fékcső: fémre cserélve
Fékolaj: Motul RBF600
betét elfogyott, gyári tokico volt benne, nem voltam vele megelégedve. Utcai betét, pályán eljön hamar a határa. ehelyett keresek mást, amit pályán is tudok használni, de utcán is. Brembo SC és Lucas SRQ ami eddig szerintem az ideális lenne.
2:12-ős időt tudok menni eddig, de elég gyorsan fejlődök
Helosztok! RS50-re akarok venni új gumikat és a Pirliire gondoltam az szerintetek milyen?és ha a gumit újonan veszem akk az a szilikonos vmi csúszós réteg rajta van v csak azokon a motorgumikon van amik a szalonból jönnek ki?és ha igen akk azt mivel lehet leszedni?előre is kösz
A gyári fékrendszereden kicseréled a fékcsöveket acélsodronyosra, a fékfolyadékot versenyanyagra, a fékbetétet szintén verseny cuccra (fogadd el innét, valamelyik igazán gyors pali javaslatát) aztán kész. A fékolajat legalább évente cseréled, a betéteket ahogy fogynak, de ne csodálkozz ha a gyári tárcsáid nem fogják bírni. Aztán ehhez a fékhez addig ne is nyúlj, amíg nem mész stabilan 2:05 alatt.
hid el van r6r-es cimbim, most vett xrac-ot, azt mondja újra kellett értékelni a féktáv fogalmát, szóval azon is van mit csiszolni
Azért kérdezek mert szeretem a nálam tapasztaltabb emberek véleményét kikérni
Ideális az, amit te a gyakorlati tapasztalatod után jónak ítélsz
Nehéz motorhoz némileg magasabb nyomás kell, mint a Diablo Corsa-ba egyébként kellene, sztem hidegen elöl 2,2-2,3, hátul 2,0-2,2.
El is vinném , ha össze tudtam volna szedni rá a zsét , sajnos nem így lett . Sőt azóta voltam kint egy délután Kakucson, és az elsőt (diablo s.c.) le is kukáztam... előbukkant a futófelület alatti bázis gumiréteg a hátsó még bírja.
és köszi a mailt, csak sürgős volt a gumma mert motorral járok meloba is nem akartam hogy baj legyen belőle, inkább fizettem ki érte 8000 ezret minthogy kitörjem a nyakamat esetleg...
Fékolaj: Motul RBF600
betét elfogyott, gyári tokico volt benne, nem voltam vele megelégedve. Utcai betét, pályán eljön hamar a határa. ehelyett keresek mást, amit pályán is tudok használni, de utcán is. Brembo SC és Lucas SRQ ami eddig szerintem az ideális lenne.
2:12-ős időt tudok menni eddig, de elég gyorsan fejlődök
Azért kérdezek mert szeretem a nálam tapasztaltabb emberek véleményét kikérni
Lucas CRQ (utcára nem jó!)
Galfer ?
Ezeket ismered tapasztalatból?
- Ferodo xrac
- EBC double H
- Lucas SRQ
- Brembo SC
Nehéz motorhoz némileg magasabb nyomás kell, mint a Diablo Corsa-ba egyébként kellene, sztem hidegen elöl 2,2-2,3, hátul 2,0-2,2.