Na pont ezért örültem a válaszodnak, mert abból kiderült, hogy többet vártam ettől a gumitól, mint amire gyártották Így már másképp fogok "hozzá állni", és nem sportosabb társaival akarom majd összehasonlítani.
Nyilván nagyon sok múlik egy gumi megítélésén azon hogy ki mire és hogyan használja. Nekem megfelelt, pedig én sem kifejezetten egyenesen menésre használom. Ha jobban kopna mint ahogy kopik, a véleményem is más lenne.. de a csomagot egészben vizsgálva én arra az álláspontra jutottam, hogy legközelebb is ezt tenném fel a motorra, nem mást. Mellesleg én egy alig kopott, szinte új BT045 szettet dobtam le a motorról mert nem voltam vele megelégedve amikor a PR2 vettem. Pedig másoknak tetszett a BT045 is..ami szerintem 50-60 lovasnál erősebb motorra már nem teljesen megfelelő.
A másik kérdést nem én tettem fel .
Tapasztalatom szerint bemelegdve is táncol, kúszik, ha meg nagyon bántod túlmelegszik és nem tapad. Persze egyenes haladásra kiváló. Plusz egy haccázas ne forgassa már el álló helyzetből kigyorsitáson( természetesen nem 100%-os gumiról beszélek). Bridgestonéval összehasonlítva egy fillért sem ér, szerintem. Még a BT014 is gyorsabban bemelegszik és tovább is bírja a nyúzást. Mondjuk én úgy nézem ezt a témát, hogy tapadjon és nem érdekel, ha csak 4-6 ezret megy el.
Dipshit, ahham akkor lehet többet vártam el ettől a gumától, mivel mindenhol "ömlengenek" róla, s én pont az ellenkezőjét tapasztaltam(ez volt fenn a motoron...nem sokáig). Tapasztalatnak mondjuk kiváló volt...A power2-t nem ismerem, bár van egy érzésem, hogy nem is fogom Egy előnye mondjuk volt neki, nem kockásra kopott. Tehát a vége fele sem befojásolta a dönthetőséget.
Olcsó és az egyik legjobb UTCAI gumi.. már ami a 2-es szériát illeti. Lassan kopik, viszonylag jól tapad, és szép tisztán, kontrollálhatóan veszti el a tapadását, esőben meg csak szuperlatívuszokban lehet róla beszélni. Nyilván nem érdemes sportgumikkal összehasonlítani. Mondjuk esőben és hidegebb időben valószínűleg ráverne bármelyik sport gumira, még ha meleg időben forró aszfalton a közelükbe se érne.
Eleve akkor mért nem úgy teszed fel a kérdést hogy milyet ne is javasoljunk!
Sztem egy nagyon jó gumi!Gyorsan melegszik jól tapad esőben nem csúszik!Ha az én Tl-n jó volt akkor nem tom hogy a tidre miért ne lenne jó?!Azt nem mondom hogy sokat elment a hátulja mondjuk én cibáltam is de ha túrázósan vezetsz akkor nem hiszem hogy nem bírná a strapát!(Ha meg csúszósnak találod akkor kicsit melegítsed be és kész)
Metzeler Racetec Slick FR CompK N RS NHS
120/70 R17 14000 ft /5mm/ új ára 38000ft
180/55 R17 Hátsó gumik 20000Ft /6mm/ új ára 42000ft
Gumik 80% os!
30/815-3350
Szevasztok!
Az lenne a kérdésem ,hogy melyik a jobb gumi?
Erdőzésre kéne!
Mitas c-10
Mitas c-18
A mérete 110/90 lenne
egy Yamaha yz 250-re lenne!
A választ előre is köszi!
120/70-17
190/50-17
PÁRBAN ELADÓ ,KB 300KM-ERT MENTEM VELE
ÁRA 40000FT
ÉRD:ADATLAPOMON
Motorguminál a pontos megjelölés eléggé számít.
Nemelég hogy pilot meg sportmax,meg battalax mert kurvára sokfélét jelent.Ezért is van jónéhány keveredés.
Michelini pilotból jelesül nem mindegy hogy road vagy pover az a szerencsétlen pilot.
homlokegyenest más gumik.
Itt az oldalon beszélgetésbe hallgatva 5 féle gumiról mondtok véleményt.
Sőt a pilot roadnak is van mostmár 3 verziója.
Tapasztalatom szerint bemelegdve is táncol, kúszik, ha meg nagyon bántod túlmelegszik és nem tapad. Persze egyenes haladásra kiváló. Plusz egy haccázas ne forgassa már el álló helyzetből kigyorsitáson( természetesen nem 100%-os gumiról beszélek). Bridgestonéval összehasonlítva egy fillért sem ér, szerintem. Még a BT014 is gyorsabban bemelegszik és tovább is bírja a nyúzást. Mondjuk én úgy nézem ezt a témát, hogy tapadjon és nem érdekel, ha csak 4-6 ezret megy el.
Dipshit, ahham akkor lehet többet vártam el ettől a gumától, mivel mindenhol "ömlengenek" róla, s én pont az ellenkezőjét tapasztaltam(ez volt fenn a motoron...nem sokáig). Tapasztalatnak mondjuk kiváló volt...A power2-t nem ismerem, bár van egy érzésem, hogy nem is fogom Egy előnye mondjuk volt neki, nem kockásra kopott. Tehát a vége fele sem befojásolta a dönthetőséget.
Sztem egy nagyon jó gumi!Gyorsan melegszik jól tapad esőben nem csúszik!Ha az én Tl-n jó volt akkor nem tom hogy a tidre miért ne lenne jó?!Azt nem mondom hogy sokat elment a hátulja mondjuk én cibáltam is de ha túrázósan vezetsz akkor nem hiszem hogy nem bírná a strapát!(Ha meg csúszósnak találod akkor kicsit melegítsed be és kész)
55-ért vihető!
50-ért érdekelnének a Race Attack gumik
üdv:Attila
Suzuki Sv 650-re ki milyen márkájú gumit ajánl?
100% Túrázásra, 0% versenypályázásra használnám
120/70 R17 14000 ft /5mm/ új ára 38000ft
180/55 R17 Hátsó gumik 20000Ft /6mm/ új ára 42000ft
Gumik 80% os!
30/815-3350
https://plus.google.com/u/0/ph...
Az lenne a kérdésem ,hogy melyik a jobb gumi?
Erdőzésre kéne!
Mitas c-10
Mitas c-18
A mérete 110/90 lenne
egy Yamaha yz 250-re lenne!
A választ előre is köszi!
De ja kinek a pap kinek a paplan.
A d211 nem fért el elöl...........ledarálta a sárvédőt.