Érdemes 89-90-es gépet megvenni? Fiatalabbra nem telik,de félek ezeket mindig szerelni kellene,nem? Főleg amiket írtok,hogy ilyen meg olyan tuning,szanaszéjjel vannak barmolva a kis gépek,mert jogsi nélkül vagy a1-el nagy mocit nem lehet vezetni,ezért a kicsi mocikat barmolják össze,hmm.
Hali piR6os! Én Miskolcon lakok és mindig errefelé motorozok. Bocs hogy ilyen későn válaszoltam a kérdésedre, de nem voltam itthon. Neked hanyas évjáratú a motorod?
yah...... hallod valamelyik nap jött szemben velem egy 748-as , mondom magamban huh jön egy fasza mito és közelről de csak a hangja miatt láttam hogy ez nem mito, meghát sajnos oldalról is van egy ici pici különbség a kipuban de azt akkor nem láttam szemből..........
nem értem a mito-t miért mindig a 996-os ducatihoz hasonlítják... lehet én vagyok a hülye, de a 748-as ducati az utolsó csavarig úgy néz ki mint a mito.. akkor miért nem 748-as replika??
Jamal:
Az NSR 125 9.4 alatt van százon. a Futura és az RS kb. 2 mp-vel hamarabb.
Ez a gyakorlatban is kitűnik.. a Cagiva Mito 7,0 alatt van 100 -on (2001).
Ami tuti én a Mátrába és a Ringen is kurvanagyokat szoktam meccselni a Mito-kkal.
Hál istennek többnyire sikerül meglógnom előlük a kanyarokban viszont amikor a célegyenesbe érünk akkor 1 hajszállal de a mito gyorsabb.
Piszok vadul mennek méltó ellenfelei az Apriliának. Hiába.. Ducati 996 replika ide vagy oda nagyon eltalálták a Mito-t. Talán egyedül azt róhatnám fel neki negatívumként hogy érzékeny az elektronikája illetve ha elcsúszol azzal kezdődik a party hogy vehetsz első fényszórót bele majd ezt követően a többit...index, festés ,plexi stb.stb.
A fényszótó pedig k***a drága. Vadulni nagyon lehet vele orrkerék.. stb. kisebb lánckerékkel pedig elegánsan lehet vele kerekezni is. Nekem a kedvencem az orrkerék.
Nagyon lehet érezni a futóművet és gumit hogy hol a határ ..mert a kis Cagiva finoman "tudósít" a kerék körüli eseményekről és enged korrigálni .. nem pedig szita--szita-szita aztán Supermen póz és árok. Bár én nekem Apriliám van.. annak akinek nem jön be annak bátran javaslom persze NEM első motornak.
galaxrider: letudnád fotózni és berakni ide azt a plexit... nekem is kell vennem egyet, és hamár veszek, akkor sötétítettet.. és szimpatikusnak tűnik ez a szatuna kft. de azért egy képet megnéznék róla
JAMAL:
pontos mért adatom nincs, de szerintem 5-6mp körül.. majd vhogy megpróbálom neked lemérni nagyjából pontosan.. de nem értem miért ilyen fontos ez.. akarsz venni eggyet?
A Szatuna Kft-től rendeltem én is sötétített plexit és nagyon szépen mutat vele a motor.
Asszem 8 rugó volt a Futurára. Kifúrni nem kell sokkat biztonságosabb Forrasztópákával kimelegíteni a lyukat. Csak ajánlani tudom mindenkinek tényleg eléggé igényes ennyi pénzért.
Eger környékén kihaltak a 125-ös sportmotorosok.. Se Aprilia se Honda se Cagiva...stb..
Mivaaan?? Mindenki fél erre a 2 keréktől?
Aha elég kafa ezzel a plexivel, de ha elviszed hozzájuk a képet, hogy néked ilyen plexit kell akkor még lehet olcsóbban kijössz, mondjuk tudni kell mennyi ez a harris.
Amúgy kiváncsiság képpen mekkora gumit lehet feltenni a mocidra (méretben) előre, hátra eggyaránt
De viszint a fiatal gépek közt is van olyan ami szét van hajtva!!
Kihalt a topic?????
mindegy de nemrég láttam élőben egy 748-ast, és ugye nekem mito-m van és ugyanannak tűnt szinte...
Az NSR 125 9.4 alatt van százon. a Futura és az RS kb. 2 mp-vel hamarabb.
Ez a gyakorlatban is kitűnik.. a Cagiva Mito 7,0 alatt van 100 -on (2001).
Ami tuti én a Mátrába és a Ringen is kurvanagyokat szoktam meccselni a Mito-kkal.
Hál istennek többnyire sikerül meglógnom előlük a kanyarokban viszont amikor a célegyenesbe érünk akkor 1 hajszállal de a mito gyorsabb.
Piszok vadul mennek méltó ellenfelei az Apriliának. Hiába.. Ducati 996 replika ide vagy oda nagyon eltalálták a Mito-t. Talán egyedül azt róhatnám fel neki negatívumként hogy érzékeny az elektronikája illetve ha elcsúszol azzal kezdődik a party hogy vehetsz első fényszórót bele majd ezt követően a többit...index, festés ,plexi stb.stb.
A fényszótó pedig k***a drága. Vadulni nagyon lehet vele orrkerék.. stb. kisebb lánckerékkel pedig elegánsan lehet vele kerekezni is. Nekem a kedvencem az orrkerék.
Nagyon lehet érezni a futóművet és gumit hogy hol a határ ..mert a kis Cagiva finoman "tudósít" a kerék körüli eseményekről és enged korrigálni .. nem pedig szita--szita-szita aztán Supermen póz és árok. Bár én nekem Apriliám van.. annak akinek nem jön be annak bátran javaslom persze NEM első motornak.
DennyM: küldök képet. este fent lesz remélem.
előre is köszi, ha megteszed :)
pontos mért adatom nincs, de szerintem 5-6mp körül.. majd vhogy megpróbálom neked lemérni nagyjából pontosan.. de nem értem miért ilyen fontos ez.. akarsz venni eggyet?
A Szatuna Kft-től rendeltem én is sötétített plexit és nagyon szépen mutat vele a motor.
Asszem 8 rugó volt a Futurára. Kifúrni nem kell sokkat biztonságosabb Forrasztópákával kimelegíteni a lyukat. Csak ajánlani tudom mindenkinek tényleg eléggé igényes ennyi pénzért.
Eger környékén kihaltak a 125-ös sportmotorosok.. Se Aprilia se Honda se Cagiva...stb..
Mivaaan?? Mindenki fél erre a 2 keréktől?
Amúgy kiváncsiság képpen mekkora gumit lehet feltenni a mocidra (méretben) előre, hátra eggyaránt
SZATUNA KFT.
1196 Budapest, Nagykőrösi út 48.
Tel.: 347 03 53