A gyári érték leginkább a gyári gumira - és a hozzá hasonló, kategóriában hozzá illő gumira - vonatkozik.
A Corsa III-ba biztosan nem tennék még utcán sem 2,9-et hátra hidegen , pályára pedig mégkevésbé
Átlagosan 0,2 - 0,3 bart növekszik a guminyomás a melegedés hatására. Én pályára ebbe a gumiba melegen! előre 2,1-et, hátra 1,9-2,0-t tennék utcára kb. 0,2 - 0,3-del többet. Ha túlfújod a gumit, nem tud eleget deformálódni és az a tapadás rovására megy, a kerék pedig pattogós lesz (próbáld ki egy gumilabdával )
1. kép: Continental ContiRaceATTACK 120/70 (2008. 17. heti gyártás, medium keverék) és 190/55 (2007. 40. heti gyártás, soft keverék) méretekben. Párban 25.000 Ft
2. kép: Michelin Power ONE 2CT 120/70 (2008. 38. heti gyártás) és 180/55 (2008. 33. heti gyártás) méretekben. Párban 25.000 Ft
3. kép: Bridgestone BT-003R 120/70 (2008. 6. heti gyártás) és 180/55 (2008. 4. heti gyártás) méretekben. Párban 20.000 Ft
4. kép: Pirelli Dragon Supercorsa SC2 180/55 méretben, 2006. 15. heti gyártás. 13.000 Ft
Bridgestone BT-002R 180/55 méretben, 2006. 28. heti gyártás. 13.000 Ft
Metzeler Racetec K2 INTERACT 180/55 méretben, 2008. 48. heti gyártás. 13.000 Ft
Ugyanitt:
Dunlop Sporrtmax GP Racer D211GP 200/55 méretben, 2008. 27. heti gyártás, NTEC-7704 (soft-medium keverék) 9.000 Ft
Dunlop Sportmax GP Racer M D209GP 180/55 méretben, 2007. 19. heti gyártás. 20.000 Ft
Dunlop Sportmax GP Racer D211GP 190/55 méretben, 2008. 18. heti, NTEC-7503 (medium keverék) 20.000 Ft
Pirelli Diablo Supercorsa SC1 120/70 méretben, 2008. 32. heti gyártás. 5.000 Ft
Michelin Power Race 120/70 méretben, 2007. 14. heti gyártás. 7.000 Ft
Hát nem tom.
Tavaly ősszel 26-ért vettem 2006 végi ugyanilyen típust. Ahhoz képest akkor ez drága. Bár az 180/55-ös. Most az van fent.
Ez meg még csak jövőre kerülne sorra, 6 évesen.
Van aki már 3 évest se tesz fel.
Tegnap összeszedtem egy combosabb szöget a hátsó gumival. Kéne nekem egy jó gumis a belvárosban vagy környékén aki megjavítaná. Belenyomtam egy Motul defektjavítót, de semmi, szal kivettem a kereket úgy vinném....
Olvasgatom a hozzászólásokat guminyomás terén, és kételyek merültek fel bennem.
600-as Fazeremen a hátsó lengővillán előírt guminyomás értékeket állítottam be, ami 90 kg felett ( 110 kg vagyok, tehát ezt állítom be) elöl 2.5, hátul 2.9 bar. Elöl Pirelli Corsa III, hátul Pirelli Corsa van, ami nemsoká szintén Corsa III lesz.
Leginkább utcán használom, bár ott is szeretek sportosabb lenni.
Időnként túra, akkor viszem a páromat is. Nagyritkán kakucs.
Foglalkozzak a guminyomással, vagy jó ez így? Számít ez a tapadásban, kopásban valamerre is?
Bár én egyszer halottam olyat, hogy egy fiúnak 19 colos valami öreg mocija volt, és kapott valakitől 2 darab kifogástalan 18-as gumit. Megmérte, kiszámolta mennyit kell kivágni a felniből, kivágta, meghegesztette, a küllőket elvágta, és azzal járt.... Nem tudom igaz-e, de el tudom képzelni
A Corsa III-ba biztosan nem tennék még utcán sem 2,9-et hátra hidegen , pályára pedig mégkevésbé
Átlagosan 0,2 - 0,3 bart növekszik a guminyomás a melegedés hatására. Én pályára ebbe a gumiba melegen! előre 2,1-et, hátra 1,9-2,0-t tennék utcára kb. 0,2 - 0,3-del többet. Ha túlfújod a gumit, nem tud eleget deformálódni és az a tapadás rovására megy, a kerék pedig pattogós lesz (próbáld ki egy gumilabdával )