Hát márpedig a "mutatványos " motorozásnak is megvan a feelingje.. a volt Futurámmal imádtam állatkodni... főleg esőben amikor 2,3 ba keresztbeállt a segge.... Esőbe jókat lehet jaszkarizni, csak megvan az esélye hogy taknyolsz egy baromi nagyot. De szerencsére ez nem történt meg velem!
Egykerékre nem igazán alkalmasak ezek a vasak...
Stoppit meg front wheeliet próbálgattam /fémfékcső rulz :) /, a Futura kajak erre van kitalálva, bár még nekem elég sokat kellett volna fejlődnöm. Csakhát sajna má" nincs meg :(
üdv
egyelőre nem... maximum az emberek noszogatásában. én már több helyen írtam, mondtam az embereknek, innentől nem akarok futni egyenént mindenki után.. még majd berakom mégegyszer újra a felhívást, aztán lesz ami lesz
Jelentkezzetek már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amikor nemrég szó volt róla akkor még mindenki olyan lelkes volt, mindenki klubb címereket tervezgetett stb.
Most kéne tevékenykedni amikor a megvalósulás már nagyon közel van.
Tudnék valamiben segíteni?
Én abszolút nem vagyok híve a "mutatványos" motorozásnak. Én szeretem ha mindkét kerék a földön van, hisz akkor lehet a legtöbbet kihozni a gépből, plusz azt se szeretem ha vmelyik kerék megcsúszik, inkább igyekszem épp csúszáshatáron motorozni, kihasználva az éppen adódó legnagyobb tapadási kört, ha ez mond vkinek vmit. Persze néha jó a csúsztatás, de hogy az már mondjuk pályán előnnyé kovácsolódjon, ahhoz mocskosul jól kell tudni motorozni és nem utolsó sorban tudatosan kell csinálni. Ez talán maradiság. Egy 125-öst pedig főleg nem trükközésre találtak ki szerintem. Lényeg a lényeg, amint megtanulok kanyarodni, szívesen megyek bárkivel pályára versenyezgetni :)))). Legalább tanulok a másiktól, egyelőre csak azt tudok :) Én szerintem elég messze vagyok még a jó kategóriától. ÉS hogy ezeket miért írtam isten se tudja, csak úgy
Jó játék a tárcsaetetés. .végülis ahelyett hogy vettél volna EBC fékbetéteket. inkább tárcsát etetsz.. hát.. az is lehet jó.. én nem szólok bele . ha télleg csak 30 a tárcsád.
mert nekem 90 volt az Apriliára... leszabályzást meg melegen ajánlom hogy tegyél bele mert nem nagy cucc... mellesleg a versenygyújtás nem azt jelenti hogy nem szabályoz le..
Az egyediség jó dolog egyébként.. inkább vegyél pályagumit és azzal teszteld le a ringen.. akkor mutatja meg a foga fehérjét úgyis.
Aki meg egykerekezni akar RS-el ráadásul úgy hogy még nem is ült rajta.. akkor annak tudom ajánlani az Italmondo BT.-t .. lehet kapni mindent.. plexi/ oldalidom / kupplung / lánc... meg fejidomot is.. ha mindenáron egykerék a menő..
mindenesetre hajrá ha sok a pénzed .. és rövid az eszed...
Dennym-nek
Ja asszem CP . Mondjuk nyugodtan veheted a normál betétet is mert így is zsír lesz a fék sztem a Ferodo a legjobb és árban sem durva én mindenképpen arra szavazok.
Mondjuk h megnyugtassalak azért nem olyan durva a külömbség és ezt közúton nagyon nehéz észrevenni h most melyik betét van fennt a motoron egyedül a hideg üzemben kissebb a fékhatás egy picit de ha bemelekszik akkor brutal.
A Ferodo betéted a CP kategória ugye? Azért kérdezem, mert én most fogok venni Ferodo-t, de csak előre, a hátsó jó így... ha tényleg olyan gyorsan melegszik és nem gáz lehet én is elgondolkodok a CP-n, mert az első féket nem szoktam kímélni... legalább is régen. Mióta kopott elől és gyenge, kicsit változott a vezetési stílusom, inkább lendületből vezetek... ááá nem kell, elég az utcai sportbetét is. Meggyőztem magam :) Lendületből jobb vezetni, sőt 125-öst csak úgy lehet eredményesen nem kell nekem a verseny betét :)
amúgy megértem az álláspontod ha megtehettem volna énis többszázezret költöttem volna a volt Futurámra /tuninghenger dugóval, meg karbon kipuff meg stb/, de sajna csak annyira tellett h fémfékcsövek meg pár apróság :))
Egykerékre nem igazán alkalmasak ezek a vasak...
Stoppit meg front wheeliet próbálgattam /fémfékcső rulz :) /, a Futura kajak erre van kitalálva, bár még nekem elég sokat kellett volna fejlődnöm. Csakhát sajna má" nincs meg :(
üdv
Amikor nemrég szó volt róla akkor még mindenki olyan lelkes volt, mindenki klubb címereket tervezgetett stb.
Most kéne tevékenykedni amikor a megvalósulás már nagyon közel van.
Tudnék valamiben segíteni?
Jönnek már az emberek?
Nem tudnátok felrakni 2t tiltást. Sajna még soha nem hallottam és a neten sem találtam Jövőre szeretnék 125-öst és ugye a hang nem minden, de azért...
mert nekem 90 volt az Apriliára... leszabályzást meg melegen ajánlom hogy tegyél bele mert nem nagy cucc... mellesleg a versenygyújtás nem azt jelenti hogy nem szabályoz le..
Az egyediség jó dolog egyébként.. inkább vegyél pályagumit és azzal teszteld le a ringen.. akkor mutatja meg a foga fehérjét úgyis.
Aki meg egykerekezni akar RS-el ráadásul úgy hogy még nem is ült rajta.. akkor annak tudom ajánlani az Italmondo BT.-t .. lehet kapni mindent.. plexi/ oldalidom / kupplung / lánc... meg fejidomot is.. ha mindenáron egykerék a menő..
mindenesetre hajrá ha sok a pénzed .. és rövid az eszed...
Mondjuk még van nincs szétcsesződve egy szezon még simán okés......
Ja asszem CP . Mondjuk nyugodtan veheted a normál betétet is mert így is zsír lesz a fék sztem a Ferodo a legjobb és árban sem durva én mindenképpen arra szavazok.
Mondjuk h megnyugtassalak azért nem olyan durva a külömbség és ezt közúton nagyon nehéz észrevenni h most melyik betét van fennt a motoron egyedül a hideg üzemben kissebb a fékhatás egy picit de ha bemelekszik akkor brutal.
Léci
amúgy megértem az álláspontod ha megtehettem volna énis többszázezret költöttem volna a volt Futurámra /tuninghenger dugóval, meg karbon kipuff meg stb/, de sajna csak annyira tellett h fémfékcsövek meg pár apróság :))
na jó mocizást :)