pl egyszerre indultok egy kocsival és amikor eléred a 100-at mittomén kirakod az indexet és a kocsiba meg valaki megállítja a stoppert és ez elég pontos adat lesz....
Sziasztok! Valaki tudna nekem mondani olyan műhelyt, vagy boltot, ahol lehetne kapni arrow sport kiput, vagy leo vince, gianellit. Egy Yamaha TZR 125-re kellene, lehet új és használt is. Mindenkinek jó mocizást!
Nekem is fojtott volt a Mito-m mikor vettem..
volt benne:
ELektronikai fojtás + kipuffnyílás volt leszükítve!
Fojtás orvoslása nálam a következőből állt:
1, venni kellett bele egy nyitott elektronikai dobozt( ha jól emlékezem 18 ezer Ft)
2,le kellett vágni a kipuffrendszer, és a dob találkozásánál lévő kis szűkítő alátétet... és máris
nyitott állapotba került!
De hallottam már ezeken kívül többféle fojtási módszerről...
Szombat délutánra szervezünk egy kis 125-ös gurulást!!!!!!! Útvonal: Pilisvörösvár-Csobánka-Dobogókő-Esztergom oda-vissza. Szóval akinek van kedve és ideje csatlakozni hozzánk azt szívesen látjuk.
Igen? cbr 125? vagy 250? vagy micsoda? és hornet vagy sima?
ja és mennyiben van kb egy 92-94es évjárat? vagy mert nekem nincs túl sok pénzem most, olyan 200körül van max.
rockandyroll: na meglátjuk azt a hangot :)))
én meg a szépségre és az erőre mentem. ezért lett mito evo-m dehát nekem a hangja is nagyon tetszik. jellegzetes.
nekem a vége 170 (nem hátszél, nem eljtő :P). autópályán 140-nél még viszonylag elég eleven egész 160ig, de azt képes zokszó nélkül tartani. igaz 7esben 10000-et pörög. M3-on egy jó darabon 150-160at jöttem és semmi gond nem volt!
hehh amúgy a kipuff tuning nekem is megvolt. a két végén a karbon-t kikellett foltozni egy kis kipuff pasztával :P nem olyan szép, de legalább jó :D
ha moci nélkül lefotózod nekünk az is jó lesz!
de ha jól emléxem baj van a gépeddel
LX
jó kis csajod van:) az enyém persze halaln isem akar a motorról:) nemhogy még fotózzam is vele:)
szekacsmiklos@freemail.hu
Mikor ráültem, el sem hittem, hogy ez volt az én motorom....
fojtáskor 80 at ment, és kb 11Le volt... úgyhogy érezhető volt a változás...:)
Meg a menetteljesítmények mennyivel voltak jobbak???
Csak megszeretném hallgatni hogy milyen hangja van.
volt benne:
ELektronikai fojtás + kipuffnyílás volt leszükítve!
Fojtás orvoslása nálam a következőből állt:
1, venni kellett bele egy nyitott elektronikai dobozt( ha jól emlékezem 18 ezer Ft)
2,le kellett vágni a kipuffrendszer, és a dob találkozásánál lévő kis szűkítő alátétet... és máris
nyitott állapotba került!
De hallottam már ezeken kívül többféle fojtási módszerről...
Lehet karbiban is keresgélni akár....
ja és mennyiben van kb egy 92-94es évjárat? vagy mert nekem nincs túl sok pénzem most, olyan 200körül van max.
én meg a szépségre és az erőre mentem. ezért lett mito evo-m dehát nekem a hangja is nagyon tetszik. jellegzetes.
nekem a vége 170 (nem hátszél, nem eljtő :P). autópályán 140-nél még viszonylag elég eleven egész 160ig, de azt képes zokszó nélkül tartani. igaz 7esben 10000-et pörög. M3-on egy jó darabon 150-160at jöttem és semmi gond nem volt!
hehh amúgy a kipuff tuning nekem is megvolt. a két végén a karbon-t kikellett foltozni egy kis kipuff pasztával :P nem olyan szép, de legalább jó :D