ahhhhhhhhhhhhhhhhh
de az adatokat nezd te okos tojas,hanem a gorbet.
Minden benzinuzemu motornak hasonlo a gorbeje,lentrol indul...fent tetozik es megy vissza lefele...tok mindegy,hogy Romet,GSXR,trraktor,vagy F1
De hallod 2Ütem azért egy Dodge Viper 8000-ezres diszno nagy blokkját ne hasonlítsuk már egy 2T-s 125-s sportmotoréhoz!!! Ez a két kategória kicsit távoláll egymástól.........
Nem találtam sehol Dyno- t de tudom h az egész gyújtás ki lett baszva belőle és sportgyujtás van benne ugyhogy megváltozott valszeg a teljesítménygörbe is.Egyébként 9500 alatt semmi utána 9800 és robban a bomba és nem vesz vissza 11 után sem csak még durvább lesz a hangja és azthiszed h soha nem veszik el a teljesítmény
Gyerekek erre annyit tudok mondani ha lesz 125-ös klub akkor összejövünk és mindenkinek odaadom egy karikára a gépet!!!!! Egyébként még én sem tapasztaltam más motoron ilyet...
A haverom TDR-jén 9500 után jo ha elváltod neki mert onnan már csak pörög de no teljesítmény
Mr2ütem-nek tudom h hülyén hangzik de előszőr én sem hittem el senkinek utána megfigyeltem és tényleg nem csökken drasztikusan a teljesítmény!!!! Ezt pl apám sem hitte el amíg nem ment vele egy kört...
Egyébként az a pár másodperc túlpörgetés nem lehet gáz azért nem megyek kilómétereket piros tartományban.............
hiszen pl az NSR-emnek az oraja 12000-tol van pirosba es kb 11000-nel adja le a max LE-t,onnantol kezdve mar lefele megy...szoval ha tulporgetem csak vesztek...
Én nem akarok érdemben beleszólni, ehhez a részéhez nem értek, de a piros tartományt szerintem nem véletlenül találták ki. Sok mindenben hiszik azt a motorosok, hogy okosabbak mint a mérnökök, akik megalkották a motort, de én azt mondom, hogy mindennek oka van az utolsó csavarig. De ettől függetlenül lehet, hogy nem árt a túlpörgetés, én nem fogom sosem az biztos. Ennek két oka is van: nem akarok rosszat a motornak, a másik meg, hogy nem vagyok versenyző, de mégcsak nem is pályán motorozok nagyobbrészt (nagy bánatomra), hogy ilyenekre legyen szükségem egy kis pluszerőért. Na ez volt az én véleményem
Hát ja esőben csúsztatni a gépet az egy külön élmény csak vigyázni kell az elejére mert abbol már gas lehet!! Ja Galaxrider csak annyi h van olyan élethelyzet amikor jól jön h nem szabályoz ne és akár csak egy 500-al tovább tudod pörgetni (huzott már ki a szarbol)..
Igaz sikerült egyszer eggyel többet visszaváltani és szétrepült a blokk Amugy jo dolog mert ha mondjuk gyorsulsz vkivel akkor túlpörgetéssel lehet egy kicsit nagyobb előnyre szert tenni. Egyébként normál használatban csak 11-ig forgatom (utána piros) Amugy simán leforgatom ha kell 12500-ig és az a poén itt még mindig nem fogy el az erő!!
Az egykerék sztem hülyeség egy 125-sel mert csak gyilkolod a kuplungot+telot-is a stoppie már jobb
Biztos lejt a görbe 10700 után de nem olyan meredeken.................
de az adatokat nezd te okos tojas,hanem a gorbet.
Minden benzinuzemu motornak hasonlo a gorbeje,lentrol indul...fent tetozik es megy vissza lefele...tok mindegy,hogy Romet,GSXR,trraktor,vagy F1
En sem azt mondtam,hogy nem szabad pirosba porgetni. Csak azt,hogy nem fogsz gyorsabban menni tulporgetessel,mint ha siman elvaltasz a csucsnal.
A haverom TDR-jén 9500 után jo ha elváltod neki mert onnan már csak pörög de no teljesítmény
Egyébként az a pár másodperc túlpörgetés nem lehet gáz azért nem megyek kilómétereket piros tartományban.............
hiszen pl az NSR-emnek az oraja 12000-tol van pirosba es kb 11000-nel adja le a max LE-t,onnantol kezdve mar lefele megy...szoval ha tulporgetem csak vesztek...
Túlpörgetéssel előnyt??
Ez kemény..
Igaz sikerült egyszer eggyel többet visszaváltani és szétrepült a blokk Amugy jo dolog mert ha mondjuk gyorsulsz vkivel akkor túlpörgetéssel lehet egy kicsit nagyobb előnyre szert tenni. Egyébként normál használatban csak 11-ig forgatom (utána piros) Amugy simán leforgatom ha kell 12500-ig és az a poén itt még mindig nem fogy el az erő!!
Az egykerék sztem hülyeség egy 125-sel mert csak gyilkolod a kuplungot+telot-is a stoppie már jobb
tud valaki valamit a honda 125 mtx-ekről,kb 90-es évjárat körül?
milyenek,mennyire megbízhatóak?hogyan mennek?