Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pl egyszerre indultok egy kocsival és amikor eléred a 100-at mittomén kirakod az indexet és a kocsiba meg valaki megállítja a stoppert és ez elég pontos adat lesz....
JAMAL: ha megmondod hogy tduom lemérni a gyorsulást, megmondom :)
Csaszii,

ha moci nélkül lefotózod nekünk az is jó lesz!
de ha jól emléxem baj van a gépeddel

LX
ahh andy láttam az infódban a képet!
jó kis csajod van:) az enyém persze halaln isem akar a motorról:) nemhogy még fotózzam is vele:)
Elküldve.
RockandyRoll: Küldenél nekem róla vmit?
szekacsmiklos@freemail.hu
Ja és egyébként tudja valaki hogy a mito fojtás nélkül kb hány mp alatt gyorsul 100-ra ???
Ahaaaa........... szal akkor minden maradt a gyári csak fojtás nélkül és ment mint a disznóóó húúú egyébként nekem is a kedvencem a mito....
maradt a gyári karbon!
És csak a fojtást szedték és maradt az alap kipu vagy vettél rá valami tuning cuccot?
teljesen, mintha kicserélték volna....
Mikor ráültem, el sem hittem, hogy ez volt az én motorom....

fojtáskor 80 at ment, és kb 11Le volt... úgyhogy érezhető volt a változás...:)
Köszi Rockandyroll!
De van
Az Arrow-t a Motorline forgalmazza.
Sziasztok! Valaki tudna nekem mondani olyan műhelyt, vagy boltot, ahol lehetne kapni arrow sport kiput, vagy leo vince, gianellit. Egy Yamaha TZR 125-re kellene, lehet új és használt is. Mindenkinek jó mocizást!
És a hangját mennyire változtatta meg a mitonak, amikor a kivetted a folytást belőle???
Meg a menetteljesítmények mennyivel voltak jobbak???
RockandyRoll: Nincs véletlenül videód a motorodról? Vagy egy hangfelvétel?
Csak megszeretném hallgatni hogy milyen hangja van.
Hali akinek aprilia rs125je van az dobjon már nekem egy e-mail-t, mert egy talit szerveznék!!!!!!!!! zichy@invitel.hu
Nekem is fojtott volt a Mito-m mikor vettem..
volt benne:
ELektronikai fojtás + kipuffnyílás volt leszükítve!

Fojtás orvoslása nálam a következőből állt:
1, venni kellett bele egy nyitott elektronikai dobozt( ha jól emlékezem 18 ezer Ft)
2,le kellett vágni a kipuffrendszer, és a dob találkozásánál lévő kis szűkítő alátétet... és máris
nyitott állapotba került!

De hallottam már ezeken kívül többféle fojtási módszerről...

Lehet karbiban is keresgélni akár....
Hali Barthaocsi! Nekem is egy rs 125-ösöm van!! Hova valósi vagy?
Szia . Cagiva Mito-nál mennyire bonyolult kiszedni a folytást és hogy lehet megcsinálni??? Vagy megéri a teljes kiput lecserélni ???? kösz
Szombat délutánra szervezünk egy kis 125-ös gurulást!!!!!!! Útvonal: Pilisvörösvár-Csobánka-Dobogókő-Esztergom oda-vissza. Szóval akinek van kedve és ideje csatlakozni hozzánk azt szívesen látjuk.
hello! ismeri vki a cagiva supercity típusu motort? netán van vkinek ilyen a tulajdonában?
Igen? cbr 125? vagy 250? vagy micsoda? és hornet vagy sima?
ja és mennyiben van kb egy 92-94es évjárat? vagy mert nekem nincs túl sok pénzem most, olyan 200körül van max.
rockandyroll: na meglátjuk azt a hangot :)))
én meg a szépségre és az erőre mentem. ezért lett mito evo-m dehát nekem a hangja is nagyon tetszik. jellegzetes.
nekem a vége 170 (nem hátszél, nem eljtő :P). autópályán 140-nél még viszonylag elég eleven egész 160ig, de azt képes zokszó nélkül tartani. igaz 7esben 10000-et pörög. M3-on egy jó darabon 150-160at jöttem és semmi gond nem volt!

hehh amúgy a kipuff tuning nekem is megvolt. a két végén a karbon-t kikellett foltozni egy kis kipuff pasztával :P nem olyan szép, de legalább jó :D