Mit gondolsz miért hangsúlyozták ki, hogy "gyári adat!"? Valsznleg azért, mert nem ennyi a tényleges teljesítmény, hanem ez is 30-33 környékén... Az első széria volt 25 LE, ezt meg csak nem csinálták gyengébbre. Ha vmit tövábbfejlesztenek, az azért csinálják, hogy erősebb legyen, modernebb... Nemde??? De hangsúlyozom: LÁTATTLANBAN NE BESZÉLJÜNK MÉG! MAJD HA MEGVESZEM A SUZUKIT MEGMONDOM AZ EREDMÉYNT! De hátha erre jár egy Rg tulaj és beírja tapasztalatait...
Amit belinkeltetek oldalt, azon ez áll: Max teljesítmény 22 LE (gyári adat!)
Egy fojtatlan RS 30 LE fölött van... Annak nemhiszem h odaver ez az RG. Ugyanígy a Mito-nak sem
Látom ide tévedtél! Na annyit kérek hogy még mielőtt ideszoknál és löknéd a sódert meg a beszólásokat, menj vissza oda ahonnan jöttél! És ott oszthatod tovább az észt! Itt senki nem kiváncsi rád! Ugyanazzal a lendülettel ahogy idejöttél mehetsz is!!!!! CSáó
Beszúrom mit írtak az Rg-ről: "Igen nagyot néztem, amikor odahúztam neki, nem számítottam ekkora erőre. Nagyon brutális a gép, szerintem könnyen odabaszna egy Mitonak vagy Apriliának (még RS-nek is)."
Erre most csak annyit tudok válaszolni, hogy majd kiderül, ha megyek egy gyorsulást egy Mito-val, ha meglesz az Rg. Amugy van esélye, hogy az Rg nyerjen, ugyanis anno 85-ben azért kezdték el az Rg szériát, hogy lenyomják az olasz 125-ösöket... Ami akkor sikerült is, aztán újítottak a Rg125-ösön és megszületett a 2. szériás Rg. Amugy tanusíthatom, hogy az Rg alapból kib@szott pörgős, mert nekem ez van csak 80-asban. Az enyimmel ugy nyertem gyorsulást, hogy ette az olajat, meg két csapágy szar volt a főtengelynél. Amugy ajánlom mindenkinek a 125.vilaga.hu -t. Ott van egy teszt a 125-ös RG-ről. Nézzétek meg, hogy egy Mito-t tesztelő írta azt az Rg-ről, hogy otthagyja a Mito-t.
nem akarok beleszolni, mert nem nagyon vagyok otthun a 125-speedekben de és is hülyeségnek tartom hogy egy japán 25-ös lenyomná a két legnagyobb olasz gyártót, mivel köztudott hogy az aprilia meg a cagiva a legerősebb ebben a kategóriában, viszont a japán gépek meg sokkal megbízhatóbbak.
Tyt,szeretnel te csak fele olyan okos lenni,mint en! :)
RG 125 sajna eleg ritka, amolyan unikum motor,de szerintem egy RS vagy Mito vagy most mar a Derbi jobb,mert van belole uj is es alkatresz is mint a tenger.
KMX is detto,belpiacos,sajna nehez talalni hozza dolgokat! :(
FOJTÁS.
leírom még párszor hátha megmarad.
FOJTÁS
FOJTÁS
FOJTÁS
FOJTÁS.
Mr2T
nem is azért de én nyomtam le az RG-t, és nem ő engem.. akkor meg miről is beszélsz? ki beszél hülyeségeket? menj motorozni az őskövületeiddel ahelyett hogy itt osztod az észt :D
Mondjuk igazad van tyt!
Lehet olyan rg is ami odabasz nekik de nem hiszem hogy a szériás állapotú oda tud baszni!
De azt sem tudhatod hogy amivel gyorsultál az folytott vagy folytatlan volt!!
sztem nonszensz h a 2. szériás rg otthaggya az rst meg a mitot... jó vicc :)))
Gyorsultam már 2. szériás Rg 125 ellen a Futurámmal de valahogy én nyertem :)
mellesleg minden az adott motortól függ, általánosságban nem érdemes beszélni!
Attól függ melyik Rg 125-öt szeretnéd venni, ugyanis van az 1. széria, ami elég csunya ugy néz ki mint az Rg 80( nevemre kattintva megnézheted az Rg80-at... ), meg van a 2. széria, ami 93-után jött a világra, és pofás masina... Én 2. szériást tervezek venni jövőre, ugyanis odavág a Mitonak, meg az Rs-nek... 125.vilaga.hu -n megnézheted mindkét szériát a tesztek menüpont alatt... Alkatrész nem sűrven akad, mert a motor is ritka, de beszerezhető... Ha Nyíregyházához közel lax, címet tudok mondani, ahol tuti van hozzá minden...
DE BAJ!!!!!!!!! Mert nekem még mindig csak 1 db 66-os és 1 db rendszámtábla-matricára van szükségem (mivel csak egy rendszámtáblám van).
Egyébként elkészültek a CBR clubos matricák is, 120 Ft-ért csinálták darabját és annyi színhombinációban amennyit csak ki tudtunk találni .
Rocky: Megvannak a matricáid!!! Holnap is tudunk találkozni, mert melóznom kell a westend tetején. Délután leszek ott, 4-5 óra körül! A 66-os nekem kurvára teccik, lehet megtartom magamnak!!!!
3db 66-os (2 fajta méretben)és 6 db cbr klub-os (szintén 2 méretben)! A 66-os darabja 600, mert 2 színből lett, a többi meg darabja 300! AZ EGÉSZ PAKK 2500!!!!!!!!!!!!! Remélem nem baj hogy mmindet elhoztam ennyiért!
A sorrend:
1. és 2. az RS és a MITO, mikor mék
Ugyan így 3. és 4. az NSR és a TZR
És ezek után az RG
ennyi
Egy fojtatlan RS 30 LE fölött van... Annak nemhiszem h odaver ez az RG. Ugyanígy a Mito-nak sem
RG 125 sajna eleg ritka, amolyan unikum motor,de szerintem egy RS vagy Mito vagy most mar a Derbi jobb,mert van belole uj is es alkatresz is mint a tenger.
KMX is detto,belpiacos,sajna nehez talalni hozza dolgokat! :(
Légy szíves!!!!
nem folytás.
FOJTÁS.
leírom még párszor hátha megmarad.
FOJTÁS
FOJTÁS
FOJTÁS
FOJTÁS.
Mr2T
nem is azért de én nyomtam le az RG-t, és nem ő engem.. akkor meg miről is beszélsz? ki beszél hülyeségeket? menj motorozni az őskövületeiddel ahelyett hogy itt osztod az észt :D
mi a vélemény a Kawa KMX 125 ről?
köszi
Menjél inkább gyúrni, ott nem tud lenyomni téged semmilyen RG.
Lehet olyan rg is ami odabasz nekik de nem hiszem hogy a szériás állapotú oda tud baszni!
De azt sem tudhatod hogy amivel gyorsultál az folytott vagy folytatlan volt!!
Gyorsultam már 2. szériás Rg 125 ellen a Futurámmal de valahogy én nyertem :)
mellesleg minden az adott motortól függ, általánosságban nem érdemes beszélni!
És az alkatrész beszerzése akkor nem könnyű de megoldható!
Amúgy jászberényben lakom!
Nem a színnel van a baj, hanem hogy 2 zínből van egy matrica!
Ha tucc gyere msn-re és kitalálunk vmit!
Egyébként elkészültek a CBR clubos matricák is, 120 Ft-ért csinálták darabját és annyi színhombinációban amennyit csak ki tudtunk találni .
3db 66-os (2 fajta méretben)és 6 db cbr klub-os (szintén 2 méretben)! A 66-os darabja 600, mert 2 színből lett, a többi meg darabja 300! AZ EGÉSZ PAKK 2500!!!!!!!!!!!!! Remélem nem baj hogy mmindet elhoztam ennyiért!