A Mito jó választás
Az enyém épp most van szerelőnél, mert telószimeringes, no meg falsot szív, meg kuplung meg ezaz, de már alig várom hogy kész legyen és csapathassak. Már elvonási tüneteim vannak :)
Dávid!!! Ne cross-t, gyorsaságit vegyél!!! Annál jobb nincs!!
Na de ezt csak az egyensúly kedvéért Semmi bajom a crossal. Amúgy szerintem ne aszerint vegyél aszfaltmotort vagy terepmotort, hogy melyikkel lehet jobban májerkedni. Mindkettő kétkeréken gurul, de teljesen más érzést és élményeket kapsz! Na de ezt te is tudod... szóval lényeg a lényeg, gyorsaságit!!
Hé DÁVID!!! NE gyorsaságit vegyél!! A CROSS az igazi!!! Minden bajodat elfelejted rajta!! Én tudom már 8 éve nyomom!!! a quadok meg szarok!! a cross kiemelkedik közülük!! Egyébként meg a SUZUKI RM a legjobb!!!
Hellosztok! Én most akarok motort venni, de nekem is a gyorsasági jön be, de ugyanakkor szeretem a crosst mert jól lehet vele dágványkodni az is jó érzés, de egy125-ösel már lehet májerkodni, legalábbis ebbe a városba ahol én lakom, itt nagyon sok quad van, és akkor egy cross már fel sem tünik.
Lenne egy kérésem!: Valakinek nincsen motorhoz teszlapja?????? Remélem lessz valakinek, és akkor DC-n vagy máshogy elküldené, vagy egy ötlet ahonnan esetleg lehet letölteni?. Elöre is köszi!
Jaj gyerekek hogy vagytok képesek összehasonlítana speed és cross motorokat? Én még ú vagyok csak 1.5 éve motorozom, de akkor sincs semmi köze a kettőnek egymáshoz. Én utálom a speed-et. és szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Amúgy bocs, hogy belepofázok.
Hali mindenkinek. A helyzet az h szerintem is tökre nincs értelme a vitának. A versengésnek meg főleg. Én egy kis településen lakok. Körülöttem csak crossosok meg endurosok rohangálnak.Van három pálya és ott ugrálnak le-föl...Engem ettől független nem vonz ez a stílus. Én is a gyorsasági mellet állok,annak ellenére h a 125ösöknek olyan a hangja mint egy stillnek.Nincs igazam??? Eddig még soha nem ültem gyorsaságin,crosson már igen de még is inkább a speed...Ez már nekem rég eldőlt h melyik stílust választom.De egyaltalán nem fikázom le cross-endurósokat. Nektek mi a véleményetek a 25ös gyorsaságikról???Azok közül is a full tunningosról???
olvasd el aaz 570 es hozzászolásomat.
egyébként meg nem volt köhögős a 750. 99-évjárat volt, és ha jól tudom annak a száraz tömege 230 kg és 132 Le, nekem a husky 108 kg és 70 Le ami ugye ha hasonlítjuk közel azonos, ezért voltam ott.
Szerintem eléégé köhögős lehetett az a 750-es "gixxer"
Mellesleg nem illik fikázni a másik izlésvilágát.. a hangról meg annyit.. hogy pédául szerintem az enduro-knak van idiótább hangja... arról nem is beszélve hogy a Ringen egy 125- ös sportmotortól legalább fél percet kapsz ha nem többet
nekem ez tetszett meg benne és ha már az ember benne van és van egy jó gépe akkor az enduró is megy olyat mint a gyorsasági( már nem végsebre értette)én a huskyval ( katta nevemre és látod) 130 ig aláztam az 4,2 es A8 as qvatro audit
meg 100 ott voltam a 750 es gixer mellet gyorsulásban, gyári áttételle meg krossz gumikkal , akkor serintetek egy supermoto szett után milyet menne ?
hát ezegy külön életérzés, ezt nem lehet így erre rá kell érezni.
én mászkáltam különféle gyorsaságival az rd80 tól a hayabusáig és nem nagyon fogott meg , jó az télleg jó volt hogy húztál egy gázt azt olyat gyorsult hogy beszarsz.főleg a busa. Viszont az nagyon nem tetszett hogy például pályán mész monjuk 230 al és semmi előtted az aszfalt azt semmi változatosság, meg hogy essőben, hidegben nem igen tudod használni ezeket, mert ugy gumi tapadás, meg 20-25 fok az ideális höméséklet, ezzel szemben az enduro ha megunom az aszfaltot irány a föld, és ha esik az esső azért megy ki az ember mert sár van ha süt a nap akkor azért, ha hideg van akkor azért mert nem izzad a pályán, ha esik a hó akkor meg azért mert tök feeling a szánkozók mellet endurozni a hóban.
jajj nehogy félre értsetek!!!! Én is pont arra céloztam hogy mindenkinek más jön be! Nem vitázni akarok, mert erről aztán igazán nem lehet, mert ugye ízlések és pofonok! Én csak leírtam, hogy én miért a gyorsaságit imádom és a terepmotorozást miért nem. Szóval nehogy itt bocsánatot kérj mert ezért leszek mérges . Nincs miért!
Sőt! Kiváncsi vagyok, hogy az endúrósok meg a crossosok miért szeretik jobban azt a stílust mint a gyorsaságit. Mivel én még sosem motoroztam ilyen motorokkal, fogalmam sincs miért szeretik sokan. Na, Megírjátok?
szasztok
elnézését kérek minden olyan gyorsaságistól akit megbántottam nem szándékosan tettem, csak ma volt az éretségi biz. osztás és eléggé ingerült voltam és azé sikerült ilyet irni.
tudom jól hogy izlések és pofonok, én probáltam a gyorsaságit is de az endurozás közelebb áll a szivemhez.
mégegyszer bocs mindenkitől
Olvastam egy hirdetésben!!! Hogy egy 125/150-es ETZ-ből kihoztak 30le-t!!! Szerintetek lehetséges?
Az enyém épp most van szerelőnél, mert telószimeringes, no meg falsot szív, meg kuplung meg ezaz, de már alig várom hogy kész legyen és csapathassak. Már elvonási tüneteim vannak :)
nincs vkinek véletlenül dt 80 hoz robbantott ábrája?
Na de ezt csak az egyensúly kedvéért Semmi bajom a crossal. Amúgy szerintem ne aszerint vegyél aszfaltmotort vagy terepmotort, hogy melyikkel lehet jobban májerkedni. Mindkettő kétkeréken gurul, de teljesen más érzést és élményeket kapsz! Na de ezt te is tudod... szóval lényeg a lényeg, gyorsaságit!!
Forza Mito!!!
Aprilia AF-1 / RS 125 1995 vs. MZ ETZ 251 1990
Széria motorról lenne szó. nó tuning.
Valaki gyorsult már ilyen felállásban?
Lenne egy kérésem!: Valakinek nincsen motorhoz teszlapja?????? Remélem lessz valakinek, és akkor DC-n vagy máshogy elküldené, vagy egy ötlet ahonnan esetleg lehet letölteni?. Elöre is köszi!
Megvan már a gixxer, mikor megyünk motorozni?? Mikor jössz MSN-re??
egyébként meg nem volt köhögős a 750. 99-évjárat volt, és ha jól tudom annak a száraz tömege 230 kg és 132 Le, nekem a husky 108 kg és 70 Le ami ugye ha hasonlítjuk közel azonos, ezért voltam ott.
van 110.000 huf-om és nagyon szeretnék egy motort 125 ccm 50ccm-es papírokkal.
ha valakinek esetleg lenne akármilyen az szóljon.
köszi
Mellesleg nem illik fikázni a másik izlésvilágát.. a hangról meg annyit.. hogy pédául szerintem az enduro-knak van idiótább hangja... arról nem is beszélve hogy a Ringen egy 125- ös sportmotortól legalább fél percet kapsz ha nem többet
meg 100 ott voltam a 750 es gixer mellet gyorsulásban, gyári áttételle meg krossz gumikkal , akkor serintetek egy supermoto szett után milyet menne ?
én mászkáltam különféle gyorsaságival az rd80 tól a hayabusáig és nem nagyon fogott meg , jó az télleg jó volt hogy húztál egy gázt azt olyat gyorsult hogy beszarsz.főleg a busa. Viszont az nagyon nem tetszett hogy például pályán mész monjuk 230 al és semmi előtted az aszfalt azt semmi változatosság, meg hogy essőben, hidegben nem igen tudod használni ezeket, mert ugy gumi tapadás, meg 20-25 fok az ideális höméséklet, ezzel szemben az enduro ha megunom az aszfaltot irány a föld, és ha esik az esső azért megy ki az ember mert sár van ha süt a nap akkor azért, ha hideg van akkor azért mert nem izzad a pályán, ha esik a hó akkor meg azért mert tök feeling a szánkozók mellet endurozni a hóban.
Sőt! Kiváncsi vagyok, hogy az endúrósok meg a crossosok miért szeretik jobban azt a stílust mint a gyorsaságit. Mivel én még sosem motoroztam ilyen motorokkal, fogalmam sincs miért szeretik sokan. Na, Megírjátok?
elnézését kérek minden olyan gyorsaságistól akit megbántottam nem szándékosan tettem, csak ma volt az éretségi biz. osztás és eléggé ingerült voltam és azé sikerült ilyet irni.
tudom jól hogy izlések és pofonok, én probáltam a gyorsaságit is de az endurozás közelebb áll a szivemhez.
mégegyszer bocs mindenkitől