Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyorsaságis nem csicska
de van néhány közöttük
de a ktm az jobb a cross
de hát mindenki más ízlésű

ott a pont.. azért szerintem felesleges bejelentkezni és koptatni a billentyűzetet h beböfögjön 1 sor értelmetlen,lehúzó,sértő szöveget..
Ez a szarozás ez örök téma marad...
Intelligenciahiányból ered..
És sajnos.. egy hülye százatcsinál
azért ez így csúnya dolog, azért mert ő mást szeret nem csicska, meg azért mert neki 25 öse van azért megint csak nem csicska.

kinek a pap kinek a papné.
amugy viszont éljen a 640es ktm lc4
Pontosan,125ösbe azok a királyok
Hangra is meg sebességre is
most én értem félre, vagy lecsicskáztad a gyorsaságisokat?
szerintem ne írj ilyeneket ha nem akarsz anyázást..
elég sokan szeretjük itt a speedgépeket..
ott kellett volna lennem
de olyan motort veszek tavasszal

ott az 5-ös
Nicky Hayden a legnagyobb király... a legnagyobb király... a legnagyobb király!!!!!
pff
motor gp
gratula
AKI KITALÁLJA KI VAN A KÉPEN AZ KAP 1 5-ÖST
n.h.ennyit segítek
Az csak optikai illuzíó.
Valójában nem szídtam, nekem is volt még két hete.
Már egy ideje nem is volt vele baj, bár nem is használtam.
De -10-be pöcre indult.
Ezért nem szerétném megutáltatni magamat.
A SIMSON EGY JÓ MOTOR!!!!
Nekem semmi bajom a terep motorokkal, régebben endurót szerettem volna.
Mi bajod a speedesekkel?
az se mind
cross
a motor az motor a 125-ös az 125-ös a csicskák azok csicskák
mint a gyorsaságisok
nem olvastam végig, de ahogy a megnyilvánulásokból láőttam, valaki szitta
mos t elolvastam a te hsz edet, azér volt benn egy kis szidás
Ki szídta a vasadat?
Én azt mondtam hogy amivel én találkoztam az szar volt mind, senkinek a motorjára nem mondtam hogy szar, ha így éreztétek akkor bocs.
Csak saját tapasztalat.
BOCS.
A SIMSON t nem szidni
azegy nagyon jó motor
ha esel vele, akoris pár ezer pénzt kell költeni rá
lehet, h pályára ne mvaló, de nem ezért csinálták
szerintem nem te irtál ..ságokat
ugyh peace ..:) hanem ez az rg-hulladékos srác..aki fikázta a vasamat
Ja..ott nyomatom......
áámmeen
Íjj tudtam én, hogy nem kellett volna hozzászólnom . Kicsit az én hibám is, mert ahogy újra elolvastam, Mikey nem nekem címezte a ""faszságokat írtál" mondatot, csakhát az utána következő "DennyM is" megzavart... na szóval ha megengeditek visszaszívom egykét mondatom és elnézést kérve mélyen meghajolok:P

Galaxrider: dehogy szólt ellened!!! "de vmi oka biztos van, hogy galaxrider sem maradt a simson márkánál.. " --- ezzel arra akadtam kilukadni kicsit gonoszkodóan (a márka iránt), hogy bár a simson és társai valóban megbízhatóak, olcsóak, tanulógépnek szuperek, lehet őket ütni vágni, mert bírja egész nap, fenntartása olcsóbb mint a tévének , egyesek szerint szép is, és így tovább, de azért amint az embernek az anyagi háttere megenged egy modernebb, jobb gépet, elég hamar lecserélik szegényeket. Szóval jójó motorok -az elején- de annyira nem, hogy ennyit beszéljünk róla :))

Egy kicsit sarkítva a Trabi ugyanez. Barátomnak -mivel egyetmista- eddig csak trabira futotta, persze emelett motorozik. Állandóan dícséri, mert az ég világon semmi baja (legalább is komoly), de ha mégis van vmi, akkor párezer forintból bármit meglehet rajta csinálni. Emelett lehet ütni vágni, mert bírja sőt még talán megbízhatónak is mondható. Ezek kísértetiesen olyan tulajdonságok mint amiket mi eddig a simsonról írtunk. De azért kérdezem én, ki nem dobna el egyből egy trabit, ha esetleg tudna venni egy -teszem azt- Fiat Tipo-t. Máshogy kérdezem. Ki nem tolná egyből be mélyen a garázyba szeretett simson-ját, ha megtudna venni egy jóképességű, jó állapotú Aprilia RS125-öst? Szóval oké, az mind igaz amit a simsonról eddig elmondtunk, de azért túlzásokba ne essünk.. meg ennyit szerintem nem kellene szuperlatívuszokban beszélni róla. Egyben megegyezhetünk: aki azt írta a simsonról, hogy szar, az egy műmájer béna motoros, ahogy galaxrider mondta, és szerintem itt tehetünk is egy pontot a történet végére.
tom mer látásbol ismerem,itt lakik a szomszéd városban:)

durva az a gép,meg amit müvel a csávo:D
te is suzuki szalonban dogzó?