Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á! Nem Pesti vagyok! hanem vidéki! Nyíregyháza mellett lakom! Újfehértón! Na Hellosztok!
benke: ha csak a gázkaron lenne egy kis holtjáték, az még nem gáz, de szerintem magának a teljesítménygörbének még az elején sem szabadna ennyire laposnak lenni, majd hirtelen váltással jóval meredekebbnek. nem, ez nem normális. ha karbis a motor, akkor esetleg nem ártana teljesen kitakarítani, talán az lehet a bibi. én sajnos annyira nem értek hozzá, hogy most mondjak okosakat hogy mitől lehet ez, de annyit tudok hogy ez nem normális
Na én mentem aludni!!! benke:sok sikert a motorhoz, és balesetmentes közlekedést! Jó éjt! Éljenek a kétkereküek!!!
msn: mdenes@cia.hu leginkább esténként vagyok, mert minden nap meló és csak akkor tudok ideülni

a letiltás ami az 1000gixerben volt, ha jól tudom végsebességet meg talán vmennyi lőerőt szabályoz. de végsebessgében tuti hogy 300nál meghúzza a határt.
amúgy ha pesti vagy, akkor köv hétévégén még akár elis látogatok hozzás megmutatni a mito-t :). márha jövőhéten sikerül megszereltetni
Hát én nem nagyon tudom! ha 2 ütemü akkor sztem igen ez a megszokott!
Sziasztok! A 250-es Yamahám eredetisége körüli hercehurca rendeződött: 30 ezerért megcsináltattam az igazságügyi bevizsgálást, és kiderült, hogy a motor eredeti, minden rendben van vele...

Most viszont más jellegű kérdésem van: amikor elindulok a motorral, adok kis gázt, a kuplungot engedem kifelé, a motor elindul, lábakat fel... aztán húzom a gázt, és baromi lassan gyorsul a gép, mintha kevés gázt kapna... aztán ugyanakkora gáznál (tehát nem húzom tovább) egyszer csak elkezd hangosodni és gyorsulni. Normális ez? Mintha nem tudnám fokozatosan gyorsítani, mindig van egy kis üresjárat, aztán hirtelen gyorsulás.

Jogsi és átiratás hiányában egyelőre a mélygarázsban gyakorlok, ott szoktam róni a köröket...
Van Messengered? ha igen akkor add meg a e-mail címed! Veled lehet beszélni rendesen! És még a érdeklődési körünk is 1!
ÚÚÚÚ! az már ott van! az már a széria amelyik 175 lóeő gyárilag? vagy az már a 2005-ös? a K5-ös. Hát én rettentően féltem vele menni! vagy 100-ig húzattam, de az már nekem sok volt egy olyan motoron! Az nem jó ha ki van véve a letiltás rendszere. nem? Szét lehet pörgetni a motort hamar ha nem érzed!!!
:)) Én meg egy haverom 2003-as 1000-es GSX-R-jével, Yoshimura kipufugórendszerrel, a letiltás kiszedésével, tuninglégszűrővel meg még egykét okossággal....

tapasztalatok? hát mivel előszőr ültem egy ilyen "vadállaton" meglepődtem hogy milyen hihetetlenül kezes. mielőtt ráültem, szégyen nem szégyen féltem tőle, de utána már éreztem hogy itt nincsnen gond. hihetetlenül finoman, lágyan lehet vele menni. attól függetlenül hogy több mint 300km/h-ra képes lassan is probléma és odafigyelés nélkül lehet vele menni. alig akartam róla leszállni, nagyon jó élmény volt. egyedül a váltója nem tetszett. a Mito váltója után kicsit fura volt... a hangja meg? a Yoshimura nagyon durván szól!!!!
hirdetésről annyit hogy nézd a feladás dátumát is. ennek 2004.06 valamennyi volt ha jól láttam. amúgy mindenképp élőben kell megnézni, csak úgy tudnék róla én is bármit mondani, így képről meg egy ilyen szövegből hogy "megkímélt, jó állapotban, szezonra felkészítve" nem tudok mit leszűrni.. meg más sem :). az ár amúgy körülbelül oké lenne, márha tényleg jó állapotú és átnézett motorról van szó
Hát én ma mentem egy GSXR600-al! Egy elhagyatott úton! Nagyon pöpec! Olyan hangja van, mint az állat! Ugyan én nem mertem húzatni, de amikor vitt a bátyám akkor ő húzatta... 1-esbe 120...... Nagyon megy! ugyan ezen sport légszúrő meg még sok extra van! a motor 94-es!
Azért nem vártam vele, mert most lesz 20 éves és az "A"-hoz 21-nek kéne lennem, ennyit meg nem várok. Én motorozni akarok és nekem sok 1 év is. Ööö hát a nagy álom majd egy CBR600RR vagy egy Kawa636. De mielőtt ennek eljön az ideje mindenképp kipróbálom mindegyiket, beleértve a rivális Suzukli GSX-R-t és az R6-ot is. Mindenképp 600-ast akarok, mert én vallom azt hogy (főleg utcára) hülyeség annál nagyobb motor. Ezzel már beérném elég sokáig. De most egyelőre a Mito is bőven jó :))
Akkor miért nem vártál vele?! már lassan leteheted a az A-t! Nem? milyen motort akarsz venni?
az jó! Nézd meg a hirdetések közt Mitonál eggyet 315-ért! Nézd meg. Arról mi a véleményed! Vazd, de csak 1 kép van róla! Ha megnézted irj.
Akorl-ot ha jól emlékszem 18tól lehet letenni. Én is most csináltam meg, múlt héten küldték ki a jogsit :)))
Hát inkább a hang miatt akarok, nemazért hogy jobban menjen! Jól megy az úgy is! Persze hallottam már a hangját, a bátyámnak volt is egy, csak eladta, mert nem lehetett forgalomba helyezni! Hát Balatonfüred az messze van, ha találok közelebb akkor biztos az lessz előtérbe, de ha nincs más akkor elmennénk érte! Azon ne múljék! Ugyan én most teszem le az A1-et, Akorl.-t hány éves kortól lehet lerakni?
Dávid1989:
MitoGeri BalatonFüreden lakik. Látom, hogy írtál a fórumra, de szerintem próbáld meg az "Eladó Keres" topicban is, ott talán jobban felfigyelnek. Amúgy Geri nem minden 10 percben ír a fórumra, ne lepődj meg ha egyből nem kapsz választ tőle.
Az enyémen nem sport dob van, legalább is szerintem nem az. A Mito Evo-kon (de lehet hogy csak ezen a "Lucky Strike"-os kiadáson, ezt nem tudom) úgy tudom széria a karbon kipufugó. Az enyém biztos, hogy így gurult ki a gyárból. Hogy érdemes-e rá venni? Hát nemtudom. Kisköbcentis motor így olyan hihetetlen nagy teljesítmény ugrást nem szabad várni tőle, bár ha jót vesz rá az ember, biztos kap egykét pacit még maga alá. Ha a hang miatt akarsz rá, akkor azon csak akkor gondolkodj, hogy ha hallottad milyen az eredeti, aztán utána neked kell eldönteni, hogy akarsz-e komolyabb hanghatást is. Nekem nem a dob lenne az első amit cserélnék. Legalább is a Mito-n, mert nincs annyira csúnya hangja. Én ha már lenne ilyesmire keret inkább vmi komolyabb légszűrőn, karbin gondolkodnék (nem mintha szar lenne a széria!).
ÍRTAM NEKI! AMUGY Ő HOL LAKIK? (mitogeri) amugy sportdobot érdemes rá venni? a tieden az van? vagy az egy gyári karbon?
Hellotok! VAN 1 KAWASAKI KDX-EM ÉS ELROMLOTT A GYUJTÁSELEKTRONIKA BENNE! HA VALAKI TUD VALAMI JÓ MEGOLDÁST HOGY HOL LEHET ILYET SZEREZNI AKKOR LEGYEN SZIVES AZ engilali@freemail.hu-ra 1EMAILT KŰLDENI! A MOTOR 91-ES ÉVJÁRAT!
Dávid1989:
én sajnos nem tudok kereklámpást, de egy tippem van, hogy kiket kérdezz még meg. amúgy ha Mito I/II-t akarsz, olyat tényleg kaphatsz annyiért amennyit rá akarsz szánni, de mindenképp áll így is, hogy ha kedvező az ár, ha nem, vigyél magaddal egy hozzáértőt!!! ,mert így biztosabb lehetsz benne hogy mit kapsz a pénzedért, egyébként pedig (még talán szakértővel is, mert mindenbe ő se lát bele) használt motor vétele egyenlő a zsákbamacskával.

no szerintem ennek az oldalnak a fórumára látogass el: 125.vilaga.hu/
MitoGeri-nek címezd leginkább a kérdésed, mert neki mindig van egy ötlete, mellesleg ő is rak össze ilyen gépeket, de szerintem a többiek is tudnak segíteni
Te árulod a matricát, szal veled kell találkozni valahol?
Ezüst színben van?
Ugye 17-es méretü kerékre való.
Mennyire nehéz föltenni anélkül hogy leszedd a kereket? A gumi miatt én is leszedem a hátsót de az elsőt nem.
Köszi szépen! Remélem sikerülni fog, hogy annyiért vegyek egyet! Semmiféleképpen olyanra gondolok mint a tied(EVO II) hanem a kereklámpás változatra... Esetleg ha tudnál egy eladót akkor irj a email címere, vagy ide, de ezt nem nézem olyan sürün! Köszi szépen! Jó, és !balesetmentes! motorozást!
A felnimatricát most tettem fel az enyémre, citromsárgát, mert az van a Chesterfieldfeliratba, meg abból van az csík a mocin. Én a hátsót kiszedtem, mert gumit is kellett cserélni, de az elsőt bent hagytam és úgy tettem fel. Aképen nem az enyém van, de majdnem így néz ki az is! Majd csinálok képet és felteszem!
Egyébként ezek elsősorban sima matricák, tehát nem fényvisszaverős meg foszforeszkálós, mert azok olyan 4 és 7 rugó körül léennének.
Jah és Te döntöd el milyen széles csíkot szeretnél! Valamint az 1500 az első és a hátsó gumi is egyben!
Ha még bármi kérdés van jöhet!!!!!!!

Jó mocizást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabbancs: de ha esetleg versenymotorra gondolsz, a komolyabbakon fordítva van. ha lefele nyomogatod a váltót akkor váltasz fel :)

Dávid1989: igen a Cagiva Mito szerintem is a kategóriája legjobbja! nekem is ilyen van (ha a nevemre nyomsz van róla kép), bár nem régóta. 250-300ért lehet fogsz kapni, de azt ajánlom nagyon de nagyon nézesd meg, vagy hurcolj el egy hozzáértőt a megvétel előtt, hogy ne érjen meglepi, vagy pedig vedd meg kicsit bajosan és még kell rákölteni.... de azért ki kell ábrándítanom, mert szerintem műszakis friss mito-t ennyiért nem fogsz kapni. márha nem történt vele vmi rendellenes dolog... bár csodák mindig vannak, de azok mindig mással történnek meg... viszont remélem azt tudod, hogy ez egy olasz paripa, és nemzetiségéhez híven a design, a használt technika (banánlengővilla, elöl 4dugattyús BREMBO fék 320as féktárcsákkal, hátul 2dug., fordított első villa, karbon kipufugó (azt hiszem ez is széria), kormánygátló meg a többi....) kifogástalan, sőt a legjobb, de rengeteg odafigyelést, törődést igényel. ha menetközben megadsz neki mindent, odafigyelsz rá, hogy minden oké-e ,akkor "semm bajod nem lesz vele". azért idézőjelben, mert néha-néha egy tömítés, légszűrő, gyertya meg hasonló néha-csrélendő dolog fog kelleni. ha elhanyagolod, akkor viszont kegyetlenül büntetni fog!
szerintem ez a helyzet! ha más szerint más, lehet vitázni :)
Köszi szépen. Jól érteted, arra gondoltam