Ja és a 211 utódja a 212 revolutionmotor után szabadon értekezésünk után mikor is d211 et kerestem ! Ezúton is köszönöm tanácsaikat , és bár nem javasolta az új k3 at a busára , baszottul lehet vele csapatni már most , milyen lesz melegben ?! Ezt a tulajdonosa mondta , az enyémen még nincs fent a szett , csak műszaki után , én még elő sem hoztam , ragaszkodok a 15 fok alatt nincs motorozás elvemhez ! Az hogy csak 3000 lesz benne pont leszarjuk az a gumi üzletnek csak jót tesz !
Na megint ugat a kutyám ! Az a szám teljesen mást takar , föleg ha valaki tudja hogy 200 at tud az 1100 másodikban ! Téged okos barátom meghagylak abban a rudatban hogy az a guminyomás ! A másik hozzámszóláshoz meg annyit hogy naná nem az utcán 1.4 a nyomás , és még csak nem is az én motoromon , MINT írtam a d211 a TT re kihegyezett gumi és extrém időjárás és hőmérsèklethez igazítható ! Azt meghogy az első kerekemre is gondoltad az 1.4 et kikérem magamnak felèrt egy anyázással ! Persze hogy szívesen kerülök veled is egyet , főleg a Bakonyban akár Csesznek vagy Gyepü fele már volt ilyen bemutatóm , többek között ZZR 1400 zal de abból is a Performanc szal !
Levike te meg csak így tovább : Te nagyon hülye !
Vicc, annyi marhasagot osszehordani... meg az allando menozesek, hogy mekkora kiralyul donti mindig szeltol szelig, stb tenyleg egyszer mondom neki h motorozzunk egyet, kivancsi vagyok
Én is csak azért szólalok meg, mert ez biztonsági kérdés. Amit a "kolléga" írt, hogy 1.4 Bar, az csak a hátsó gumira igaz, az első a szokásosnak mondható nyimáson dolgozik.
Ja, és közútra nem javasolt ez a fajta extrém alacsony nyomás. Jön egy kátyú, aztán csókolom.
Hogy is szokták mondani? "Addig,amíg vannak irigyeid,addig valamit nagyon jól csinálsz....." Ez most hogy is van akkor a képen? Ki akar más nevével mit is elérni?
Nem akartam írni, mert nem tudom 100%-osan, de hogy a kavarodás után álljon itt valami a D222 gumiról is, ha már más nem válaszol:
Én azt az infót találtam róla, hogy a Dunlop Roadsmart II-nek az olcsósított, lebutított változata, ami a Honda specifikációja alapján készül. Külön nem is nagyon forgalmazzák, leginkább használtan tudod megvenni, ha lehúzták egy Hondáról (pl. az új 500-as sorkettes Hondákon gyári szerelés). Ezért nem is nagyon találsz róla infót. http://www.cbr500riders.com/fo...
Ha ilyen gumit szeretnél venni, én inkább választanám a Roadsmart II-t, azt könnyebb is beszerezni, és a minősége is úgy tűnik sokkal jobb. Gumiértékelő oldalakon pl. a D222 átlag 3 csillagot ért el az 5-ből, a Roadsmart II meg rendszerint 5 körül van.
Ez a gumi annak a méltán magasztalt D211 utódja ami annak idején a TT-re lett kifejlesztve , tehát egy utcai verseny gumiról beszélünk / valamikor 80 pénz is volt az ára / street legal . Megengedett az extrém alacsony nyomás , akár 1,4 bar , ami azt ljelenti hogy pillanatok alatt forró rágógumi az egész és ha nincs por az uton akkor a vállad van csak útban mikor kanyarodsz ! Sok kilómétert ne várj tőle , de az a kevés beszarás ! Ha szereted a határokat feszegetni jó választás ! Előző szezonba végeztem ki a D211-et , vászonig , míg az első fehér szál meg nem jelent . Az utólsó pillanatig is kormányvég súlyig fordítottam a 270kg-os mozdonyt !
A D222 sem olcsó a hatvan egynéhány ezerrel ! Most viszem az enyémet műszakira , aztán már rakom is fel a metz. k3-akat ! Az is ez a kategória hatvan ezer alatt egy picivel ! Barátomnak már fent van az új szett a busán , de még csak módjával ragasztotta ! Még egyszer , nekünk kb max 3500 km a szett szélétől a széléig !
Szia! Nem kell fèlni! Èn nem nagyon foglalkoztam vele, csak az tünt fel hogy tapad mint a jó isten lassacskán egykerekezni tanulok meg mert 1x sem csúszot mèg meg, de az elejèt már szèpen emelgeti
Na persze nem mind1 hogy egy nyamvadt Hornetnek húzol oda vagy egy R1-nek
Szval ne egyből a kör rekordodat döntsd meg
Levike te meg csak így tovább : Te nagyon hülye !
A facè nem alszol
Jahh h iccakás müszak
Remèlem termelsz becsületesen
Kedden meg párducozunk
Vitát véletlen sem generálnék de páran meglepődnének, hogy terelgeti a zizit Zoli, amellett nem megy bele semmi marhaságba.
Ja, és közútra nem javasolt ez a fajta extrém alacsony nyomás. Jön egy kátyú, aztán csókolom.
Azóta felkerült a felnire egy Michelin Pilot Road 3 :)
Én azt az infót találtam róla, hogy a Dunlop Roadsmart II-nek az olcsósított, lebutított változata, ami a Honda specifikációja alapján készül. Külön nem is nagyon forgalmazzák, leginkább használtan tudod megvenni, ha lehúzták egy Hondáról (pl. az új 500-as sorkettes Hondákon gyári szerelés). Ezért nem is nagyon találsz róla infót.
http://www.cbr500riders.com/fo...
Ha ilyen gumit szeretnél venni, én inkább választanám a Roadsmart II-t, azt könnyebb is beszerezni, és a minősége is úgy tűnik sokkal jobb. Gumiértékelő oldalakon pl. a D222 átlag 3 csillagot ért el az 5-ből, a Roadsmart II meg rendszerint 5 körül van.
Cbr500r 13 as evjarat gyari gumija d222.
28000 lefutott km utan defektes lett,javithato e?
Hudesportos forroragogumi lehetez.
3500 km vállon a tokomet.....
A D222 sem olcsó a hatvan egynéhány ezerrel ! Most viszem az enyémet műszakira , aztán már rakom is fel a metz. k3-akat ! Az is ez a kategória hatvan ezer alatt egy picivel ! Barátomnak már fent van az új szett a busán , de még csak módjával ragasztotta ! Még egyszer , nekünk kb max 3500 km a szett szélétől a széléig !
Na persze nem mind1 hogy egy nyamvadt Hornetnek húzol oda vagy egy R1-nek
Szval ne egyből a kör rekordodat döntsd meg