lehet hogy valaki nagyon májer gyereknek tartja magát, ha rendszám nélkül hajtja a 125ösét. biztos jo is, föleg ha 14év plusz egy nap áll a háta mögött, és még az is előfordulhat hogy akkora szerencséje van, hogy egy honapig, amég nem amortizálja le a gépét nem is köt bele a rendör. - egy kiragadott példa, mert az ilyen persze hogy nemhuzza sokáig, vagy matrica lesz egy auton, vagy tapéta a franko városi kanyar mellett állo ház falán, esetleg a gépe lesz papirhajo.
senkinek nem tünt fel hogy a rendörök teljesen rá vannak állva erre a 125 témára? vagy továbbra is én élek más világban és csak itt szivatnak minden kétkereküt? enyhe tulzással itt már a babettára is ráfogják hogy 125ös, hátmég a motorformáju zümmögökre...
épp azon agyaltam, milyen jol is jár az aki 125össel (smkp """papirokkal"""") smkp jogsival jol elcsap egy biciklist, aki nyakát töri meg még mellé kezét lábát, és mentö kell meg rendör, miegyéb... biztos megkérdöjeleznék hogy kedves illetönek a motorja valoban 50es-é, és ha kiderülne hogy neméppen akkora, akkor elég nagyot szivna vele szupermen. mert nem elég hogy jogositvány nélkül vezetett, de még rendszám se volt a motorján, amit persze nemcsak ugy elhagyott, hanem szándékosan nemvolt rajta, plusz még totálkárra tölt egy biciklist meg még egy cangát is mellé... és még gyorshajtott is, ami igen valoszinü, ritkán látni 40el közlekedö "smkp"-t... vajon mit kapna ezért az emberke? elismerem, jo buli nagyobb motorral közlekedni, mint amilyennel lehetne. de azt minek buzditani, aki nem alkalmas arra hogy nagyobbat vezessen? és az olyan mért erölteti a témát aki nem tud vezetni? és az akinek nincs felelösségérzete? sorolhatnám...
lehet hogy nönemü vagyok és lehet hogy senkit nem érdekel a véleményem, de nekem eszembe se jutna rendszám nélkül közlekedni, vagy jogsi nélkül. majdnem ugyan az. igazán nem vagyok parás, és azt is tudom hogy szándékosan nemcsapkodok el senkit és poénbol még az autokba se állok bele, de azt tudom hogy nem csak rajtam mulik. öngyilkosjelölt gyalogosok, lámpanélküli biciklisek, alkoholista autosok, vagy szimplán vakok... szerintem ritka nagyot lehet vele szivni, és mellette természetesen élvezni is azt, hogy mégis egy számmal nagyobb a ménes... de nekem ennyit nem ér meg az egész. és ez nem jelenti azt hogy egyet kell velem érteni, egyéni vélemény volt.
hát a taaxis amikor beültem elkezdte mondani utalja a robogósokat, és a motorosokat mert elé állnak a lámpánál és ő ugyis gyorsabb áluk, hát modo ma robogósnál még csakcsak de egy ZX 636osnál kétlem. nemtom iota gyorsabb egy dizel kombi omega egy 600as speedgéptől:) mondtam neki énis motoros vagyok és én is elé szoktam allni és kurvara meglepodott, ezek utan egy filler borravalotsem ,de nem is kért:)
Én elég sokat robogozom. Ja olyan sokat nem munkahely meg haza mondjuk mindehova azzal járok városon bellül.
Egyébként ebben teljessen egyetéerünk.
Én is utálom a "menő" kis pöcsöket. Győrbe is nagyon sok van belőlük és elöszerettetel a főiskola parkolojában nyomják az egykerekezést meg stb.stb.
Jó kérdés hogy mért nem azokat szopatják a rendörök de nem helyes szerintem azt mondani hogy öket szopasák ne engem. Persze minden szentnek magafele huz a keze de mundjuk azt hogy öket is szopasák ne csak a jóra való népet. (ill öket egy kicsit többet )
De a rendszám nélküli motrozás akkor sem "fer" dolog.
Hengereknél lehet neked igazad én csak szimo henger láttam fogtam szereltem...
Engineer
a hengerről ne beszéljünk főleg a vízhűtésesnél mert az 50/80/125 ös hengere miliméterben tér el a kilseje csak a belseje másabb!
a cigánykodás meg teljesen felesleges hangsulyozom SZERINTEM egy 125 -re rendszám mert nem sokkal érsz többet vele max rendszám alapján megtalálnak.
az meg egy teljsen szemét dolog a rendörök részérül hogy mondjuk engem szopatnak meg kergetnek mert nincs rendszám a motoron, de normális védőfelszerelésben ( páncél védők csizma buko, nem bili hanem normális minőségi bukó) motorozok de a szaros tuning robogosok meg 2 személyel buko nélkül száguldoznak mert megvan a jogsim és apa vett töb 100 ezeré tuning robogót és én vagyok a fasza gyerek, de a következő sarkon meg megfekszik azzt irány a jános korház, mérnem tudják ezeket a faszokat szopatni mér azt kell akinek csak anyi a bűne hogy nincs rendszám a motoron?
na ezt mondja meg vki, de lehetőleg ne vmi beképzelt robogós akinek ott a bilibukó a fején ami ha elesik egyből lerepül.
dehogyis!!
ez egy faszság! hogy lemérik+ meg műszerfal stb, pl a 80 as dt nem mindene ugyanaz mint a 125 é akkor honnan tudná hogy mekkora ? sehonnan csak látja az emberen hogy parázik és azért szopatja.
én 4 éve rohangálok 50 es papirral gond nélkül
az első gép 125 dt volt lecsszoltam a számot és anyi, ha problémázott a rendőr nézzen utánna a nyilvántartásban! semmi mert nincs rendszám tehát bekaphatja!1 szer jött 1 levél hogy vigyem be kpm vizsgára mert feljelentettek erre felhívtam a rendőrséget és közötltem hogy totálkárra törtem a motort és alkatrsésznek eladtam és mutattam egy kamu adásvételit.
a köv gép az suzuki tsr 125 volt amibő nem is gyártottak 50 est és én mégis 50 es ként használtam pedig a dt nél jóval nagyobb testű+ hangú gép és 150 ig van orázva, már meg se tudom számolni hányszor kérték le az adatait a motornak de az se volt nyilvántartásban, ezért nam kaptam semmit , csak max a mit megérdemeltem stoptábla indwex stb..
katt a nevemre és látod hogy mivel járok most mondjuk igaz hogy a környező városokban már keresnek de úgyse kapnak el.
ya : arra az egyre figyeljetek hogy olyat ne csináljatok hogy rendszámosról leveszitek a rendszáot és úgy használjátok 50 esként mert azt le tudják kérni a nyilvántartásból
Sziasztok!Új vagyok de valamit nem értek.Lecentizik,lemérik?Hogy?Én is egy 125-ös nsr-rrel járok smkp papírokkal.Ki tudja megkülömböztetni egy 50-estől?És hogyan?100-ból kb90 db-ot árulnak így a 125ösökből.Mindenki retteg?
hello greg.
mért érzem azt hogy te hawaiion élsz, vagy legalább képzeletben ott vagy? annyira irigyellek felétek nemléteznek aberrált rendörök?
ovatos vagyok, itt imádják a motorosokat a vinnyogosok. de még hogy imádják... mindegyiket megállitják, hogy minél többet lehessenek motorosok társaságában. vagy mi...
épp azon agyaltam nem rég, hogy hovatünt az a rengeteg rendszám nélküli honda lead, amit gondolom nem csak felénk adtak el a hondakereskedések (elöszeretettel) rendszám nélkül. eltünt, de szinte mindegyik! de hova??
nem tudják bizonyitani hogy mekkora a gép? dehogynem. annyira tul vannak képezve, hogy müszerfal alapján megállapitják hogy hányccm szorult a gépbe (itt igy van..) ha a müszerfalrol nem sikerül, akkor lecentizi a gépet aztán azt szorozza osztja és az is megfelel a ccm-nek. nemértem a logikát, de biztos nekik van igazuk.
és az 50es papirhoz azért még hozzátenném. szerintem nagyon sokan fognak ezzel szivni, föleg azok, akiknek olyan motorjuk van aminek a vámpapirján is ötvesnek van feltüntetve. mit fog azzal csinálni ha kötelezö lesz a rendszám sm-re is? semmit.
meg errefelé szeretnek beküldeni kpmvizsgára a rendörök, kicsit kinos ha 125össel beküldenek, azzal, hogy nemhiszik el hogy ötvenes... felénk teljesen rá vannak állva. ha rendör áll az ut mellett és poénbol igazoltat, tuti hogy motor áll ott vagy robogo. de ez leeht hogy csak itteni virus, vagy tájszokás.
én 1 Aprilia Af1 125öst viszek 50es cuccokkal!!azt tudom mondani neked h nyugodtam mehetsz 50es papírokkal!1szerűen nem tudják bizonyítani h az nem akkor amekkora!
de ha Te mindenképpen 125ös papírokkal szeretnéd, akkor folytasd le, vidd el vizsgázni, majd szedd ki a folytást...mást nem tudsz csinálni!!!
hát több ötletem most így hirtelen nincs!!!
aztán óvatosan azzal a géppel!
üdv
Mellesleg a MITO komolyabb sérüléseket tud szenvedni csúszáskor a ringen mint 1 Aprilia RS.
Nem rossz a MITO .. de az Aprilia valamivel kiforrottabb szerintem és mellesleg a külső izlés kérdése. A Mito-ba egyenlő a tökönlövéssel a (ducati-like) ha első foncsort kell fizetni... az Apriliánál ugye ez csúszáskor nem szokott betörni... a Mito-nál pedig általában azzal kezdődik egy ringes csúszás.
DennyM jo a mito,majd vasárnap eldöl a dragen h mito v rs:P:P:P
Jo gép a cbr,de azért 5ösbe otthagytam simán,persze 4ütemü de van elönye is az rs kb 10literes fogyasztásával szemben..
Kinézetre meg 1értelmü h a mito a legkirebb, szerintem...
áááá már nem gyártják a kis nsr-t. elég baj! bár ki tudja... leváltotta őket a 4ütemű blokkal bíró cbr125, bár egyelőre még egyáltalán nem bizonyul méltó utódnak (most ezért leszedik a fejem a cbr-esek :P). szerintem nemrossz az nsr125, szép is, jó is, japán is, nem pedig "állandóan szerelhető" olasz paripa. legalább is a közhiedelem szerint. mindenestre ugye már nem gyártják szóval gyári alkatrész még akad hozzá, de nemsokára csak az utángyártott dolgok fognak hozzá szóba jönni. már amit utángyártanak. amúgy én olyan jó középkategóriásnak vagy kicsit jobbnak sorolnám be a nyolcadliteres sportgépek között, de ez szubjektív. szertintem csak az aprilia rs-e és a Cagiva Mito szorítja ki az első helyről. hmm bár az új derbi gpr lehet elé furakodik... az rs-t és a mito-t a mai napig gyártják, fejlesztik. az utóbbit pedig -ha jól informált vagyok- az mv augusta gyártja! erről a gyárról meg nem kell sokat mondani szerintem... én ennyit tudok neked hozzátenni az összképhez...
Mi az Agy meguntad a 125világa ökörségeit? Egyre többet látlak! És ez JÓ! Voltál már az euroringen? Augusztusba szeretnék lemenni oda kipróbálni, és esetleg jó lenne 1-2 hasznos tanács!
én csak annyit szeretnék kérdezni, h milyen jogsival vitted apukád Simson Starját, amikor már leért a lábad?????
nem mindegyik olyan gyökér ám ott se... de persze vannak azok is:)
senkinek nem tünt fel hogy a rendörök teljesen rá vannak állva erre a 125 témára? vagy továbbra is én élek más világban és csak itt szivatnak minden kétkereküt? enyhe tulzással itt már a babettára is ráfogják hogy 125ös, hátmég a motorformáju zümmögökre...
épp azon agyaltam, milyen jol is jár az aki 125össel (smkp """papirokkal"""") smkp jogsival jol elcsap egy biciklist, aki nyakát töri meg még mellé kezét lábát, és mentö kell meg rendör, miegyéb... biztos megkérdöjeleznék hogy kedves illetönek a motorja valoban 50es-é, és ha kiderülne hogy neméppen akkora, akkor elég nagyot szivna vele szupermen. mert nem elég hogy jogositvány nélkül vezetett, de még rendszám se volt a motorján, amit persze nemcsak ugy elhagyott, hanem szándékosan nemvolt rajta, plusz még totálkárra tölt egy biciklist meg még egy cangát is mellé... és még gyorshajtott is, ami igen valoszinü, ritkán látni 40el közlekedö "smkp"-t... vajon mit kapna ezért az emberke? elismerem, jo buli nagyobb motorral közlekedni, mint amilyennel lehetne. de azt minek buzditani, aki nem alkalmas arra hogy nagyobbat vezessen? és az olyan mért erölteti a témát aki nem tud vezetni? és az akinek nincs felelösségérzete? sorolhatnám...
lehet hogy nönemü vagyok és lehet hogy senkit nem érdekel a véleményem, de nekem eszembe se jutna rendszám nélkül közlekedni, vagy jogsi nélkül. majdnem ugyan az. igazán nem vagyok parás, és azt is tudom hogy szándékosan nemcsapkodok el senkit és poénbol még az autokba se állok bele, de azt tudom hogy nem csak rajtam mulik. öngyilkosjelölt gyalogosok, lámpanélküli biciklisek, alkoholista autosok, vagy szimplán vakok... szerintem ritka nagyot lehet vele szivni, és mellette természetesen élvezni is azt, hogy mégis egy számmal nagyobb a ménes... de nekem ennyit nem ér meg az egész. és ez nem jelenti azt hogy egyet kell velem érteni, egyéni vélemény volt.
Én elég sokat robogozom. Ja olyan sokat nem munkahely meg haza mondjuk mindehova azzal járok városon bellül.
Egyébként ebben teljessen egyetéerünk.
Én is utálom a "menő" kis pöcsöket. Győrbe is nagyon sok van belőlük és elöszerettetel a főiskola parkolojában nyomják az egykerekezést meg stb.stb.
Jó kérdés hogy mért nem azokat szopatják a rendörök de nem helyes szerintem azt mondani hogy öket szopasák ne engem. Persze minden szentnek magafele huz a keze de mundjuk azt hogy öket is szopasák ne csak a jóra való népet. (ill öket egy kicsit többet )
De a rendszám nélküli motrozás akkor sem "fer" dolog.
Hengereknél lehet neked igazad én csak szimo henger láttam fogtam szereltem...
a hengerről ne beszéljünk főleg a vízhűtésesnél mert az 50/80/125 ös hengere miliméterben tér el a kilseje csak a belseje másabb!
a cigánykodás meg teljesen felesleges hangsulyozom SZERINTEM egy 125 -re rendszám mert nem sokkal érsz többet vele max rendszám alapján megtalálnak.
az meg egy teljsen szemét dolog a rendörök részérül hogy mondjuk engem szopatnak meg kergetnek mert nincs rendszám a motoron, de normális védőfelszerelésben ( páncél védők csizma buko, nem bili hanem normális minőségi bukó) motorozok de a szaros tuning robogosok meg 2 személyel buko nélkül száguldoznak mert megvan a jogsim és apa vett töb 100 ezeré tuning robogót és én vagyok a fasza gyerek, de a következő sarkon meg megfekszik azzt irány a jános korház, mérnem tudják ezeket a faszokat szopatni mér azt kell akinek csak anyi a bűne hogy nincs rendszám a motoron?
na ezt mondja meg vki, de lehetőleg ne vmi beképzelt robogós akinek ott a bilibukó a fején ami ha elesik egyből lerepül.
ez egy faszság! hogy lemérik+ meg műszerfal stb, pl a 80 as dt nem mindene ugyanaz mint a 125 é akkor honnan tudná hogy mekkora ? sehonnan csak látja az emberen hogy parázik és azért szopatja.
én 4 éve rohangálok 50 es papirral gond nélkül
az első gép 125 dt volt lecsszoltam a számot és anyi, ha problémázott a rendőr nézzen utánna a nyilvántartásban! semmi mert nincs rendszám tehát bekaphatja!1 szer jött 1 levél hogy vigyem be kpm vizsgára mert feljelentettek erre felhívtam a rendőrséget és közötltem hogy totálkárra törtem a motort és alkatrsésznek eladtam és mutattam egy kamu adásvételit.
a köv gép az suzuki tsr 125 volt amibő nem is gyártottak 50 est és én mégis 50 es ként használtam pedig a dt nél jóval nagyobb testű+ hangú gép és 150 ig van orázva, már meg se tudom számolni hányszor kérték le az adatait a motornak de az se volt nyilvántartásban, ezért nam kaptam semmit , csak max a mit megérdemeltem stoptábla indwex stb..
katt a nevemre és látod hogy mivel járok most mondjuk igaz hogy a környező városokban már keresnek de úgyse kapnak el.
ya : arra az egyre figyeljetek hogy olyat ne csináljatok hogy rendszámosról leveszitek a rendszáot és úgy használjátok 50 esként mert azt le tudják kérni a nyilvántartásból
jó motorozást
De a lényeg ha a rendör szemétkedni akar bármikor beküldheti megméretni a gépet akkor viszont cumi.
egyébként nem értelek titeket. Lehet hogy engem felvetett a jólét de amint lehetett letettem a motorjogsikat (smkp,A1,A).
És motort is csak olyant vezettem amire jogosítványom volt.
Nem teljes mértékben igaz az utolso mondat mert egyszer mentem 500m ert a bátyám 250es gépével mikor még csak A1es jogsim volt.
Kérdem én mért mentek nagyobb motorral mint amivel mehettek illetve mért kell "cigánykodni" a motorokkal?
De ez csak kérdés nem kell megsértödni.
mért érzem azt hogy te hawaiion élsz, vagy legalább képzeletben ott vagy? annyira irigyellek felétek nemléteznek aberrált rendörök?
ovatos vagyok, itt imádják a motorosokat a vinnyogosok. de még hogy imádják... mindegyiket megállitják, hogy minél többet lehessenek motorosok társaságában. vagy mi...
épp azon agyaltam nem rég, hogy hovatünt az a rengeteg rendszám nélküli honda lead, amit gondolom nem csak felénk adtak el a hondakereskedések (elöszeretettel) rendszám nélkül. eltünt, de szinte mindegyik! de hova??
nem tudják bizonyitani hogy mekkora a gép? dehogynem. annyira tul vannak képezve, hogy müszerfal alapján megállapitják hogy hányccm szorult a gépbe (itt igy van..) ha a müszerfalrol nem sikerül, akkor lecentizi a gépet aztán azt szorozza osztja és az is megfelel a ccm-nek. nemértem a logikát, de biztos nekik van igazuk.
és az 50es papirhoz azért még hozzátenném. szerintem nagyon sokan fognak ezzel szivni, föleg azok, akiknek olyan motorjuk van aminek a vámpapirján is ötvesnek van feltüntetve. mit fog azzal csinálni ha kötelezö lesz a rendszám sm-re is? semmit.
meg errefelé szeretnek beküldeni kpmvizsgára a rendörök, kicsit kinos ha 125össel beküldenek, azzal, hogy nemhiszik el hogy ötvenes... felénk teljesen rá vannak állva. ha rendör áll az ut mellett és poénbol igazoltat, tuti hogy motor áll ott vagy robogo. de ez leeht hogy csak itteni virus, vagy tájszokás.
én 1 Aprilia Af1 125öst viszek 50es cuccokkal!!azt tudom mondani neked h nyugodtam mehetsz 50es papírokkal!1szerűen nem tudják bizonyítani h az nem akkor amekkora!
de ha Te mindenképpen 125ös papírokkal szeretnéd, akkor folytasd le, vidd el vizsgázni, majd szedd ki a folytást...mást nem tudsz csinálni!!!
hát több ötletem most így hirtelen nincs!!!
aztán óvatosan azzal a géppel!
üdv
Nem rossz a MITO .. de az Aprilia valamivel kiforrottabb szerintem és mellesleg a külső izlés kérdése. A Mito-ba egyenlő a tökönlövéssel a (ducati-like) ha első foncsort kell fizetni... az Apriliánál ugye ez csúszáskor nem szokott betörni... a Mito-nál pedig általában azzal kezdődik egy ringes csúszás.
A CBR aranyos KIS motor. Első motornak nem rossz.
Jo gép a cbr,de azért 5ösbe otthagytam simán,persze 4ütemü de van elönye is az rs kb 10literes fogyasztásával szemben..
Kinézetre meg 1értelmü h a mito a legkirebb, szerintem...
jaja igaza van Denny-nek már nem gyártják sajna..
jó motorozást!
véleményeket kérnék a Honda NSR 125- ről! És gyártják még egyátalán?
thx
lineket adnék: http://www.motor.hu ; http://www.motorpiac.hu. én itt láttam az elmúl 1-2 hétben ilyen motort!
csáó
Euroring.