Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK, mondjuk a Flórián áruház parkolójánál.
Fél 3-kor jó neked?
Rocky!
MIkor tudunk találkozni???? Nekem olyan 1-2ig sulim van, aztán megyek arra felé. Ugyan ott ahol a múltkor voltunk az jó???? Vagy inkább vhol a budai oldalon?
Néhány napja egy Honda XR(ha jól tudom a nevét) 125-ös üldözőbe vett és nagyon tapadt rám 100km/h környékén. Aztán meguntam hogy a kanyarokban próbálgatott beszúrni és otthagytam a francba, szórakozzon az anyjával!
Szal szerintem is olyan 100 körül lehet vele menni.
hát szerintem olyan 100 km/h az utazója ezeknek maximum!
de olyan 80 környékén vannak igazán elemükben

de ha rosszul mondtam volna, akkor ne kövezzetek meg
Sziasztok "szöcskék"!
Egy kérdésem lenne: ismertek-e valakit, aki (4ütemű) endurók végsebességnöveléséhez ért, átalakításokat, kisebb tuningot vállal? 125-öshöz kellene más lánckerék (elöl-hátul), sportlégszűrő, katalizátor eltávolítás, stb. Hm?
Jelenleg épp motorváltáson gondolkodom, őskövület Suzuki 650-esem (1982-es Katana) helyett szeretnék egy kis fogyasztású, strapabíró futóművű endurót, gondoltam a Yamaha XT125X-re, Honda hasonló 125-ös 4ütemű modelljére, valamint a pontosan feleannyiba kerülő csodálatos Keeway 200-asra is ;-) ! utcán használnám, tré aszfalton, stb., kérdésem: lehet ezekkel a kicsikkel közepes távú (pl.Balcsira) túrákat abszolválni, vagy felejtsem el? Egyenletes nagy tempót hogy bírják egyáltalán? Km/h-ban mit lehet kihozni egy 125ösből? Köszönet minden infóért: üdv Gazsi
Poén.

Megvettem a francia szervízkönyvét az Aprilia AF-1 Sport Pro / Futura -nak (10.000Ft-ért)
A fogalmimban 23KW volt.. Azeredetvizsgáztatónál viszont megmutattuk a francia nyelven írt könyvet ahol az AF-1 Futura / Sport PRO mellé !!! 8 KW !!! volt írva..
Ezért átírták nekem a fogalmiban 8 KW-ra..

És a csattanó.. Franciául az volt odaírva..:: EZEK AZ ADATOK AZ 50 KÖBCENTIS MOTORVÁLTOZAT GYÁRI TELJESÍTMÉNYE ... szééép mondtam magamban.. Azóta papírformán nekem van a leggyengébb Futurám. :D :D :D
ROCKY!!!!!!!!
Pénteken nem tudnál felugrani pestre? Délután valamikor! Nekem is kell mennem Óbudára és akkor elvinném ACE matricáját!
áhh.. én hallottam még egy olyat is, hogy elmegyek valami szalonba, kérek igazolást a motor teljesitményéröl ami természetesen 11kw max, és akkor azzal elmegyek az eredetvizsgálohoz és ott átirják.. de lehet hogy ez se stimmel. nemtudom :(
Hellosztok!!! andyka: én azt hallottam az oktatómtól hogy meg lehet oldani hogy a forgalmiba kevesebb kw legyen, mondjuk valahogy elhagyod a forgalmit, úgy hogy ne vigye utánnad senki:) és akkor lehet új forgalmit kérni, és akkor megkéred ott a helyi illetékest hogy a forgalmiba xy kw legyen. az egyik ismerősömnek a 250-es bandit 10,5 kw......
mérten csinálsz egy dobot, az olyan lesz amilyet te akarsz!!
én eddig mindig azt csináltam és a hangját is tudod variálni , na meg a kinézetét ami nem elhanyagolható tényező.
Sziasztok!
Kéne nekem akármilyen hátsó végdob 125ös motorrol ...az a lényeg,hogy ne legyen folytása...a felfogatás meg ezek nemlényeg mert azt megoldom!
Akinek van elfekvobe valami folös az irjon .......főleg ha nem kér érte horibilis összeget akkor kell!
Vagy ha adományoz az mégjobb :D
Honda CRM 125 re kéne!
sziasztok.
a1 jogsimhoz keresek valami 125ös gépet, ki is néztem magamnak egyet, csak az a bibi vele, hogy a forgalmiban nem 11kw van, hanem kicsit több. felénk nagyon szeretik a rendörök a motorosokat, szoval ki se mernék menni vele ugy, hogy nem fér bele az a1el vezethetö motorok kategoriájába, föleg hogy nem enduroban gondolkozok. a kérdés: valahogy át lehet-e iratni azt a kw-ot 11re, és ha igen akkor ezért mennyit kérnének, hogy müködne. ez lenne a legjobb megoldás, mert igy a forgalmi rendben lenne. smként nemhasználnám a világértse.

és ha fojtással elvinném kpm vizsgára? ott adnak igazolást? azt elrakhatom és hordhatom magammal, és a forgalmiban meg maradhat a több kw?
és ha a rendör megállit? kezébe nyomom a forgalmit és a papirt együt, és elmesélem neki hogy ez levan fojtva és ezt bizonyitja a kpmtöl kapott papir? mert fojtás nélkül vettem a motort, stb és utolag lett lefojtva, blablabla... egy rendör ismerösnek az volt a véleménye erröl hogy ez igy müködik ha tudom igazolni, és akkor nem tudnak mit csinálni vele. de ez csak egynek a véleménye. ha ez valoban elfogadhato akkor ez is egy megoldás, de az a legtisztább ha a forgalmiban van 11kw...
minél olcsóbb annál jobb.szerintem olyan 250.000-300.000huf
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem... Kinézter egy rs extrema 125 öst. Aprilia raceing kipufogórendszerrel, karbon dobbal. 94 es. Most volt felújítva. Az gondolkoztatott el, h a hirdetés már két hónapja fent van és nem vitte el senki. Lehet, h ez csak azért van mert nem 50 esek a papírjai? Szerintetek mennyit ér egy ilyen gép? Előre is köszönöm a segítséget!
hát azért nem csak úgy van, hogy olyat írsz rá amilyet, csak akarsz...

mert az itthoni forgalombahelyezéshez, szükséges a kinti forgalmienegdély is....
és azt kell beírni az ithtoniba, mint ami a kintiben szerepel...
Az én motorom a forgalmi szerint 5 évvel fiatalabb a ténylegesnél. Az előző tulaj szerintem tényleg el is hitte, hogy olyan évjáratú. Ha motort hozol be külföldről, akkor kb olyan évjáratot írsz a papírra, amit akarsz, úgysem tudják ellenőrizni. Ezt a trükköt sok importőr alkalmazza is, úgyhogy ne azt hidd el ami le van írva, hanem pl. alvázszám alapján próbálj utánanézni.

A haverod nem fizetett 2001-es árat a motorért, úgyhogy szerintem nem verték át.

Kereklámpás mito (1991-94) ára kb. 200-300eft rendszámmal. Papír nélkül, 50esként kevesebb. Én 140eft-ért láttam decemberben 1et rendszám nélkül (télen minden motor olcsóbb).
Köszi Agytágító!

Mielőtt legurulok az EURO-ringre írok majd ide a fórumba. És esetleg kergetőzhetnénk 1-et.Nekem van 2 gyári oldalidomom amit cserélek ilyenkor.. lámpákat indexeket , tükröket én is leszedem.. Sport gyújtás van a motorban .. strobival állított gyújtással 2 századra illesztett dugóval kikeményített Aprilia RS 2000-es első telópárral.
A többi széria. Gumit pedig általában Metzeler-t használok ez is épp a pénztárcámtól függ mire van lóvé viszont Mivel utcára is használom ezért általában csak sport gumim van. Nem slick ... pedig legutóbb volt 1 vágott slick Dunlop-om.. de nagyon nem volt jó vele közúton ,.. minden sz*rt összeszedett és erősen csúszott
idejében ellopták, és mielőbb szabadulni akartak:)
hát igen, vagy az árat nem merte bevallani, hogy mennyiért vette... Lehetséges hogy annyiért vette, de aki eladta az hülye volt!!! Én láttam egy 2002-es Apriliát 125-öst 90000e-ért!!!!!!!!!! Egyből felhívtam, tényleg annyi volt az ára az évjárata is de mire én hívtam addigra már rég elkelt!!!
pl:2001 ben hozták be magyarországra és helyezték forgalomba
és a forgalomba helyezés évét nézted nem a gyártási évet
vagy elirták aq forgalmit
de nézd meg a váz+motorszámot és az erálul mindent
az képtelenség hogy 2001 es legyen
mert 94-5 től már a macska lámpást gyártották
tudom én is a sima kereklámpásra gondolok!! egyik ismerösöm most vett 2001-eset 230.000ft-ért!szerintetek ez h lehet mikor a mikor 2001-ben ár a ducatilámpás volt.de én megnéztem a papirjait és télleg az van rajta h 2001.várom a hozzáfűznivalokat!!szerintetek átverték őt?
Hellosztok!!!
Renátó: Szerinetem nem lehet venni annyiért, én mér keresgéltem eleget de 200-on alul sehol sem láttam!!! Ugyan lehet hogy tudsz venni, de esetleg csak bontásra, és gondolom te nem ilyet akarsz venni!? 250-300 körül van! De ez állapottól függ! Te most amugy melyokre gondolsz? a kereklámpásra vagy a ducati lámpásra, mert én a kereklámpásról beszélek! De ha EVO 2 est akarsz venni akkor az előbb említett(én) árra számolj rá 200at!
egy másik topicban az emberek azt mondták h szerintük lehet mmár 150.000 ft körül kapni Cagiva mito 125-öt.szerintetek ez igaz?és ha valakinek lenne akár az szoljon kösz
Az Euroring Örkényben van, Lajosmizse és Dabas között, Egertől 140 km-re!
Euroring lapja
Elöl 95/70 hátul 115/70-es verseny Dunlop slick gumik vannak a gépen.
Első gumi,hátsó gumi!
Gyári a hajtókar+ a főtengely is, csak a csapágyak külön erre a célra ajánlott SKF csapágyak!A karbi a gyári 34-es Dellorto.A hátsó lengéscsillapítom van még megerősítve és megcsinálva, hogy állítható legyen és fix merevlábtartók vannak rajta, mert a gyári teljesen elkopott!
Ki van iktatva a különolajzás, nincs rajta index, tükör, lámpák, hátsó sárvédő,sztender, önindító!Szóval igazi pályagépnek van megcsinálva, de egyébként rendszámos forgalmis, csak közúton nem használom!
A Hringen nem voltam a Futurával és nem is megyek, mert nem szeretem, amikor elsuhannak mellettem a célegyenesben, oda (már ha eljutok néha), akkor a 600-as gixxeremet viszem! Szóval nem tudom milyen időt lehet menni egy ilyen géppel a Hringen.Az Euroringben az a jó, hogy aránylag szűk pálya , éles kanyarokkal, amin lehet aprítani a nagyobb gépeket a kis "vacak fűnyíróval" is!