Hat ja mondták már h örült vagyok de TYM engem nem a pénz érdekel hanem h elég egyedi a motor nálam eZ számit
Ezek most Ferodo fékbetétek és naon elégedett vagyok velük elöször mindenképp zavaro a ha hideg a fék de gyorsan melegszik szerencsére amugy utcan siman eggyujjas az első fék.Hatsofeket ritkán hasznalom mert gyorsan blokkol töle a kerék...
Csak azagaz h zabalja a tarcsat....
Amugy en jonak tartom......
Versenybetétekkel utcán nem szar? Azoknak kell a folyamatos erős használat, hogy hőmérsékleten maradjanak és harapjanak mint az állat. Ha az nincs meg, akkor gyengébbek és ez zavaró lehet, hogy egyszer nagyon fog, egyszer meg nem. Nekem azt szokták mondani, hogy utcai használathoz nem ajánlatos a versenybetét. Illetve szoktak, de úgy hogy a két betét közül ez egyik verseny, a másik meg utcára való sport. Így mikor rendesen használod őket, akkor belép a játékba a verseny is, ha esetleg meg kihűlne kicsit, akkor sincs gáz, mert ott a másik. Milyen márkájú a betét egyébként?
Köszi a dícsérő szavakat!!!! Egyébként én ráköltöttem közel 400000 ft-ot a blokkban minden zsír uj mert sikerült szétküldenem de ujjá lett építve gyári alkatrészekkel,most van benne 5000km .Csak a legjobb olajat kapja (Selénia Power race 2t) nagyon megy mégiscsak 32le!!!! Simán letagadhat egy jo pár évet naon szeretem mert elég exkluzív a megjelenése és a hangja is brutál!!!!!!
Egyébként ALUVÁZAS ALU lengőkarral,fordított teló naon baba!!!!!!!!! Egyébb extrák:: Sötét pleko,RSV Mille R fényezés, fémfékcsövek, kurvakemény nem széria de Gilera kipuff, versenygyújtás (nem szabájoz le) (Mondjuk így sikerült szétpörgetnem), versenyfékbetétek+fékolaj a fék az olyan pontos és durva h beszarás!!!! 9500 től megy mint az állat amíg akarod!!!!! Naon baba bár sokkba került de nagyon megérte mert tényleg egyedi darab és amiota megvan tudom h az Olasz 125-ös sportgépek a legjobbak !!!
Nem még kell 3-hét amig megvan a kicsi:)
De nem az lesz az első dolgom, hogy kipróbáljam, csak szimpla kiváncsiságból kérdeztem... :) már annnnnnnnnyira várom a március közepét.
Kuplunggal???
Nálunk egyik komám 2hét alatt megetette a kuplungot az Rs 125 replicajával, és olyan 30cm-rel emelte el az elejét.
Nem arra való!!!! De azért ha nem sajnálod, és szerts szerelni pénzt és időt nem sajnálva akkor csináld!!! Inkább menj el a mátrába vagy egy gokartpályára, és ott kapsz bőven adrenalint! Ettől a "kis" bestiától is.
Olyan 5 évvel ezelőtt, Budapesten a Nagykőrösi úton árulta egy srác 250ezer ft-ért 2db klobbkal+ kipufogó rendszerrel. Kijött a kereskedésből 1 srác gátlástalanul azt mondta neki 170ezer. És egy hét múlva amikor arra ártunk benn állt a kereskedésben. :-)
Egyébként akkor bajságos volt. A fényezése meseszép volt de a blokkja tiszta egyadta dzsuva volt. Szivárgott a blokkból az olaj stb. Tehát CSAK ezért nem landolt a kisgép az én garázsomban. Egyébként, ha nekem is odaadta volna 170ért akkor megvettem volna. Na de nam fáraasztalak a süket dumámmal. A lényag, hogy még mindíg szép és egyedi evvel az RSV mintával!!! :-)
nekem meg mindig nem jonnek be azok a szaros kepek,nem tudom mit szartal el...fogadjunk neked sem jonnek be.
Kulonben meg annyira befenyitettel,hogy jelentkezni akarok a klubba :D
A 125 klub tagdíját elsősorban egyszeri díjként szeretnénk, úgymond belépési díj lenne ami az alapvető költségeket fedezné (amit DennyM is leírt) Amennyiben ez változna, akkor lenne éves díj, de nem kell horrorra gondolni!!! Meg bárcsak már ott tartanánk!
Ezek most Ferodo fékbetétek és naon elégedett vagyok velük elöször mindenképp zavaro a ha hideg a fék de gyorsan melegszik szerencsére amugy utcan siman eggyujjas az első fék.Hatsofeket ritkán hasznalom mert gyorsan blokkol töle a kerék...
Csak azagaz h zabalja a tarcsat....
Amugy en jonak tartom......