Köszönöm! Utána nézegettem és a pilot power-t választottam. Igen, a Diablo végül is teljesen a másik véglet. Bár már megrendeltem a Pilot Power-t, azért a jó tanácsokat szívesen veszem. Esetleg, ha van valami tapasztalat a power-ral?!
ferkmeten@gmail.com
Szia!
Igazából majdnem a két végletet írtad le.
A Pilot Power,az egy sport gumi a sima Diablo pedig teljesen túra.
Ha szeretnéd,akkor segítek neked a választásban és új gumikra is jó árat tudok mondani neked sok választási lehetőséggel.
Írd meg a levelezési címedet és privátban lebeszéljük a lehetőségeket.
Ti mit tennétek fel egy R6-ra: Michelin Pilot Power vagy Pirelli Diablo (a sima Diablo, nem Strada nem Rosso stb) Árban most csak ez jön szóba. Vagy, ha van valami jó ötlet 60 ezerig, azt szívesen veszem!
Nem baj, ha gyorsabban kopik, de jól tapadjon hűvösebb időben is.
Utcai használatra.
Sziasztok.
Van egy 250-es CBF-em és első gumi csere szükséges, de nemtudom hogy milyen márkát vegyek. Milyet ajánlotok? Az originál Pirelli MT 75.
A motort főként városba, túrára használom, semmi pálya.
A segitséget előre is köszönöm.
Sziasztok!A véleményetekre lennék kíváncsi.650-es versysem van gumit kéne cserélnem(gyári dunlop d 221-es 21000km) de tanácstalan vagyok.Olyan gumi típus érdekelne ami hasonló futásteljesítménnyel bír.(túrázni használom egyedül,semmi pálya)Válaszotokat előre is köszi:
Nekem bt023 van hátul fazer1000-en,most van benne 9000km 3.5mm van még rajta kurva jól tapad+nem is fogy,pedig nyúzom.Előtte pirelli angel volt,az 12000 ment el a kopásjelzőig,nagyon jó gumi volt,most előre roadsmartot vettem,kiakarom próbálni a hátsót is,egy havernak az van,neki 20000-et megy el,cbr600-on,bár nem egy idegbeteg. link
Fejlesztésben újabb a Diablo Supercorsa, de viselkedésben elég nagy a hasonlóság a Dragon Supercorsa-val. A Diablo eleje hegyesebb és kisebb kerületű a peremén, így nagyobb dőlésszög érhető el vele, valamint picit könnyebb lefektetni. A hátsó Diablo-val pedig leginkább a felfekvő felület nagyobb, részben az eltérő szerkezeti felépítésnek, eltérő profilnak és részben pedig az alacsonyabb nyomású felhasználásnak. A legjobb példa erre, a 2011-ben megjelent - különleges - 180/60-as méret (193 mm széles!), amely külső paraméterek tekintetében szinte egy 190/55-ös méretnek felel meg, de 600-as motoron kell használni (ilyennel mennek a SSP VB-n), ezzel magasabban van a motor hátulja és mélyebben dönthető a motor. A Pilot Power elbújhat ez mellett, de a régi Pilot Race is....
Tudja valaki, hogy miben más a Diablo Supercorsa és a régi Dragon Supercorsa? Utóbbit használtam utcai szupermotozásra, szerettem nagyon. Pilot Power ezekhez képest? Sőt valami Pilot Race 2-t is találtam...
Eladó egy Dunlop Sportmax RoadSmart gumi pár.
Gyakorlatilag semmi kopás a gumikon.
Nagyon jó a víz elvezető képessége és ha kellő képen be van melegítve,akkor nagyon jól tapad.
Ha valakit érdekel,akkor a részleteket megbeszéljük.
Én is ennyit vártam tőle, mert a Pilot Power 2Ct ennyit ment el nálam.
(Igaz azzal még óvatosan mentem)
A Sportsmartban 7500Km van, de oldalt már nincs minta, pedig csak 1x voltam pályán vele.
A kőkemény túragumi inkább 20e-ret megy.
Annál kicsit puhábbat vágyom.
Tudom lerágott csont.
Sima rosso volt fenn...............gondom nem volt a tapadással 6000-ret birt.
Ha a II ilyesmi tapadású de többet bir már boldog lennék.
Nekem most még Michelin PR2 van fent elől hátul, de soha a büdös életbe többet nem rakok fel ilyen gumit. Kemény mint a vídia, nem kopik, ellenben nem tapad.
Tavasszal kuka, ezt a kis időt már kibírja.
12-14ezer mit? Mert, ha km-re gondolsz, akkor valami kőkemény túragumitól várhatsz ennyit és mindenképp a tapadás rovására! Te magad is írod, hogy a "Corsa fogy" .... De azt hiszem, hogy ez lerágott csont.
A D211-et próbáltam elöl.............nem fért el a sárvédő alatt.............hátul meg a 190-es beleér a láncba.
A corsa meg fogy............és csóró vagyok...........olyan kéne ami kibir egy szezont legalább.
12-14e-ret.
ferkmeten@gmail.com
Itt az e-mail cimem : demcar72@hotmail.com
Előre is köszi.
Igazából majdnem a két végletet írtad le.
A Pilot Power,az egy sport gumi a sima Diablo pedig teljesen túra.
Ha szeretnéd,akkor segítek neked a választásban és új gumikra is jó árat tudok mondani neked sok választási lehetőséggel.
Írd meg a levelezési címedet és privátban lebeszéljük a lehetőségeket.
Írd le az email címedet és privátban segítek neked. :)
Ti mit tennétek fel egy R6-ra: Michelin Pilot Power vagy Pirelli Diablo (a sima Diablo, nem Strada nem Rosso stb) Árban most csak ez jön szóba. Vagy, ha van valami jó ötlet 60 ezerig, azt szívesen veszem!
Nem baj, ha gyorsabban kopik, de jól tapadjon hűvösebb időben is.
Utcai használatra.
Köszönöm!
Van egy 250-es CBF-em és első gumi csere szükséges, de nemtudom hogy milyen márkát vegyek. Milyet ajánlotok? Az originál Pirelli MT 75.
A motort főként városba, túrára használom, semmi pálya.
A segitséget előre is köszönöm.
Tudja valaki, hogy miben más a Diablo Supercorsa és a régi Dragon Supercorsa? Utóbbit használtam utcai szupermotozásra, szerettem nagyon. Pilot Power ezekhez képest? Sőt valami Pilot Race 2-t is találtam...
Gyakorlatilag semmi kopás a gumikon.
Nagyon jó a víz elvezető képessége és ha kellő képen be van melegítve,akkor nagyon jól tapad.
Ha valakit érdekel,akkor a részleteket megbeszéljük.
(Igaz azzal még óvatosan mentem)
A Sportsmartban 7500Km van, de oldalt már nincs minta, pedig csak 1x voltam pályán vele.
Annál kicsit puhábbat vágyom.
Tudom lerágott csont.
Sima rosso volt fenn...............gondom nem volt a tapadással 6000-ret birt.
Ha a II ilyesmi tapadású de többet bir már boldog lennék.
Tavasszal kuka, ezt a kis időt már kibírja.
De egy igazi puha gumi, egy ezres gépen, megfelelő riderrel simán lekopik 1500Km alatt.
Ha 12-14e Kmt vársz akkor Pilot Road 2 vagy Dunlop Roadsmart.
Ezek még úgyahogy tapadnak is.
A corsa meg fogy............és csóró vagyok...........olyan kéne ami kibir egy szezont legalább.
12-14e-ret.
De inkább Dunlop Sportsmart vagy D211(utóbbi akár briantől)