Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a csúszási súrlódási téynezőt is beleértve:)
tudjuk Dennym.. m szer g = m szer v négyzet per r:)
Próbálom a noszogatást, csak tudnám hogy tudnak valamit ilyen gyorsan megunni.
Hát márpedig a "mutatványos " motorozásnak is megvan a feelingje.. a volt Futurámmal imádtam állatkodni... főleg esőben amikor 2,3 ba keresztbeállt a segge.... Esőbe jókat lehet jaszkarizni, csak megvan az esélye hogy taknyolsz egy baromi nagyot. De szerencsére ez nem történt meg velem!
Egykerékre nem igazán alkalmasak ezek a vasak...
Stoppit meg front wheeliet próbálgattam /fémfékcső rulz :) /, a Futura kajak erre van kitalálva, bár még nekem elég sokat kellett volna fejlődnöm. Csakhát sajna má" nincs meg :(
üdv
egyelőre nem... maximum az emberek noszogatásában. én már több helyen írtam, mondtam az embereknek, innentől nem akarok futni egyenént mindenki után.. még majd berakom mégegyszer újra a felhívást, aztán lesz ami lesz
Jelentkezzetek már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amikor nemrég szó volt róla akkor még mindenki olyan lelkes volt, mindenki klubb címereket tervezgetett stb.
Most kéne tevékenykedni amikor a megvalósulás már nagyon közel van.
Tudnék valamiben segíteni?
6 név van eddig.. meg +1... ez hááát öö nem sok
Hogy áll 125 klubb?
Jönnek már az emberek?
Én abszolút nem vagyok híve a "mutatványos" motorozásnak. Én szeretem ha mindkét kerék a földön van, hisz akkor lehet a legtöbbet kihozni a gépből, plusz azt se szeretem ha vmelyik kerék megcsúszik, inkább igyekszem épp csúszáshatáron motorozni, kihasználva az éppen adódó legnagyobb tapadási kört, ha ez mond vkinek vmit. Persze néha jó a csúsztatás, de hogy az már mondjuk pályán előnnyé kovácsolódjon, ahhoz mocskosul jól kell tudni motorozni és nem utolsó sorban tudatosan kell csinálni. Ez talán maradiság. Egy 125-öst pedig főleg nem trükközésre találtak ki szerintem. Lényeg a lényeg, amint megtanulok kanyarodni, szívesen megyek bárkivel pályára versenyezgetni :)))). Legalább tanulok a másiktól, egyelőre csak azt tudok :) Én szerintem elég messze vagyok még a jó kategóriától. ÉS hogy ezeket miért írtam isten se tudja, csak úgy
Hi!

Nem tudnátok felrakni 2t tiltást. Sajna még soha nem hallottam és a neten sem találtam Jövőre szeretnék 125-öst és ugye a hang nem minden, de azért...
Jó játék a tárcsaetetés. .végülis ahelyett hogy vettél volna EBC fékbetéteket. inkább tárcsát etetsz.. hát.. az is lehet jó.. én nem szólok bele . ha télleg csak 30 a tárcsád.
mert nekem 90 volt az Apriliára... leszabályzást meg melegen ajánlom hogy tegyél bele mert nem nagy cucc... mellesleg a versenygyújtás nem azt jelenti hogy nem szabályoz le..
Az egyediség jó dolog egyébként.. inkább vegyél pályagumit és azzal teszteld le a ringen.. akkor mutatja meg a foga fehérjét úgyis.

Aki meg egykerekezni akar RS-el ráadásul úgy hogy még nem is ült rajta.. akkor annak tudom ajánlani az Italmondo BT.-t .. lehet kapni mindent.. plexi/ oldalidom / kupplung / lánc... meg fejidomot is.. ha mindenáron egykerék a menő..
mindenesetre hajrá ha sok a pénzed .. és rövid az eszed...
egy darab
Azaz ismerős bár mondjuk az enyémre joval több mint 30000
Mondjuk még van nincs szétcsesződve egy szezon még simán okés......
nem rég csináltam egy 520as ktm-et ugyanez volt a problema, arra 50 ezer volt a 2 tárcsa
EZ így van eszi rendesen azt meg ne akard tudni mennyibe kerül.............
na + az hogy zabálja a szinter betét a tárcsát
Dennym-nek
Ja asszem CP . Mondjuk nyugodtan veheted a normál betétet is mert így is zsír lesz a fék sztem a Ferodo a legjobb és árban sem durva én mindenképpen arra szavazok.
Mondjuk h megnyugtassalak azért nem olyan durva a külömbség és ezt közúton nagyon nehéz észrevenni h most melyik betét van fennt a motoron egyedül a hideg üzemben kissebb a fékhatás egy picit de ha bemelekszik akkor brutal.
dani lépj má be msn-be!!
Léci
A gyorsulás a lényeg nem a végsebesség, meg azt úgyse tudja sokáig, meg gyorsulni sokkal izgalmasabb.
Mennyibe kerül a cagiva Mito 125? Mi a vége?
A Ferodo betéted a CP kategória ugye? Azért kérdezem, mert én most fogok venni Ferodo-t, de csak előre, a hátsó jó így... ha tényleg olyan gyorsan melegszik és nem gáz lehet én is elgondolkodok a CP-n, mert az első féket nem szoktam kímélni... legalább is régen. Mióta kopott elől és gyenge, kicsit változott a vezetési stílusom, inkább lendületből vezetek... ááá nem kell, elég az utcai sportbetét is. Meggyőztem magam :) Lendületből jobb vezetni, sőt 125-öst csak úgy lehet eredményesen nem kell nekem a verseny betét :)
Igem az te vagy sorry véletlenül elütöttem
Karbon kipuff hulyeseg
az a "TYM" az én lennék?

amúgy megértem az álláspontod ha megtehettem volna énis többszázezret költöttem volna a volt Futurámra /tuninghenger dugóval, meg karbon kipuff meg stb/, de sajna csak annyira tellett h fémfékcsövek meg pár apróság :))

na jó mocizást :)
Amugy van egy gari utcai betétem is amugy csak most nincs fennt amugy az is Ferodo