Az egyes lefelé, a többi fölfele. Szal ha mondjuk 3-asba akarod tenni akkor az üresből 1-esbe teszed(lefelé nyomod) aztán kétszer fölfelé húzod. De lehet hogy nem értettem pontosan a kérdést
Sziasztok!
Lehet, hogy nagyon hülye kérés, de valaki leírná nekem, hogy hogyan is működik egy 6 sebeséges váltó. Mongyuk egy Aprilia AF1-es 6 sebeséges. Tehát arra lennék kiványcsi, hogy hogy van az egyes, kettes....
Előre is köszi
Hello! Szeretnék vanni egy Cagiva Mitot!!! Olyan 250-300e Huf-ig! Annyiért lehet kapni, kapni lehet azt tudom, de valyon milyen állapotúak? Azt olvastam hogy nagyon jó mototrok, évjáratába és kaliberébe a legjobb motor?! Ha esetleg lenne valakinek egy eladó akkor írjon! Legyen: Műszakija, ha lehet friss, piros színü legyen, És szabolcs környékén! Köszi
Ez a felni matrica akkor rámegy az RS 125re is. Ugye? Mert engem érdekelne a dolog. Meg az h milyen szinekben vannak, vagy olyanra csinálják amilyenre kitalálom?
Hello András,
Én is András vagyok. Nekem is 125-ös CBR-em van. Én is totál kezdő vagyok. És én is Budapesti vagyok. YEEEEE
Lépj be a CBR klubba és gurulj velünk. www.cbr-club.hu
Nemrégiben találtam rá erre a topicra. Idén kezdtem a motorozást. Letettem a nagy A-t és egy 125-ös cbr-el koptatom az aszfaltot. Budapesti vagyok. Közös gurulásokban
nagyon szívesen benne lennék. Persze csak ha nem probléma, hogy tapasztalatlanságom miatt egyenlőre még csak óvatosan húzom a gép szarvát, így lehet, hogy lassítom majd a csapatot.
Sziasztok!
15 éves vagyok és nagyon szeretnék egy 125-ös gyorsasági motort 50-es papirokkal.
csak 110.000 ft-om van rá sajnos
tudom hogy nem tul sok de azért ha valakinek lenne azt megköszönném ha küldene e-mailt.drumandbass14@freemail.hu
Üdv MaysteRR!! Én nyüstöltem egy ideig Mitot/kreklámpást/,de csak jót tudok én is mondani róla.Gyönyörü moci,és mellesleg jo a motorja és a futomüve is!!! Nagyon lehet vele alázni,föleg szerpentineken. Egyszoval jo kis spotr gép! Sosem hagyott csreben! De azért nem árt rá, egy komplett tuning kémény,mert nagyon sokat dob rajta. Ha esetleg mellette döntenél,elötte kérdezz utánna,az alkatrész ellátásnak feltétlen!!!!!!!
Szerintem Aprilia RS 125, Cagiva Mito és Hona NSR 125 közül válassz! Ugy gondolom ezek teljesítményre hasonló motorok. Nekem RS 125-öm van. Télleg vannak vele néha gondok, de a futómű, fék, meg az egész motor nagyon jó. De a Mito-ról meg az NSR-ről is ezt hallottam
Chiao MINDENKINEK!!! Segítségeteket kérem!!! 125-ös mocit szeretnék venni!!! naon naon !!! Gyorsaságit szeretnék!!!! Aprilia 125-ről azt hallottam, hogy megy mint egy állta,de nem a legmegbízhatóbb. A Honda NSR 125 nagyon tetszik, csak nem tom,h milyen. Mi a véleményetek??? Milyet vegyek???? Vagy valami egészen más típust????
Üdvözlettel, és egy kis FULL GAS-zal MaysteRR
Nah én meg megvettem egy 95-ös Aprilia RS125-öst(150es Polini henger van benne)
Igy 195-öt sikerült belöle kipréselnem,nagyon megy csak alacsony fordulaton kicsit olyan simson feelinges pöfékelös hangja van de amikor nyilik a power huu nah akkor már brutál versenygép:DHátul meg 150es Dunlop Continental gumi
450ért vettem ismerösöktöl,jövö augusztusig vizsgával..Sztem megérte csak remélem nem kell hozzá semmi cucc mer az nem olcso mulatság..
Na végülis rendeződött a motor ügye. 30.000 Ft-ért megcsináltattam az igazságügyi szakértői véleményt, és kiderült, hogy totál eredeti a motor, és az alvázszám Japánban lett beütve.
Tehát kifizettem 5 ezret a félbehagyott eredetiség vizsgáért, és 30 ezret a szakvéleményért. Most jöhet újra az eredetiség vizsga 13 ezerért....
Mito hoz már szinte bárhol, s bármikor megkaphatsz bármifféle alaktrészt!
már nagyonsokan rááltak errre....mármint az olasz motorokra...
pár napon belül be lehet hozzá szereni minden alaktrészt!
tapasztalatból mondom, nekem is volt mitom.....
Trézikét ajánlom....
A Cagiva sem sokkal erősebb mint a TüZéR, és drágább is, meg meg is olyan tartós, mint a Japcsi moca( Honda NSR, Yamaha TZR, Suzu RG gamma)
én mondtam
125-2T megpiszkálva, vagy 4T 250 tő felfelé, a csúcs az a 650 es husaberg!
az kell az erdőbe !!azzal már lehet szántani, nem is értem egyesek minek vesznek 1 milláért új 2T 125- öst, akkor inkább vegyen 200 é valami használtata azt bassza szét és utánna vmi nagyobbat nem?
most mondja vki hogy nincs igazam.!!
"Hááát mégse veszek uj mocit most néztem utána h az uj xt-be meg a dt-be elektronikus folytás van amit csak profi számitogépes kütyüvel lehet kiütni" Először is: ez egy hülyeség ilyen nincs. Haveromnak 2004-es dt-je van azt kell róla tudni hogy katalizátoros, ez óriásit folyt rajta, de 105-öt simán ki tudott belőle köszörülni. A gyárilag megadott 14-15 lóerős teljesítmény helyett csak 12 jutott bele. De nemrég a YAMAHA Fehérnél kiszedték a katalizátort meg az apróbb folytásokat, így kb. 22-24 le lett. Ez 20000Ft volt. Mondták hogy ki lehet belőle hozni a 30-at de ahhoz tuning rendszer kell ami ugyan a katalógusokba már benne van de nem gyártják. Endúrózáshoz jó a futóműve de a pályán már kevés. Ugyanígy az xt125-be is csak katalizátor van. Terepezéshez kicsik a rugóutjai, a száguldozáshoz meg az ereje. Ezé csak csatlakozni szeretnék az előttem elhangzottakhoz: 250-es négyütemű vagy 125 kétütemű.
Azoknak akiknek hasonlóan, mint nekem meghalt a gyújtásrendszere...
Sajnos az apriliák 125 -ben irdalmatlanul bizonytalan gyújtással rendelkeznek.
A szikra gyengécske és pl egy 150-es pollini esetében már egyenesen épphogy elég.
Tipikus betegsége a dolognak ,hogy hirtelen gázadásnál 2000-es fordulatról a motor ledadoghat esetleg megtorpan. Azok akik átalakítják H.A.L. generátorral szerelt azaz a legmodernebb rendszerre elfeledhetik ezeket a gondokat. Sok aprilia betegsége ez.
Én is befektettem egy ilyen modern rendszerre. stabilabb , morcosabb gyújtás.
Új motort vásárlóknál el az 1. szempontok között legyen! az Aprilia CDI-je nagyon kiforratlan .. instabil X kilométerenként biztos hullik.. Ált. 20-25 ezer km-nél gatter van sajnos.
Lehet, hogy nagyon hülye kérés, de valaki leírná nekem, hogy hogyan is működik egy 6 sebeséges váltó. Mongyuk egy Aprilia AF1-es 6 sebeséges. Tehát arra lennék kiványcsi, hogy hogy van az egyes, kettes....
Előre is köszi
Nem tudjátok véletlenül hogy 50-es NSR-re mennyiért lehet kapni 70-es tuning hengert?
e-mail: quik@citromail.hu
Postai utánvétellel is!!!!!!!!!!!!!!
minta
minta1
Cooool! Akkor úgy tűnik a legjobb helyre írtam.
Mán megyek is!
András
Én is András vagyok. Nekem is 125-ös CBR-em van. Én is totál kezdő vagyok. És én is Budapesti vagyok. YEEEEE
Lépj be a CBR klubba és gurulj velünk.
www.cbr-club.hu
Nemrégiben találtam rá erre a topicra. Idén kezdtem a motorozást. Letettem a nagy A-t és egy 125-ös cbr-el koptatom az aszfaltot. Budapesti vagyok. Közös gurulásokban
nagyon szívesen benne lennék. Persze csak ha nem probléma, hogy tapasztalatlanságom miatt egyenlőre még csak óvatosan húzom a gép szarvát, így lehet, hogy lassítom majd a csapatot.
András
15 éves vagyok és nagyon szeretnék egy 125-ös gyorsasági motort 50-es papirokkal.
csak 110.000 ft-om van rá sajnos
tudom hogy nem tul sok de azért ha valakinek lenne azt megköszönném ha küldene e-mailt.drumandbass14@freemail.hu
Üdvözlettel, és egy kis FULL GAS-zal MaysteRR
Nah én meg megvettem egy 95-ös Aprilia RS125-öst(150es Polini henger van benne)
Igy 195-öt sikerült belöle kipréselnem,nagyon megy csak alacsony fordulaton kicsit olyan simson feelinges pöfékelös hangja van de amikor nyilik a power huu nah akkor már brutál versenygép:DHátul meg 150es Dunlop Continental gumi
450ért vettem ismerösöktöl,jövö augusztusig vizsgával..Sztem megérte csak remélem nem kell hozzá semmi cucc mer az nem olcso mulatság..
Nah meek is mocizni:Dsziasztok!
Tehát kifizettem 5 ezret a félbehagyott eredetiség vizsgáért, és 30 ezret a szakvéleményért. Most jöhet újra az eredetiség vizsga 13 ezerért....
ááááááÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!
már nagyonsokan rááltak errre....mármint az olasz motorokra...
pár napon belül be lehet hozzá szereni minden alaktrészt!
tapasztalatból mondom, nekem is volt mitom.....
én csak ajánlani tudom!
4 kilóért már egy tisztességes 125 kapsz
A Cagiva sem sokkal erősebb mint a TüZéR, és drágább is, meg meg is olyan tartós, mint a Japcsi moca( Honda NSR, Yamaha TZR, Suzu RG gamma)
Nah azt szeretném kérdezni h tudnák venni egy cagiva evo mito125-t(vagy tzr)
És hogy mennyibe/hogy van hozzá az alkatrész és a beszerezhetöség?
Elöre is köszi
125-2T megpiszkálva, vagy 4T 250 tő felfelé, a csúcs az a 650 es husaberg!
az kell az erdőbe !!azzal már lehet szántani, nem is értem egyesek minek vesznek 1 milláért új 2T 125- öst, akkor inkább vegyen 200 é valami használtata azt bassza szét és utánna vmi nagyobbat nem?
most mondja vki hogy nincs igazam.!!
"Hááát mégse veszek uj mocit most néztem utána h az uj xt-be meg a dt-be elektronikus folytás van amit csak profi számitogépes kütyüvel lehet kiütni" Először is: ez egy hülyeség ilyen nincs. Haveromnak 2004-es dt-je van azt kell róla tudni hogy katalizátoros, ez óriásit folyt rajta, de 105-öt simán ki tudott belőle köszörülni. A gyárilag megadott 14-15 lóerős teljesítmény helyett csak 12 jutott bele. De nemrég a YAMAHA Fehérnél kiszedték a katalizátort meg az apróbb folytásokat, így kb. 22-24 le lett. Ez 20000Ft volt. Mondták hogy ki lehet belőle hozni a 30-at de ahhoz tuning rendszer kell ami ugyan a katalógusokba már benne van de nem gyártják. Endúrózáshoz jó a futóműve de a pályán már kevés. Ugyanígy az xt125-be is csak katalizátor van. Terepezéshez kicsik a rugóutjai, a száguldozáshoz meg az ereje. Ezé csak csatlakozni szeretnék az előttem elhangzottakhoz: 250-es négyütemű vagy 125 kétütemű.
Sajnos az apriliák 125 -ben irdalmatlanul bizonytalan gyújtással rendelkeznek.
A szikra gyengécske és pl egy 150-es pollini esetében már egyenesen épphogy elég.
Tipikus betegsége a dolognak ,hogy hirtelen gázadásnál 2000-es fordulatról a motor ledadoghat esetleg megtorpan. Azok akik átalakítják H.A.L. generátorral szerelt azaz a legmodernebb rendszerre elfeledhetik ezeket a gondokat. Sok aprilia betegsége ez.
Én is befektettem egy ilyen modern rendszerre. stabilabb , morcosabb gyújtás.
Új motort vásárlóknál el az 1. szempontok között legyen! az Aprilia CDI-je nagyon kiforratlan .. instabil X kilométerenként biztos hullik.. Ált. 20-25 ezer km-nél gatter van sajnos.