul is meg Pedig én nem vagyok az aki mindenhol nyélen megy, előzget, autósokat szivat mégis én baszom az agyát. A henger méretéről meg annyit: ezelőtt kawasaki kmx125-ösöm volt persze smkp. papírral svájcból lett behozva. A motorszám helyére ragasztottunk egy ugyanolyan lapot csak a 125-ös szám helyett 50 volt benne. A történet a következő: a rendőr megállított nézelődött a baj az volt hogy a villa nyaknál lévő cimkét nem vettem le azon meg rajta volt az igazi motorszám és az alváz szám is végül is arra jutott hogy ez egy 125-ös vázba épített 50-es motor de azé tovább nézegette a hengert. A szemét kiverte a felirat:0.124l de nem vette észre úgyhogy csak annyit nem számolgatnak ezek semmit(nem is tudnak) és még vakok is hozzáteszem a kmx-nek elég méretes hengere van. A mostani crm elég nagy szal erről lerí hogy nem 50-es de ezzel már nem fogok megállni ilyen egyszerű. Haverjaimnak sincs rendszámuk, pedig van akinek van de otthon a falon jobban mutat . Ja néhányan itt úgy beszélnek mintha életükben nem szegtek volna meg semmilyen szabályt. Ezel nem szabály szegésre akarok buzdítani!!!Mindenki motorozzon olyan géppel amit jónak lát.
egyetértek veled!
de hozzá kell tennem hogy az én esetemben még az is dob egy lapáttal hogy motorszerelőnek tanulok tehát nem hogy műszakin de kpm vizsgán is átmenne olyan állapotban van, alkatrész csak minőségit rakok bele, ez nem romett hogy elmegy még a traktoralkatrésszel is.
Ja még annyit hogy nem is azokkal van gond aki megvesz egy motrot lehet az sport gép vagy krosz vagy bármi és csak a pályán használja!
Azzal van a gond ha ilyenekkel a városba beszabadulnak.
pl egy 125 ösre kell müszaki vizsga amin a fékeket is ellenörzik na pl ha ez történetesen ötvenes akkor nem kell rá müszaki vizsga és szarik az illetö a fékre mert ez még megfogja mondván.
És itt a baj mert nem fogja meg söt a tárcsa is vékony és fékezés közben eltörik és fokozodik a baj....
A lényeg hogy Egy kis faluról volt szó! (Abda)
Kinyitottam az istálló ajtaját kitoltam a mocit a rétre (jó volt amikor keréken mentem (kb30métere van a rét) És a réten motoroztam kb 30 hektár sik füves terepen ahol max 30 tehén legelt ha éppen a rétre és nem máshová terelték öket. És ott mentem körbe körbe.
Talán enyhiti a bünöm hogy ember a környékemen sem volt.
yó persze andynak is igaza van meg neked is gyorsaságiban meg a többi stilusban én se vennék rendszám nélkül.de én egy versenyendurorol beszélek amivel 95%ban erdőben kroszpályán megyek nem közuton, akkor meg mért ne vehetnék nagyobbat mint jogsim van nem?
sehova nem járok vele még melozni is biciklivel járok pedig el tudnám tenni a motort de az napi 7-8 km azfalton azt meg nem akarom mert 1 a baleset 2 zabálja a kroszgumit.
de döntse el mindenki hogy mit meddig mer beválalni
Sztem meg Andynak nagyon is igaza van.Lehet,hogy te odafigyelsz az úton,de ha rád nem figyelnek, megtörténik a baj, rendőrt kell hívni és ha kicsit nem oké a motor vagy a jogsi lehet,hogy hiába van biztosításod a biztosító azt mondja,hogy minek fizessen neked amikor nincs is papírod a motorra vagy nem is akkora amekkora valójában.A másik pedig, hogy még a rendőr is megbüntet.
itt az igazi válasz!! gyerekek mért vennék 500 ezeré egy 250 es hondat amire van jogsim ha vehetek ugyanenyiért egy 610 es huskyt is
jó hogy a nagyobat veszem azt a rendőrt meg leszarom.
Hali
Van egy Honda NSR 125-ösöm.
nem tudjátok mitől lehet az hogy mostanában 1-2 sebességben nehezen pörög fel a motor és néha nehezen akar beindulni szal ez mitől lehet??
köszi
Úgy látom kirobbantottam a vitát.Andykának megjegyezném,hogy v.szinüleg idősebb vagyok nála,nem pedig 14+1 nap.Volt már több mocim is,mindegyik 50-es,de tuningolt.Az jobb?Egyébként 50-est akatam venni(nsr) de ha vehetek ennyiért nagyobbat miért ne tenném? Még egy kérdés...ti sosem szegtétek meg semmivel a törvényt??????
Szép lenne ha gyárnak kellene szervizelni a gépeket.