Csakis a megteheto kilometerek miatt. Nagyon szar kanyarodni vele de karpotol a tobb mint 100.000 kilometer futasteljesitmeny. Fokepp goldwing tulajok tetetik fel. Beszeltem olyannal aki teljesen megszokta..
Számold a kanyarokat... szerintem itt adott esetben 1000 kilométer alatt kevesebb kanyar van, mint az alatt a 8 kilométer alatt, ahogy otthonról átmegyek a szomszéd faluba..
Üdv mindenkinek.
A CBF 250-esemre akarok venni gumiszettet, kinéztem rá dunlop arrowmax D103. Ez a tipus ez jó? Főként utcai használatra kell, és hogy a kanyarokba jól tapadjon, a kopási gyorsasága nemnagyon izgat csak hogy igen jól tapadjon.
Üdv.
Nem kell kicserélni a gumit még csak le se kel venni a felniről, a legegyszerűbb megoldás kerekestől együtt elvenni a legközelebbi autószervizbe és ott probléma nélkül megcsinálják. Mert ebbe már nincs belső gumi.
Hello!Malaguti F12 motoromnak első gumija defektes (hülye vagyok a motorokhoz még egyenlőre) bocs ha hülyeséget kérdezek de hallottam hogy ezekbe már nincs belső gumi hanem csak külső most akkor hogy is van?Egész gumit ki kell cserélnem vagy csak a belsőt?Ez árba kb mennyi?
A BT45-ön mintha az utóbbi években változtattak volna.. mert két komponensű lett. Régiek hamarabb kockásra koptak.. bár ez az újabb is hajlamos rá valamelyest.
500-asnál nagyobb motorra nem tenném... ezt tapasztalatból mondom. A GS-en jó volt, a 900-on már csak elfogadható.. le is dobtam róla
Ezt gondoltam.
Csak azért írtam a levelet, hogy az igazságot lásd.
Egyébként arra a motorra nem széles NAGYON az az első 130as gumi?
Nem hiszem,hogy gyárilag az lenne megadva hozzá és valószínű, ha kicserélnéd az előírtra,akkor könnyebben tudnád irányítani.
Még a nagy motorokon sincs ilyen széles méret,csak a cbr 900RR 16"-jával.
Ha szeretnéd, tudok neked ajánlani rá nagyon jó gumikat, de akkor privátban beszélgessünk.
Szia!
Látom írtak érdekes dolgokat...
Picit bele szolnék ebbe a beszélgetésbe, mert téves adatokat (infókat) mond a srác neked!Ne érts félre,nem okoskodni szeretnék, csak sajnos sokan akik nem is értenek a gumikhoz, olyan dolgokat mondanak, ami nem állja a helyét.
A Bt45 pont ugyan úgy TÚRA gumi, mint a BT56 és se a BT45-nek, sem pedig a BT56-nak nem fejezték be a gyártását 10 éve, sőt,több mint 10 éve ugyan olyannak gyártják őket!
Nekem is van most a raktáramban egy 180/55/17-es méretben,ami 2009 34.heti és egy 120/90/18-as Bt45 aminek ugyancsak 2009 31.heti a gyártás ideje.
Egyébként a Bt45 és a Bt56 is egyformán jó gumi.
Nagyon jó vízelvezető képességűek, jó a kopásállóságuk és ugyan úgy, ahogy minden guminál, ha eléri a kellő hőfokot, akkor jól tapadnak.
Én csak arra emlékszem, hogy 2004-ben a BT 056 volt az aktuális csúcsgumi sportmocira. Ha sportgumi akkor régi konstrukció és a gyártását is vagy 10 éve leállították.
BT 003 vagy Dunlop D 253?
(Contikat mindenhol lehúzzák..)
Köszi a kimerítő választ! Egyértelmű lenne a választás, csak árban húzós, Dragon Supercorsa-t nem találni használtban. Nekem csak hátsó kéne, 150/60.
Számold a kanyarokat... szerintem itt adott esetben 1000 kilométer alatt kevesebb kanyar van, mint az alatt a 8 kilométer alatt, ahogy otthonról átmegyek a szomszéd faluba..
A CBF 250-esemre akarok venni gumiszettet, kinéztem rá dunlop arrowmax D103. Ez a tipus ez jó? Főként utcai használatra kell, és hogy a kanyarokba jól tapadjon, a kopási gyorsasága nemnagyon izgat csak hogy igen jól tapadjon.
Nem kell kicserélni a gumit még csak le se kel venni a felniről, a legegyszerűbb megoldás kerekestől együtt elvenni a legközelebbi autószervizbe és ott probléma nélkül megcsinálják. Mert ebbe már nincs belső gumi.
Köszi a válaszokat előre is
Akkor jó motorozást vele-idén azért még lesz jó idő bőven-had kopjanak azok a gumik
500-asnál nagyobb motorra nem tenném... ezt tapasztalatból mondom. A GS-en jó volt, a 900-on már csak elfogadható.. le is dobtam róla
ÁTNÉZTEM és elírtam. Hátul 150/70/17 elöl 110/70/17 :)
Jól irányítható, tetszik :)
Csak azért írtam a levelet, hogy az igazságot lásd.
Egyébként arra a motorra nem széles NAGYON az az első 130as gumi?
Nem hiszem,hogy gyárilag az lenne megadva hozzá és valószínű, ha kicserélnéd az előírtra,akkor könnyebben tudnád irányítani.
Még a nagy motorokon sincs ilyen széles méret,csak a cbr 900RR 16"-jával.
Ha szeretnéd, tudok neked ajánlani rá nagyon jó gumikat, de akkor privátban beszélgessünk.
Hát nem is veretni szeretnék a 125 ccmel :)
Túrázgatni bóklászni meloba járni, erre vettem :)
Látom írtak érdekes dolgokat...
Picit bele szolnék ebbe a beszélgetésbe, mert téves adatokat (infókat) mond a srác neked!Ne érts félre,nem okoskodni szeretnék, csak sajnos sokan akik nem is értenek a gumikhoz, olyan dolgokat mondanak, ami nem állja a helyét.
A Bt45 pont ugyan úgy TÚRA gumi, mint a BT56 és se a BT45-nek, sem pedig a BT56-nak nem fejezték be a gyártását 10 éve, sőt,több mint 10 éve ugyan olyannak gyártják őket!
Nekem is van most a raktáramban egy 180/55/17-es méretben,ami 2009 34.heti és egy 120/90/18-as Bt45 aminek ugyancsak 2009 31.heti a gyártás ideje.
Egyébként a Bt45 és a Bt56 is egyformán jó gumi.
Nagyon jó vízelvezető képességűek, jó a kopásállóságuk és ugyan úgy, ahogy minden guminál, ha eléri a kellő hőfokot, akkor jól tapadnak.
Viszont legalább csak 3 honaposak dot szám szerint :)
Ha nem akarsz sokat esőben motorozni, akkor még a pilot activot is megnézheted a michelintől. Szárazon szerintem jobb..
Bridgestone Battlax BT-45 gumiról mi a véleményetek? :)
Pirelli 120/70/17 ZR diablo rosso II 160/60/17 Dunlop sportmax D220 120/60/17 ZR D 204F 160/60/17 Bridgeston BT020R 160/60/17 ZR BT 010R 160/60/17 ZR . tel 06309492804
(Contikat mindenhol lehúzzák..)
Köszi a kimerítő választ! Egyértelmű lenne a választás, csak árban húzós, Dragon Supercorsa-t nem találni használtban. Nekem csak hátsó kéne, 150/60.