Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva,neharagudj,nem tucc komplett gyújtás husaberg te610hez????
ya szerelő leszek.
és remélem a hollós bácsi engedi majd hogy kiprobáljam a teljese suzuki palettát.
a Hondák közül a vrf 450 volt ami nekem kibaszottul bejött, könnyű kezelhető van bene nyomaték is, és kibaszott jól és szépen lehet vele kerekezni. 2 ben fölvenni és végig váltani a sort.
Képzeld most mentem egy Honda Monkeyval...itt az egyik freestylos gyereké a Proexnél...Kurvajól kerékre lehet vágni....Én aki nem nagyon tudok..egészen úgy néztem ki mint aki konyít hozzá...
Lehet, hogy egy ilyet veszek,,,ne a GSX-et törjem össze...
Hát ha a hollósnál leszel akko elvtársak leszünk...
Szereő leszel???
hát 500, + plussz egy kör az 1,4 essel
sajnos ahoz még nem volt szerncsém , a hayabusával császkálgattam már de nem igazán tetszett , a nyomaték megvolt, csak a külső, meg az üléspozició, az nem nekem való.
nyáron és jövöre ha minden igaz a suzuki hollosnál leszek gyakorlaton és remélem sikerül kiprobálni minden suzuki modelt.
Tom..metnem én is egy keveset endúróval...
Szerencsésnek mondhatom magam mert a Suzuki endúrói szinte mind kipróbáltam...
Meg sok mást is...
Jó az öreg XT---és

mennyi az ára???
aha , én is egy olyasmi évjáratot probáltam, xt ből és xl ből is.

NA az enyém pont eladó tipikus határban mászkálós motor
ha 1,4 esed van akkor szereted te is a nyomatékot. ebben van bőven.
Nekem egy 1,4-esem van...De szeretnék venni egy endúrót a határba...de a 87-estől már egész jók...jóval keskenyebb mint az előzőek...
mikori évjáratú van neked?
mert én a régebiekre gondoltam, az előbb, persze ahogy fejlődik a világ ugy javul a motor is.
Azért a hatos XT-vel lehet egykerekezni....aki tud annak ezzel is meg....
Meg főleg azért jó mert nem szervízigényes...elnyűhetetlen a blokkja (na jó....az egyik betegsége az, hogy perselyt kell cserélni egyes modellekben)
De amúgy tökéletes ha hobby szinten nyomod az endúrózást...Én inkább utcán nyomom...de néha kikívánkozom a határba....arra meg tök jó...
attól füg mire akarod használni, mert kicsi is meg nehéz is.
ha nem vagy nagy streetfighter bajnok akkor felejsd el az 1 kerekezést., mert a maga 40 pacijával, és a 150 kilójával nem igen képes rá.

inkább vedd meg az enyémet. 5 be odadom és az 70 paci, és tökkélesetes a határba

de félre a tréfával inkább egy 350 es husaberget, vagy 410 es husqvarna, már azok is vannak olyan 300 kilótól, és sokkal használhatóbb mint az xt vagy xl.

ez tapasztalat.
sztem jó, főleg azért, mert nekünk is az van :D
Haverom is pont most vett egy 600-as XT-t
CSak M jogsija van és ő is csak a határba vette!!
Arra gondoltam, hogy érdemes lenne egy öreg XT 600-ast venni crossozásra...:) pont elég lenne a határba ..lehetne egykerekezni meg minden..bőven elég az a kanyarokba...
hát ja a kurva anyukat
Ezek a kib@szott autók. Mindenkivel kib@sznak
ne is mond
most voltam a garázsban szemeztem vele vagy 10 percet és arra az elhatározásra jutottam hogy nem megyek 1 kört.
ilyen időben milyen jól jönne nekem egy ilyen Le se szállnék róla
azt mondják az uj 450es aprilia sm is odabaszos
kishapsi köss belém nyugodtam
most ha már így kötöszködsz akkor én is beléd kötök
meg lehet baszni a KTM-et
kezdj el vissza olvasgatni olyan 96-ig nagyából, sehol nem volt a ktm míg meg nem vette a HUSABERGET és a svéd fejlesztéseket teték a ktm be is.
a 95-ös husabergnek a hengerfeje egy az egyben jó a 2002-2003-as KTM-re.

vagy nézd meg a versenyeket mind supermotoban mind cross ban mind enduroban, valahogy a husaberg mindig megelőzi a KTM et.

NA akkor a lényeg hogy vagy ne fikázz semmilyen motors stílust vagy ha fikázol és az általad istenitett fjtából készülj fel.
legalábbis egy idő után..
És azt se tudnád hol az eleje..
Azt mit kezdenél ennyi lábbal?
Büdös lenne..
ideális nő